Haha, ik weet je wachtwoord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hey Appel. Ik moest vandaag ergens een nieuw wachtwoord opgeven en dat is 'omdatappel' geworden. Over.
Voor de grap net opgezocht ja. Grutjes, zo erg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Appeltje!
Je hebt wat gemist gisternacht
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, een plaatje van een appel. Hier moet ik gepost hebben.
Je spelt het overigens wel op andere wijze, namelijk: **********quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor de grap net opgezocht ja. Grutjes, zo erg.![]()
Hoi Ludo, spannend zeg. Is het nu de bedoeling dat we gaan neuken? Nou, groetjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hey Appel. Ik moest vandaag ergens een nieuw wachtwoord opgeven en dat is 'omdatappel' geworden. Over.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je spelt het overigens wel op andere wijze, namelijk: **********
Ergens zei ik. Misschien is het wel het codewoord welke mij toegang verschaft tot mijn dagboek.quote:
Zo? : **********quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je spelt het overigens wel op andere wijze, namelijk: **********
Haha, ik weet het codewoord welke jou toegang verschaft tot jouw dagboek.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens zei ik. Misschien is het wel het codewoord welke mij toegang verschaft tot mijn dagboek.
Dag lieverdquote:
Adele is altijd +1quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Faux. het volgende:
Adele of Guus Meeuwis voor het slapengaan?
Beide. Tevens Tracy Chapman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Faux. het volgende:
Adele of Guus Meeuwis voor het slapengaan?
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik durf bijna niets meer te zeggen nu.
Alleen omdat je zo aandringt dan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Ludo, spannend zeg. Is het nu de bedoeling dat we gaan neuken? Nou, groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |