stiekem toch niet groenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is groen en je kan het niet zien.
emmentaler of gouda?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef Saisai het volgende:
wanneer de kaas uit het bos is, valt de vogel door de mand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef humorduck28 het volgende:
Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen dat je als je een lange zin typt het toch duidelijk over moet komen zodat het ineens leesbaar is als je het hardop leest en daarna doorverteld aan de andere personen die dezelfde interesse hebben als degene dit dit getypt heeft?
Wie heeft antwoord?
ik vind dat helemaal niet moeilijk te begrijpen omdat ik heel slim ben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef humorduck28 het volgende:
Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen dat je als je een lange zin typt het toch duidelijk over moet komen zodat het ineens leesbaar is als je het hardop leest en daarna doorverteld aan de andere personen die dezelfde interesse hebben als degene dit dit getypt heeft?
Wie heeft antwoord?
Klik hieronder voor een oplossing:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
faculteit 42 dat is een groot getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Oke, gelukkig... ik dacht al dat de kaas uit het bos verzonnen was...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik vind dat helemaal niet moeilijk te begrijpen omdat ik heel slim ben.
hihi, mallerd!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, gelukkig... ik dacht al dat de kaas uit het bos verzonnen was...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Triptamine2 het volgende:
Het is blauw en weegt niet zo veel?Het is blauw en weegt heul erg veul, en het is tegenstrijdig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Correct, alsmede de verkwanseling van de samenleving omstreeks de bourgondische 'krachtperiode' van de chinese mestkever.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Het hangt meer af dan alleen van hoe de koeien staarten of de kok wel weet waar zijn draak zijn verhalen verteld.
maar toch de andere kant van de principe van het verhaal dat hier over gaat, is dat andere toch wederom niet juist bevonden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Correct, alsmede de verkwanseling van de samenleving omstreeks de bourgondische 'krachtperiode' van de chinese mestkever.
doch ben ik van mening dat wanneer de grootste zijkant van de kleine symmetrische driehoek overwegend zwaarder is dan een ronde zeehond, het niet van toepassing is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Correct, alsmede de verkwanseling van de samenleving omstreeks de bourgondische 'krachtperiode' van de chinese mestkever.
Belgische wetenschappers hebben het toch weersproken omdat de Nijmeegse 8-daagse in het water viel. Toen bleek dat het water op was, bleek het te komen door de roze bolletjestrui van de Tour de Spits...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
doch ben ik van mening dat wanneer de grootste zijkant van de kleine symmetrische driehoek overwegend zwaarder is dan een ronde zeehond, het niet van toepassing is.
Daar heb je dan weer gelijk in. God, wat zou ik graag zoals jij willen zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Belgische wetenschappers hebben het toch weersproken omdat de Nijmeegse 8-daagse in het water viel. Toen bleek dat het water op was, bleek het te komen door de roze bolletjestrui van de Tour de Spits...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
doch ben ik van mening dat wanneer de grootste zijkant van de kleine symmetrische driehoek overwegend zwaarder is dan een ronde zeehond, het niet van toepassing is.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
maar toch de andere kant van de principe van het verhaal dat hier over gaat, is dat andere toch wederom niet juist bevonden.
Dat zal allemaal wel, doch blijft het poreus als dictatorische vla op een zonnige klok, vergeten en torpederend als kerst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Belgische wetenschappers hebben het toch weersproken omdat de Nijmeegse 8-daagse in het water viel. Toen bleek dat het water op was, bleek het te komen door de roze bolletjestrui van de Tour de Spits...
Laat dat dan ook weer wederzijds zijn... maar jah, dan is het weer gelijk... dus dan veranderd er niets... laten we het zo maar laten dan...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. God, wat zou ik graag zoals jij willen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |