Ik vind wel meerdere dingen niet kunnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja ik vind het echt niet kunnen hoor
ja nou dat is toch gewoon vervelendquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind wel meerdere dingen niet kunnen.
ja maar daar kan je vrij weinig aan doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja nou dat is toch gewoon vervelend
Ja, is goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef Etsu het volgende:
Anyways, ik ga werken en dan rijlessen, tot ziens allemaal.
R_R, vanmiddag 15.00 hè.
Lator.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef Etsu het volgende:
Anyways, ik ga werken en dan rijlessen, tot ziens allemaal.
R_R, vanmiddag 15.00 hè.
Joe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindhoven of Rotterdam, moet jij weten, we ontmoeten elkaar wel hooooi
Dat zeg je toch niet.quote:
Hoezo denken zij jou het examen te laten doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CBR broodmongolen hoezo denken zij dat ik geld ga betalen voor een oefenexamen
Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
Wat zeg jij KB maak jezelf uit voor gekkerd ja
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CBR broodmongolen hoezo denken zij dat ik geld ga betalen voor een oefenexamen
Lloret de Mar in van die pauperwinkeltjes waarvan je er in elke straat in het centrum 20 hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet waar ik die t-shirts kan krijgen met bijv. die mini Jack Sparrow, Bob Marley of The Beatles?
Jullie allemaal stuk voor stuk.!quote:
O, ik dacht dat zijn een beetje originele shirts.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lloret de Mar in van die pauperwinkeltjes waarvan je er in elke straat in het centrum 20 hebt.
Gewoon op internet kijkuh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
O, ik dacht dat zijn een beetje originele shirts.
Levensgevaarlijke Baas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Gitaarmat het volgende:
M'n broertje van 12 rijdt hier door de straat op een quad waar je een autorijbewijs voor nodig hebt.
Ik ben er als klein jongentje op de crossbaan een keer keihard gecrashed. Maar ze blijven gaaf.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben er als klein jongentje op de crossbaan een keer keihard gecrashed. Maar ze blijven gaaf.
Uit de bocht gevlogen en lag half over de reling heen.quote:
Ik gebruik inderdaad geen condooms, mijn superieure genen moeten wel goed verspreid worden.quote:
Auw, pijnlijk. Gekneusde ribben is zo ongeveer het ergste wat je kan hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Uit de bocht gevlogen en lag half over de reling heen.Gelukkig alleen kneuzingen en geen breuken alleen kon ik nauwelijks ademhalen want ik kwam op mijn ribben terecht.
Bij mn jurkjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe vaak denk je ze te gaan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |