Bij mij dan.quote:
Komt wel goed, schatjequote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
HAHA JIJ OOK HAHA
EN JE KON NEUKEN EN DEED HET NIET HAHA
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
SNUF IS ZO MAAGD EN BIJNA STUDENTJE DAT HET TREURIG ISThis makes me a sad snufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roosvicee, want seks krijg je nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje. Hier is wat roosvicee.
Volgens mij wil C_A me er wel vanaf helpenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar dat mag je wel denken, hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij wil C_A me er wel vanaf helpen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij wil C_A me er wel vanaf helpen
Groetjes zijn onderweg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alpha mannetjeJoe!
Groetjes aan suuz
* heloef wil ook Roosvicee, of nee liever bierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Kun je dat niet uitbuiten, die liefde?quote:Een liefde van mijn hont
Jij gaat ze leren hosselen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef mr-green het volgende:
Heloef en Snuf moeten maar eens mee op stap
Ik moet ook al met Mono en Faye mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef mr-green het volgende:
Heloef en Snuf moeten maar eens mee op stap
Ik had het op zich wel even leuk gevonden als ik jailbait én milf tegelijk zou zijn, maar liever ben ik geen van beidequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
gefeliciteerd... maar dat wisten we volgens mij gelijk al
Ik zal even zoekenquote:
Ja, wij fok(t)en wel eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoho, houden we het even netjes.. Een FOK!verleden.
Leer mij dat dan ook meteenquote:
Dumpert.quote:
Jij bent echt schattigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb al met 4 meisjes gezoend en 1 vriendin gehad dus het gaat wel aardig maar toch
hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb al met 4 meisjes gezoend en 1 vriendin gehad dus het gaat wel aardig maar toch
Ik heb met 5 meisjes gezoend en ik ben een meisjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik niet eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
Da's sowieso al meer dan dat ik heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
You still didn't fuckquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
maar Faye jij ben een vrouwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb met 5 meisjes gezoend en ik ben een meisje
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb met 5 meisjes gezoend en ik ben een meisje
Alweer? Been there done that.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
We moeten gewoon met zijn allen gaan stappen in Rotterdam en dan kan iedereen van mij part weer bij mij slapen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
We moeten gewoon met zijn allen gaan stappen in Rotterdam en dan kan iedereen van mij part weer bij mij slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |