Oooooooooh Sjonnie turn me ooooon lekkertjeeeeeuuuuuhhhhhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit nummer. Dit is een strippersnummer. En dan niet een high-end stripper, maar Anita die voor Johnnie een showtje in de slaapkamer op wil voeren met haar net gekochte paal en linzjerietje, terwijl Jonnie verveeld op het bed ligt te wachten.
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
Wij zouden heel iets anders doen.
Ik hoorde het bij Tour de Jour, daar gaat je geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godverdomme wat kan ik me ergeren aan die zogenaamde supporters
Jah, helaasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu begrijp ik waarom dat voorspel zolang duurt...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit nummer. Dit is een strippersnummer. En dan niet een high-end stripper, maar Anita die voor Johnnie een showtje in de slaapkamer op wil voeren met haar net gekochte paal en linzjerietje, terwijl Jonnie verveeld op het bed ligt te wachten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
Hihihih. Ik las iBenny's "even strippen"
En hoorde "you can leave your hat on"
En dacht "Emmer."
Suuzeltje heb ik menigmalen bij jou in bed zien liggen, terwijl zij camde met een 'chatbox' en jij erachter zat. Kusje op je onschuldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
Wij zouden heel iets anders doen.
idd sjansloosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ideaal nummertje, dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn allemaal van die 18-jarige mannetjes. En maar kanker bestuur roepen. Ze jutten elkaar natuurlijk flink op. Ik kan er zo kwaad om wordenquote:
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
En dacht "Emmer."
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
En dacht "Emmer."
ga je nog naar de open dag trouwens?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die 18-jarige mannetjes. En maar kanker bestuur roepen. Ze jutten elkaar natuurlijk flink op. Ik kan er zo kwaad om worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |