quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik lig in een deuk hier door dit nrzooo jammer
Nee een dom mens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik had al ontmaagd kunnen zijn, een meisje wilde batsen toen ik in een tentje lag maar ik deed het niet want ik was op vakantie na examen en mijn toenmalige vriendinnetje zat thuis. Ben ik nu een goed mens?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik had al ontmaagd kunnen zijn, een meisje wilde batsen toen ik in een tentje lag maar ik deed het niet want ik was op vakantie na examen en mijn toenmalige vriendinnetje zat thuis. Ben ik nu een goed mens?
ok ik ga binnenkort Britt - Fackin vet voor je zingenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Weetje wat trouwens geil is. Een man die voor je zingt. Dan smelt ik. Kan me niet schelen welk liedje, maar het is gewoon zo lief.
Zal ik voor jje zingen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Weetje wat trouwens geil is. Een man die voor je zingt. Dan smelt ik. Kan me niet schelen welk liedje, maar het is gewoon zo lief.
Ja, en dom.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
ook dat doe ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goffert, gitaarspelende mannen, dan krijgen ze er altijd meteen punten bij op de sexyschaal
. Net als pianospelende mannen.
Te leuke herinneringen aan dit nummer om het door VH te laten verpestenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik lig in een deuk hier door dit nrzooo jammer
Ik had haar gewoon geneukt.quote:
Nou, moet maar dan...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben jullie wel de radio aanstaan dan?
Ja maar *wijst naar ondertitel*.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goffert, gitaarspelende mannen, dan krijgen ze er altijd meteen punten bij op de sexyschaal
. Net als pianospelende mannen.
Sopsopsop.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok ik ga binnenkort Britt - Fackin vet voor je zingen
Leer momentje Heloef.....Meid op je kamer...kaarsjes....Another Level op.....en dan ben jij binnen 5 min geen maagd meer....promisequote:
Tjee, we leven met je meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, rene, allemaal leuk en aardig dat je iemand hebt, maar moet je mijn neus er nou zo inwrijven? Voel me er alleen maar allener door
!!!
Tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe artistiek ik vndaag was.
tijdens deze showquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Over seks gesproken ik heb nu wel een geil postaantal
69.000
Je moet eigenlijk effe doorposten tot 696969quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
69.000
Gaafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe artistiek ik vndaag was.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
69.000
Hij gaat gewoon omhoog vriend.quote:
Bus en metro. Tenminste, hier wel in de bus en ik zie ze ook regelmatig wel in de metro.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
69.000
Ik krijg op zn minst een braakneiging.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijken of jullie er geil van worden
Whehehehe Uh ja dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk effe doorposten tot 696969
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg op zn minst een braakneiging.
Ja dat geloof ik ook wel, maar als je een vriendin thuis heb zitten ga je niet liggen batsen met een of ander gewillige snol in een tentje.quote:
In de metro wel eens gezien maar bus niet eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bus en metro. Tenminste, hier wel in de bus en ik zie ze ook regelmatig wel in de metro.
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Leer momentje Heloef.....Meid op je kamer...kaarsjes....Another Level op.....en dan ben jij binnen 5 min geen maagd meer....promise
Ehm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, maar als je een vriendin thuis heb zitten ga je niet liggen batsen met een of ander gewillige snol in een tentje.
Hoi hoiquote:
Regelmatigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In de metro wel eens gezien maar bus niet eigenlijk
via wat luister je?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn radio loopt achter. Iedereen zegt al dingen en dan hoor ik ze pas.
Vies!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dutchwives
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |