Niks eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat zie ik.. en wat maakt dit racistisch?
Oh...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:06 schreef XIIY het volgende:
[..]
Aghja het is dan ook niet de bedoeling dat we op Plus reclames gaan rukken
Kwam die informatie te laat?quote:
Te laat komenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef superdrufus het volgende:
Ik weet van welke republiek die neger komt.
nee dat zijn keiharde werkelijkheden uit verschillende pvv programmapunten verwerkt tot 1 plaatje.quote:
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef smegmanus het volgende:
Topic kapen, niet tof.
Ontopic a.u.b.
ik probeerde dit topic een wending te geven om de levensvatbaarheid te vergroten!quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef smegmanus het volgende:
Topic kapen, niet tof.
Ontopic a.u.b.
Dan moet je hier zijnquote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik probeerde dit topic een wending te geven om de levensvatbaarheid te vergroten!
* zucht *
Ja, het leven van een token-neger gaat niet over rozen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_plus.html#comments
Smile, op geenstijl.
nou goeie zet smegje. het topic is wel dood nu. dat dan weer wel.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef smegmanus het volgende:
Topic kapen, niet tof.
Ontopic a.u.b.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |