oooooh jaaaa! zoals die van Morris!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Poppedein het volgende:
Leuk MignonnenHet lijkt ook een stuk rustiger nu de open kast dicht is! Het is écht een grote meisjes kamertje, waar je je lekker terug kunt trekken
Miss, wat leuk die stickers, en nóg leuker dat Senna nu dus zelf haar kamer begint aan te kleden
Karin, ik ben echt jaloers op Meikes kamer, al kan ik me voorstellen dat die indeling echt lastig is, maar ik vind de oplossing heel erg leuk zo! (Ik zou geloof ik eensloophouten bedstee
gefabriceerd hebben in t nisje
Canvas zou inderdaad ook nog een leuke optie zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat kan ook natuurlijk!
Of op een canvas, zodat je hem als schilderijtje kunt ophangen?
Wij moeten hier de kubusjes nog ophangen, Meike heeft er al een bestemming voor: er moeten namelijk alle geheime dingen in.....
Onze bank ziet er momenteel ook zo uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de krabpaal in twee banken gehad en ja de katten vonden het fijne krabpalen maar man wat zat het lekker
Miss Sly, ik vind Janneke erg leuk staan bij Senna op de kamerBovendien kon ik nu mooi zien hoe groot hij is
![]()
die zijn superleukquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:05 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.muurstickerwin(...)&cid=1975&Chocovenyl Muursticker In the Woodlands, in het bos Small
deze heb ik nog steeds liggen voor Elin, maar wacht met plakken tot we verhuizen
uhuh met urgentie omdat onze flat neerging..quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie waren toch pas verhuisd KD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |