Ja met zo'n afreken blik in zn ogen....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wij gaan morgen...
Denk eerder vannacht.
Ik hoop het, anders haal ik het einde van de uitzending nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Renate morgen veel vrolijk is en veel meer gaat zeggen.
Zagen jullie ook dat ze zich moest inhouden met zo'n akelig saaie piet als van de veer?
Nee hoor ik vind het juist wel grappig dat jij Telstar zo supportquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik voor Ajax was vond je me minstens 3x zo grappig
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Renate morgen veel vrolijk is en veel meer gaat zeggen.
Zagen jullie ook dat ze zich moest inhouden met zo'n akelig saaie piet als van de veer?
En een premier. Saaier kan niet. En dan ook nog zo'n saai jasje van Mart... Hopelijk draagt hij een hippe slip en geen Hema...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als ze morgen lacht dan is het gebeurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgen
Jij mag zeggen welke kwaliteiten. Lesje paaldansen voor de kijkende vrouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
ik hoop ook dat we iets meer kwalitieten te zien krijgen
Jeps. Ik vraag me altijd af of Mart of zijn vrouw zijn hessies uitkiest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En een premier. Saaier kan niet. En dan ook nog zo'n saai jasje van Mart... Hopelijk draagt hij een hippe slip en geen Hema...
Wel weer met slecht weer waarschijnlijk? Ook in de Tour is het elke dag slecht lijkt het wel, mis toch een beetje het zomervakantiegevoel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef sjeeledrees het volgende:
Bis morgen.....en dan in bella italia.
Vind ik niet, het format is toch wel z'n beste tijd voorbij. Hopelijk komt er een ander programma. ontdaan van het bourgondische en historisch gezwijmel van Smeets, en met meer reportages, als er al een nieuw Tourprogramma moet komen, want Tour du Jour en Vive Le Velo zijn wat mij betreft wel voldoende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
Toch zonde dat ze er mee stoppen. Beter nog..... een grof schandaal.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wel weer met slecht weer waarschijnlijk? Ook in de Tour is het elke dag slecht lijkt het wel, mis toch een beetje het zomervakantiegevoel.
Die weersverwachting is toch wel wat optimistisch denk ik. Er is toch wel indicatie dat er buien gaan vallen in de middag volgens de laatste weergegevens.quote:
Dat kan je niet menenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Lachen als de Calibier geschrapt wordt uit de koers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |