Inderdaad, en toevoegend: datquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zal allemaal wel, doch blijft het poreus als dictatorische vla op een zonnige klok, vergeten en torpederend als kerst.
Oke, daar houdt het voor mij op.. ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
dit soort gesprekken houd ik irl trouwens ook met mn vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Mmmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens....quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef maxburger het volgende:
Beter één piemel in je hand, dan tien in je mond.
Zo ieder zijn ding....quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Mmmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens....
Haha, bij nader inzien ben ik het er ergens denk ik toch wel mee eens... xDquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kermit de Nikker in het donker! HIHAHO!
ooit gehoord, was een goeie! weet em niet meer..quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef Guitar93 het volgende:
Nu we hier toch bezig zijn:
Het is groen en als je het tegen het raam gooit gaat je telefoon af. Wat is het?
Pure toeval!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef Guitar93 het volgende:
Nu we hier toch bezig zijn:
Het is groen en als je het tegen het raam gooit gaat je telefoon af. Wat is het?
en oudquote:
ik ben jong dus jah, TENZIJ geitenkaas een paradox is van samensmeltende bougie vonkjes... Dilemma...quote:
Ik heb trek in geitenkaas...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
mits geitenkaas tenzij winterdepressie
als je het over albert hebt omdat hij dood isquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef Guitar93 het volgende:
Deze is ook best wel oud:
Waarom kan einstein geen huis bouwen?
HIJ HAD MAAR EIN STEIN HAHAHAH XD XDXDXD !!!!1111!!!EINZZZquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef Guitar93 het volgende:
Omdat je met één steen niet ver komt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef Guitar93 het volgende:
nou???quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:34 schreef Guitar93 het volgende:
Deze is best dom, maar toen ik hem in het begin hoorde moest ik best wel lachen. Of het nou aan de bier lag weet ik niet:
Waarom kan kees geen auto rijden?
Kees is een steenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:34 schreef Guitar93 het volgende:
Deze is best dom, maar toen ik hem in het begin hoorde moest ik best wel lachen. Of het nou aan de bier lag weet ik niet:
Waarom kan kees geen auto rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |