Snetje heeft het antwoord voor je.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
@ Akveor
Goed werk met die geheimen in de OP, mooi en overzichtelijk ingedeeld...![]()
Maar waarom staat er nu opeens zo'n schijnheilige smiley onder de bewonersfoto??? Nou???
Jaja, jezelf verschuilen achter snetje's minirokje... Mijn mooie OP-foto waar ik met zoveel zweet, bloed en tranen zo hard aan heb gewerkt...quote:
OK, tja ALS dat waar is, bedankt voor voor updaten van de foto enzo...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
't Schijnt dat Timmy en Fabienne tegenwoordig zo over straat gaan omdat ze niet herkend willen worden.
Damn, flink geschrokken denk ik ... had zoiets ook een jaar geleden. Ben blij dat het goed afloopt ....quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef akveor het volgende:
Zo stond hier net de boel in de fik... een paar conferen in de fik gestoken vlammen van 4 meter hoog... 5 meter van waar ik voor de tv zit. De buurman belde aan. Maar gelukkig het is al weer uit. Paar emmers water eroverheen geflikkerd. Politie erbij en de brandweer kwam uiteindelijk voor niets.
Ik dacht aan een flinke regenbui...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Damn, flink geschrokken denk ik ... had zoiets ook een jaar geleden. Ben blij dat het goed afloopt ....
Middag... wat een boring interview.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef beequeen het volgende:
Morning, die OP met Fabi en Timmy.
![]()
Timmy en Fabi in de taxi.
Ja, LOL. Hij gaat weg omdat hij regelmatig buikpijn heeft, duh. Ik denk dat BB behoorlijk wat commentaar heeft gekregen over de concerten van Alex, en terecht.quote:
Ajb, niet weer Benson........quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef snetje het volgende:
ik voel een ruzie aankomen tussen ja! ja! Benson en die Jaquelina ....
Dit dus!!!!! Cosi baalt nu al.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:58 schreef akveor het volgende:
Aleks weg.... mooi voegde toch al helemaal niets toe. Laat de 2 nieuwe bewoners maar komen.
Dat was ook duidelijk te zien..quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus!!!!! Cosi baalt nu al.![]()
Cosi gebruikt mascara, wist je dat al?
Ja, maar ik zag het gisteren voor de eerste keer. Het vermoeden had ik wel.quote:
Tja ik vind het eigenlijk niet zo erg wat Benson doet. Ik denk dat alle bewoners toch wel doorhebben hoe de vlag erbij hangt. Heel iets anders was dat met Lisa, Timmy en Fabienne daar zagen de overige bewoners echt niet wat voor een rot karakters dat waren. Ik neem aan dat Benson gewoon genomineerd gaat worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
Terwijl Benson zegt dat haar beenharen helemaal niet snel groeien. Thuis doet ze het eens in de 14 dagen. Gadverdammerse exhibisioniste is het. Ze doet niet onder voor Jordan waar ze zoveel commentaar op heeft. Ze zei vanmiddag dat Jordan fake was.
Daar heb je een punt. Maar wat als ze alleen mannen mogen nomineren? Er zijn te weinig vrouwen of ze moeten er nog 2 vrouwen ingooien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
Tja ik vind het eigenlijk niet zo erg wat Benson doet. Ik denk dat alle bewoners toch wel doorhebben hoe de vlag erbij hangt. Heel iets anders was dat met Lisa, Timmy en Fabienne daar zagen de overige bewoners echt niet wat voor een rot karakters dat waren. Ik neem aan dat Benson gewoon genomineerd gaat worden.
Ik ben het met BB eens dat het eigenlijk te vroeg was om Benson de vorige ronde eruit te stemmen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar wat als ze alleen mannen mogen nomineren? Er zijn te weinig vrouwen of ze moeten er nog 2 vrouwen ingooien.
Na Timmy is dat de grootste achterbakse idioot.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
OMG, Steve huilt omdat Alex vertrokken is.Hij draagt de cap van Alex......
agosie.... nah! laten ze die date van hem er maar weer ingooien ....als vaste bewoonster en troost..quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
OMG, Steve huilt omdat Alex vertrokken is.Hij draagt de cap van Alex......
leuk voor kinderpartijtjes!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Met een balletje aan een riem blikken omgooien.
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op zakdoekje leggen, net als bij SST.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef snetje het volgende:
leuk voor kinderpartijtjes!heb je ze weer een half uur zoet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers. Ran![]()
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1499285264
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |