Een hoeslakentje of een dekbedhoesje of een lakentje voor onder een dekentje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef Sandous het volgende:
Is het moeilijk om zelf lakentjes te maken (neehee toch :\ )
Ik ga zo een handnaaimachien hale, handy stich.
Ik heb een naaimachien in de kast, maar kan er niet mee overweg (of te lui)
En om nou 25 voor een lakentje te betalen, ook geen zin.

Waarom zou je in Rotterdam willen wonen? Ik kom er vandaan en ik wil er niet eens ( meer) wonen. Zeker niet met kinderen. Ik woon er nu net dicht genoeg bij, maar wel een stuk rustiger. En in onze wijk zijn heel veel speelpleintjes die allemaal aan te lopen zijn, zonder over te hoeven steken. Ideaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef mignonne het volgende:
Oeh KD wat fijn!
Ik denk dat wij hier voorlopig niet weg komennou woon ik hier an sich prima, maar ik wil wel erg graag een eigen tuin, en het idee van gewoon echt geen plek hebben voor een derde kindje benauwd me
Maar mijn meneer wil niet in Rotterdam wonenniet dat ie er ooit geweest is ofzo...

volledig offtopic hier maar tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Waarom zou je in Rotterdam willen wonen? Ik kom er vandaan en ik wil er niet eens ( meer) wonen. Zeker niet met kinderen. Ik woon er nu net dicht genoeg bij, maar wel een stuk rustiger. En in onze wijk zijn heel veel speelpleintjes die allemaal aan te lopen zijn, zonder over te hoeven steken. Ideaal.

In mijn buurt zijn de huizen niet zo duur, ik woon in de achterbuurt van ons dorp, jeweets.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
volledig offtopic hier maar toch![]()
omdat het mij de komende vier jaar heel veel geld zou schelen qua busabo'sdaarom. En het zou verschrikkelijk veel tijd schelen qua reistijd. Ik kom er ook vandaan en met kinderen wil ik er ook niet direct graag wonen. Maar de afweging met betrekking tot reistijd en reiskosten is wel heel erg de overweging waard.
Maar hey, als er in jouw buurt een huis vrijkomt voor wehnag hou ik me ook aanbevolen hoorik ben niet zo moeilijk

mocht het zo zijn, dan maak je het gewoon op als een matrozenbedje, probleem opgelostquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Zo, en nu weer over kinderkamers
Mijn moeder opperde dat een eenpersoonsbedje voor een peuter misschien ook wat te groot was in de zin dat het misschien moeilijker warm te maken is zelf in de winter, vanwege bed vrij groot en lichaam vrij klein. Iemand met een peuter in een eenpersoonsbed die daar iets van gemerkt heeft?

Hoe maak je op als een matrozenbedje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mocht het zo zijn, dan maak je het gewoon op als een matrozenbedje, probleem opgelost

daar is t ook niet voor, maar minder ruimte = meer warmte uiteraardquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Senna sliep daar inderdaad in, en ineens was het klaar. Al erg vroeg in de lente, de eerste warmere dagen. Toen we haar in de dunnere slaapzak wilden doen, wilde ze niet meer.
Zal eens kijken, KD. Hoewel ik eigenlijk niet zo bang ben voor het onder de dekens verdwijnen tijdens het slapen.

Met dat project zijn wij nu ook bezig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef Spewey het volgende:
Woodland critters! Ik denk dat z'n kamer een bos gaat worden, kon vannacht niet slapen dus heb nu in m'n hoofd wel hoe ik het ongeveer wil hebben, alleen qua inrichting nog niet. (ik wil een boomhutbed, lief vindt een nieuw bed onzin dus die moet ik gaan overtuigen dat het bed wat hij nu heeft er echt niet bij past)

Oeh klinkt gaaf!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Met dat project zijn wij nu ook bezig.
Bos & ipv boomhut een boshuis.. opa is bezig met tekenen & rekenen![]()
Als het af is plaats ik wel een foot.
ik wil graag zoveel mogelijk bergruimte in het bedgevaldinghuisiets hebben, want het object wordt rond de 2.10 lang & 2 meter hoog.. vandaag het hout en scharnieren en alles uitgezocht en omg ik kan niet wachten.

2.58 hoog, 2,86 bij 4,71quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oeh klinkt gaaf!Ben heel benieuwd naar het resultaat!
Wat voor afmetingen heeft Isa's kamer?
Hier is 1 muur bijna 350cm hoog, daar moet dat boomhutbedding tegenaan komen.
Raissa, wat een ontzettend lieve kamer is het geworden.

Wil je een degelijk kleed of een vrolijk kinderkleed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het kleed op de vloer van dat tweede kamertje wel erg leuk, is dat ook Ikea?
Ik wil voor Senna's kamer dadelijk ook een kleed, maar heb behalve Ikea nog geen idee waar je leuke kleden kunt vinden.

Vrolijk en een beetje degelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil je een degelijk kleed of een vrolijk kinderkleed?

Polle's kamer gaat helemaal in die stijl! maar dan mint & chocolate, dus met donkerbruine accentenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
is dit beter qua inspiratie dan?
ik vind dit echt geweldig
[ afbeelding ]

Ja, 't blijft zwart/wit en dan zo'n steigerhout bed en kast. + 2 witte Ikea PS lockers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
fotobehang kan heel leuk zijn, maar aangezien het bosthema weet ik niet of dat zo leuk is..
of je moet het zwartwit houden?

Wouw, helemaal mijn smaak... BIJNA jammer dat ik geen kamertjes meer hoef in te richtenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]

die lockers zijn leuk ja, die had ik zelf op mijn studentenkamer, en uiteraard een expedit in t wit, daar kan je ook een hoop leuks meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, 't blijft zwart/wit en dan zo'n steigerhout bed en kast. + 2 witte Ikea PS lockers.

Ik heb deze op mijn dochters kamer. Voordeel is dat je het kleed gewoon in de wasmachine kunt doen. En voor die prijs is het ook niet erg als de roze-fase straks ineens voorbij is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het kleed op de vloer van dat tweede kamertje wel erg leuk, is dat ook Ikea?
Ik wil voor Senna's kamer dadelijk ook een kleed, maar heb behalve Ikea nog geen idee waar je leuke kleden kunt vinden.

Die commode heeft mijn vriend nagemaakt maar dan een beetje stoerder. En als de commode niet meer gebruikt word gaan de poten eraf en is het een bureau.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]

WAT een mooie kleur is dat zeg!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe ziet het fotobehang eruit? Heb je er een afbeelding van?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Neh, 1 kant is al gips en de andere kant komt het grote bed.
Ik weet niet, misschien creëert het wel veel diepte, het is zwart/wit bos behang.
Twijfels, mijn mams is zooooo goed met inrichten en alles.
Maar het klinkt zo druk ja alles met fotobehang

Misschien is ie van stylecookie.nl ? die staat wel als auteur van de foto er in namelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe ziet het fotobehang eruit? Heb je er een afbeelding van?
En weet je toevallig nog de bron van deze afbeelding?
[ afbeelding ]

Herkenbaar maar tegenwoordig sla ik alles op bij Pinterest en Evernote. Zo weet ik nog waar alles vandaan kwam en via Pinterest kun je nog veel meer mooie afbeeldingen verzamelen en sparen zonder dat je 100 mapjes hebt op je computer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
nee.. maar ik zal vanavond eens zoeken, ik sla altijd alle plaatjes op en geen sites

Thnx!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien is ie van stylecookie.nl ? die staat wel als auteur van de foto er in namelijk.

Ik heb even geen beeld bij je kamertje in de vorm van een plattegrond maar ik moest wel aan dit paneelgordijn van Ikea denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
2.58 hoog, 2,86 bij 4,71
en het bed wordt 2.10 lang dus het beslaat niet helemaal maar een heel groot deel.

Kan je dan niet over het behang heen verven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:30 schreef SacreCoeur het volgende:
verf is hier geen optie anders had ik dat gedaan, ik hou van verf.
Maar helaas elk hoekje is hier behangen.
ik heb ook dit behang gezien:
[ afbeelding ]
Is ook heel erg onze smaak, want vogels!
Maar dat zou ik dan op 1 wand doen maar dan de andere muurtjes, welke kleur?

Heel erg gaaf! Ben heel benieuwd naar de foto's van de meubels en het kamertje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik probeer foto;s te maken maar het is zo'n klein kamertje dat het moeilijk te fotograferen is. Ik heb op een wandje het auto behang van studio ditte en de rest is betimmerd met vuren planken in een oude kleur heel zacht blauw/mint groen. De meubels zijn oker geel. Ik hou helemaal niet van geel maar dit was heel mooi bij het behang. De accessoires zijn legergroen. In het behang zit een terugkerende legerauto van het rode kruis. Toen vond ik deze kist op internet:
[ afbeelding ]
en deze kussens bij de leen bakker:
[ afbeelding ]
En toen kon mijn vriend van zijn collega een oude kast kopen, toen nog eiken. Ik denk dat hij uit een klooster komt of uit een ziekenhuis en die heeft bovenin een rondje met een kruisje eruit gebeiteld. De kast is nu legergroen met een witte cirkel en een rood kruis.

In één woordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik probeer foto;s te maken maar het is zo'n klein kamertje dat het moeilijk te fotograferen is. Ik heb op een wandje het auto behang van studio ditte en de rest is betimmerd met vuren planken in een oude kleur heel zacht blauw/mint groen. De meubels zijn oker geel. Ik hou helemaal niet van geel maar dit was heel mooi bij het behang. De accessoires zijn legergroen. In het behang zit een terugkerende legerauto van het rode kruis. Toen vond ik deze kist op internet:
[ afbeelding ]
en deze kussens bij de leen bakker:
[ afbeelding ]
En toen kon mijn vriend van zijn collega een oude kast kopen, toen nog eiken. Ik denk dat hij uit een klooster komt of uit een ziekenhuis en die heeft bovenin een rondje met een kruisje eruit gebeiteld. De kast is nu legergroen met een witte cirkel en een rood kruis.

Mijn babykamer ook, maar dan mint met oranje-rode accentenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Polle's kamer gaat helemaal in die stijl! maar dan mint & chocolate, dus met donkerbruine accenten

Jep, zijn inderdaad muurstickers!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Wat een ontzettend mooi kamertjeRustig maar toch heel gezellig en echt een grote meisjeskamer
Ik vind het kleed en de muurstickers (denk ik?) echt heel erg mooi
Das dan ook haar lievelingskleur hèquote:
Ik had er echt nooit aan gedacht maar op internet zijn best leuke vloerkleden te koop ook! Op ebay heb ik best leuke gezien en wij hebben die van Mila bij krokodil.be gekocht, ze zijn niet echt goedkoop maar ach, wel leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:07 schreef miss_sly het volgende:

Krokodil kun je ook als fysieke winkel vinden in bijvoorbeeld Maastricht of Haarlem. Mocht je een dagje in 1 van die steden gaan winkelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, wat een ontzettend leuke site is krokodil.beZe hebben er echt hele leuke vloerkleden! Ik ga het onthouden voor als de kamer zo'n beetje klaar is en dan kijken of een van die leuke kleden erbij past

Hé dat is Isa's behang nu xD!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dit erg leuk behang voor een meisje. Helaas kunnen we niet behangen. En weet ik ook nog niet wat het wordt.![]()
[ afbeelding ]

Hij staat nu afgeprijsd in de folder (in het antraciet, rood en paars) voor ¤100. Is natuurlijk nog een hoop geld maar als je hem daarna nog in de woonkamer gaat gebruiken is het weer goedkoop!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Oh met de bekken is idd wel een puntje. Maar wat is een Cup?
Als ik op de leenbakkersite op cup zoek krijg ik deze
[ afbeelding ]
Maar 139 euro voor een stoel vind ik wat aan de dure kant hoor![]()

en Juliette's behang (1 muur)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Hé dat is Isa's behang nu xD!
Ik word er helemaal gestoord van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |