zelfde principe als bij ons thuis dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
zelfde principe als bij ons thuis dus
Ja straks komen de boodschappen langs op de lopende band.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is toch omroep max, de goeden ouwe tijd?
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk niet dat ik dit tot het einde toe vo lhou, wat een gezever.
Mart zou zelfs de koningin niet laten uitsprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
Mart laat weer eens de premier niet uitspreken
Dacht je dan dat hij dat ging doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
Mart laat weer eens de premier niet uitspreken
En dan moesten we van jou toegeven dat Mart god is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Zijn ook geen gasten aan tafel waar je je mond voor open zou doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
Twee volmaakte buitenstaanders in de wielerwereld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk moet je 'm een keer bij Pauw en Witteman aan tafel zetten. Kijken wie er wint.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Mart zou zelfs de koningin niet laten uitspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |