abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99723782
wat denk jij Cyan? Klamboe? Of wordt dat too much?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99723783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:36 schreef Cyan het volgende:
Je kan het geboorteschilderijtje misschien in de witte baan behang bij het tafeltje hangen en ik blijf erbij dat de beste plek voor de kubuskastjes volgens mij in de witte en groene baan behang is. Dan heb je tevens een nachtkastje en ze hangen ter hoogte van het kleed.
:o Jij bent echt goed! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99723833
En de kastjes, op gelijke hoogte naast elkaar dan?

En ik zal even een foto van Meike gaan maken nu!
pi_99723857
Karin, echt een hele leuke kamer geworden zo! Het is nu echt één geheel :)
pi_99723872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ze vond het mooi! het kleed natuurlijk helemaal geweldig!
Ik heb alleen wat knuffels veld laten ruimen, en dat werd minder gewaardeerd.
Positief punt is dat ze haar kaptafeltje nog niet heeft gemist....gheghe (ik heb hem op zolder gezet
Ik denk dat de kubuskastjes idd op de witte en groene baan komen, en dan wil ik nog dat plankje van Ikea en daar het geboorteschilderij inzetten en nog wat fotolijstjes ofzo.
O ja en nog ergens een spiegel....
Het is nu al heel gaaf, Karin! Ik zou de kubuskastjes ook op die plek doen, en dan net zoals wickie heeft gedaan nét niet op dezelfde hoogte. Dat plankje van de Ikea zou ik op de muur achter het tafeltje met stoeljes monteren, denk ik. Daar kun je ook het geboorteschildertij op zetten (eventueel bij de witte baan). En de spiegel kan denk ik nog op de muur naast de deur?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99723948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat denk jij Cyan? Klamboe? Of wordt dat too much?
Ik zou het zo laten denk ik.

quote:
En de kastjes, op gelijke hoogte naast elkaar dan?

En ik zal even een foto van Meike gaan maken nu!
Ik denk dat dat in dit geval het mooiste is. Omdat er op de muur al veel gebeurd heb je niets extra's nodig, als je begrijpt wat ik bedoel. Je muur heeft geen extra opvallend of grappig effect nodig. En als je ze op kinderhoogte hangt heb je een kastje waar je een mandje met speelgoed of boekjes in kan zetten en tevens een nachtkastje.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99724023
Ben ik trouwens de enige die niet van plan is om van de slaapkamers een speelkamer te maken?

Rienk stuitert ook wel eens boven rond, maar boven is om te slapen en beneden is om te spelen :Y

*knip*

[ Bericht 25% gewijzigd door Vlinder op 21-07-2011 08:58:54 ]
pi_99724048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:40 schreef Cyan het volgende:

Ik denk dat dat in dit geval het mooiste is. Omdat er op de muur al veel gebeurd heb je niets extra's nodig, als je begrijpt wat ik bedoel. Je muur heeft geen extra opvallend of grappig effect nodig.
True!
pi_99724091
Mocht je wel een klamboe doen zou ik een witte doen Karin, Dat brengt misschien wat rust in haar bed
pi_99724160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:41 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet van plan is om van de slaapkamers een speelkamer te maken?

Rienk stuitert ook wel eens boven rond, maar boven is om te slapen en beneden is om te spelen :Y

[ afbeelding ]
Ik denk dat dat gaat veranderen als ze ouder worden. Als Ivan bijvoorbeeld een open bedje heeft en zelf op kan staan dan is het fijn als hij ookal in zijn kamer kan spelen. Ik weet niet of dat gauw gebeurt, maar het lijkt me een kwestie van tijd.
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 21:44:21 #113
5428 crew  miss_sly
pi_99724181
Hier wordt Senna's kamer langzaam maar zeker ook wel meer om te spelen naarmate ze ouder wordt. Misschien ook wel eerder omdat we gelijkvloers wonen en haar slaapkamer dan min of meer een verlengstuk van de huiskamer is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99724189
Hier is sleaping beauty in haar nieuwe kamer:

Vindur, Lars heeft ook geen speelgoed op zijn kamer.
Meike wel, maar ze speelt ook wel met vriendinnetjes op haar kamer.

Allemaal vet bedankt voor de adviezen!!!!!
Ik was hier zelf nooit op gekomen, en ik vind het helemaal gaaf nu.
pi_99724235
Wat ligt ze heerlijk te slapen. O+

Ik zou een klamboe niet doen. Het wordt denk ik al meer een hoekje als de kubuskastjes hangen. Oh, en ik vind het mooi dat je allemaal dezelfde manden hebt gebruikt. Dat geeft rust!
pi_99724246
Vlindur, als ze wat ouder zijn is boven spelen met vriendjes/ vriendinnetjes natuurlijk wel erg leuk :) En soms ook wat rustiger ;)
Alhoewel Kyllian dus nooit op z'n kamer wil spelen, die heeft ons liever om zich heen geloof ik :P We hebben hier ook niet van die grote kamers zoals bij Karin.
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 21:46:20 #117
5428 crew  miss_sly
pi_99724305
Meike O+
pi_99724318
Oh Meike O+ Wat een lief slaapje heeft ze O+

Claudia, dat klopt. Wij speelden vroeger ook boven. Maar ik ga nu nog geen speeldingen er neerzetten. Dat komt wel tegen de tijd dat ze er aan toe zijn.
Ik bedoel vooral nu Rienk net in zn peuterbed ligt. Als die al dat speelgoed ziet gaat hij natuurlijk nevernooitniet slapen >:)
pi_99724368
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier is sleaping beauty in haar nieuwe kamer:
[ afbeelding ]

Vindur, Lars heeft ook geen speelgoed op zijn kamer.
Meike wel, maar ze speelt ook wel met vriendinnetjes op haar kamer.

Allemaal vet bedankt voor de adviezen!!!!!
Ik was hier zelf nooit op gekomen, en ik vind het helemaal gaaf nu.
Wat een lieve foto! O+

Ik ben blij dat je de kamer nu helemaal leuk vind!
pi_99724406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Oh Meike O+ Wat een lief slaapje heeft ze O+

Claudia, dat klopt. Wij speelden vroeger ook boven. Maar ik ga nu nog geen speeldingen er neerzetten. Dat komt wel tegen de tijd dat ze er aan toe zijn.
Ik bedoel vooral nu Rienk net in zn peuterbed ligt. Als die al dat speelgoed ziet gaat hij natuurlijk nevernooitniet slapen >:)
Ja, dat is ook wel weer zo. En het maakt denk ik ook verschil of je gelijkvloers woont of niet.
pi_99724427
Ahh Meike O+

Ik zou een klamboe ook niet meer doen, maar dat komt denk ik doordat het bed voor het raam staat. Het wordt dan denk ik echt te druk aan die kant.
pi_99724553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel weer zo. En het maakt denk ik ook verschil of je gelijkvloers woont of niet.
Precies, als Senna in haar kamer wil spelen is dat veel makkelijker dan als Rienk dat wil. Net als bij jullie. Ben benieuwd hoe Ivan reageert als hij niet zomaar meer naar zijn kamer kan!
pi_99724574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Ahh Meike O+

Ik zou een klamboe ook niet meer doen, maar dat komt denk ik doordat het bed voor het raam staat. Het wordt dan denk ik echt te druk aan die kant.
Scheelt weer in de portemonnee! ;)
Nee, het is goed zo.

Die kastjes eraan, het plankje van Ikea...(gaat er gauw iemand van hier naar Ikea? Ik moet er een uur voor heen en een uur terug rijden...kan ik hem beter door iemand later opsturen indien mogelijk) nog een keer een spiegel.....
pi_99724817
Leuk geworden Karin!
En wat een mega kamer zeg!
Das ongeveer even groot als mijn eigen slaapkamer, en dat waren er oorspronkelijk 2 :o

En spelen gaat hier voorlopig niet op zn kamer gebeuren denk ik :)
Maar t wordt wel tijd om zn eigen hoekje echt te gaan maken. Zn speelgoed (wat ie voor zn verjaardag kreeg) ligt allemaal in de box, want hebben niet zoveel ruimte om op te bergen
pi_99724859
Karin, wat ligt je dochter heerlijk te slapen. Het is echt leuk geworden zo!

Mijn oudste van vier heeft sinds een half jaar speelgoed op haar kamer. Ik heb haar Playmobil naar boven gedaan toen mijn jongste ging kruipen. Zitten veel te veel kleine dingen bij. En pas sinds een paar weken speelt ze alleen boven.
Het is een leuk hoekje met een lack tafeltje en een kunststof box er onder. Verder heeft ze zo' n Ikea wipje, dat is ook nog steeds een succes.
Met een meidenkwartet
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 21:56:53 #126
5428 crew  miss_sly
pi_99724892
Ik zou het ook nooit te vol met speelgoed zetten. En wat er aan speelgoed is goed opruimen in kasten enzo voor het slapengaan. Dan weten ze wel dat het er is, maar is het niet in het zicht. Bij kindjes die ik ken staat de hele slaapkamer vol met speelgoed. Gewoon los op de grond, stapels! Dat lijkt me niet erg rustgevend en het zou me niets verbazen als een kind daar ook slechter van slaapt.
pi_99724977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk geworden Karin!
En wat een mega kamer zeg!
Das ongeveer even groot als mijn eigen slaapkamer, en dat waren er oorspronkelijk 2 :o

En spelen gaat hier voorlopig niet op zn kamer gebeuren denk ik :)
Maar t wordt wel tijd om zn eigen hoekje echt te gaan maken. Zn speelgoed (wat ie voor zn verjaardag kreeg) ligt allemaal in de box, want hebben niet zoveel ruimte om op te bergen
Rienk heeft hier ook een hele hoek. Zie foto; Eigenlijk heeft Rienk de hele raamkant :o :+
pi_99725034
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Cathmar het volgende:
Mijn oudste van vier heeft sinds een half jaar speelgoed op haar kamer. Ik heb haar Playmobil naar boven gedaan toen mijn jongste ging kruipen. Zitten veel te veel kleine dingen bij. En pas sinds een paar weken speelt ze alleen boven.
Hier eigenlijk ook om die reden vorig jaar wat speelgoed naar boven gegaan. Er konden geen kleine dingen overal op de grond blijven liggen ;)
Kyllian (4,5) heeft een speelgoedkist op z'n kamer staan en z'n garage staat in z'n kamer. Daar spelen ze 's ochtends weleens samen mee.
pi_99725173
*knip*

De boom is inmiddels weg en er ligt nu een matras waar hij boekjes leest en puzzelt. Rechts staat nu zijn speelgoedkist.

*knip*
De tent is weg, daar zat hij nooit in en de bak is dus de speelgoedkist. Voordeel van een ruime woonkamer. je kan een hoop zooi kwijt. Ook staat zn glijbaan er en ook zn motor :Y

De box komt straks weer op de zelfde plaats :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door Vlinder op 21-07-2011 08:58:31 ]
pi_99725176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Precies, als Senna in haar kamer wil spelen is dat veel makkelijker dan als Rienk dat wil. Net als bij jullie. Ben benieuwd hoe Ivan reageert als hij niet zomaar meer naar zijn kamer kan!
Dat interesseert hem denk ik niets. :+ Hij gaat er nu ook niet vaak naartoe.
pi_99725320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou het ook nooit te vol met speelgoed zetten. En wat er aan speelgoed is goed opruimen in kasten enzo voor het slapengaan. Dan weten ze wel dat het er is, maar is het niet in het zicht. Bij kindjes die ik ken staat de hele slaapkamer vol met speelgoed. Gewoon los op de grond, stapels! Dat lijkt me niet erg rustgevend en het zou me niets verbazen als een kind daar ook slechter van slaapt.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met hoe kinderen gewend zijn naar bed te gaan. Kyllian heeft eigenlijk altijd een redelijk vast bedritueel en ik kan me niet 1x herinneren dat hij tijdens of vlak voor dat ritueel z'n speelgoedkist heeft open getrokken of met iets anders in z'n kamer is gaan spelen :) Wel heeft hij eens een boekje mee naar bed genomen omdat hij zei dat hij niet kon slapen. We hebben hm aangeraden om dan maar even wat in bed te lezen (maar ik denk niet dat daar veel van gekomen is, die is meestal zo vertrokken :P).
pi_99725378
Haha Rienk in zijn motorpak!
pi_99725465
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha Rienk in zijn motorpak!
Die is inmiddels te klein. Dit is de volgende:

MotoGP kijken op zn motor in bijbehorend shirt O+

Geheel offtopic, excuus :+
pi_99725475
Nou dat motormuisje heeft wel een super speelruimte!
pi_99725651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:01 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

De boom is inmiddels weg en er ligt nu een matras waar hij boekjes leest en puzzelt. Rechts staat nu zijn speelgoedkist.

[ afbeelding ]
De tent is weg, daar zat hij nooit in en de bak is dus de speelgoedkist. Voordeel van een ruime woonkamer. je kan een hoop zooi kwijt. Ook staat zn glijbaan er en ook zn motor :Y

De box komt straks weer op de zelfde plaats :Y
Dat kan ook mooi bij de vorm van jullie kamer idd.

Wij hebben een uitbouw, dat is onze zithoek. En waar vroeger de keuken zat, daar staat een nog wat langer muurtje (beetje lastig uitleggen :')), de krabpaal (heeft meerdere verdiepingen :P) van de katten staat daar nu, maar die gaan we verplaatsen naar waar de box nu staat (tussen de 2 banken in). En dan heeft ie echt een hoekje. Willen bij de ikea iets van een kastje/bakken en een plank halen (voor een bureautje), kan ie daar lekker keuvelen.
Moeten sowieso eerst even opmeten hoe groot het maximaal kan zijn :)
Wij hebben ook een best ruime woonkamer :)
pi_99727291
En oh, zn WishboneBike staat er ook nog :P
En zn muziek rollatror. En twee stoeltjes.
Als ik stofzuig staan de banken en de stoel vol met zn zooi zodat ik bij de vloer kan :')

Maar oké. Hij is blij *O* Hij knoffelt zo met zn WBB naar buiten en weer naar binnen. Die gaat echt hard. En dat met een rotgang op je afkomen en niet remmen he }:| Dan ligt ie helemaal in een deuk O+

Ik ben echt wel blij met mn ruime huis. Boven is het ook prima :Y

Magoe, Ontopic.

Claudia, ik zou Lena haar bedje in het midden van de kamer zetten, de kast in de hoek waar haar bedje op het eerste plaatje staat en dan kun je het bedbankje onder het raam daar laten. :Y
Door een klamboe op te hangen maak je een knus hoekje O+

Miss, Weet je al hoe je Senna haar kamer wil doen? Of is dat al bekend en heb ik er overheen gelezen? :@
pi_99727512
Maar ik wil dus geen klamboe meer. Ze trekt dat ding d'r bed in en ik ben bang dat ze zichzelf erin wikkelt!
pi_99727828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik wil dus geen klamboe meer. Ze trekt dat ding d'r bed in en ik ben bang dat ze zichzelf erin wikkelt!
Oh ok! Ja, Rienk deed dat ook toen hij ouder werd. Best eng. Kom je boven zie je kind ineens *onder* een laag blauw :o
Maar ik heb hem per direct van de haak gehaald :Y

Willen jullie verven of behangen trouwens? Want als je behangt (bij verven trouwens ook) kun je op de plaats van het bedje een ander kleurtje/patroon doen. Maakt het misschien ook knusser.
Of moet ik je eigen topic eens even doorspitten? :7
pi_99727998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat heb je voor bedje voor haar?
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:31:49 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_99730475
Op Driekus zijn kamer staat ook speelgoed, tot gisteren gewoon in een mand en op de grond, maar nu we zijkant uit zijn ledikant gehaald hebben, heb ik maar even opgeruimd. Wij zijn helaas niet gezegend met een hele grote woonkamer, dus hier kan niet alles beneden staan. Zoals het er nu naar uit ziet gaan we waarschijnlijk een stuk aan het huis zetten en dat wordt dan de speelkamer.

Karin, mooi geworden zo!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99730769
Karin, wat is het mooi geworden!

Mette heeft een mandje met wat speelgoed voor boven, niet veel. Ze speelt vooral met haar knuffels boven. Die sjouwt ze dan dehele verdieping rond. Ook leg ik vaak het dekbed op de grond en gaat ze daar op vallen en liggen. Dit alleen als ik ook boven bezig ben. Maar nu ik zo zwanger ben en niet veel naar buiten kan met haar is dit een welkomen afwisseling op de dag. Als Mette gaat slapen, gaat ze slapen er wordt dan ook niet gespeeld vooraf. Gewoon hup naar bed. Werkt heel erg goed. Ze ziet het verschil heel erg goed en daar ben ik erg blij mee. Ze speelt dus niet alleen in haar kamer maar benut de hele bovenverdieping (behalve onze slaapkamer, daarvan gaat de deur dicht, ze springt graag op bed en dat vind ik niet goed).

Maar dit was best offtopic, maar jullie hadden het erover en ik wilde even laten weten dat het ook wel goed samen kan gaan.

Geniale foto van Rienk trouwens op zn motor!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:41:52 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99731011
wauw Karin het is echt prachtig geworden zo!! vind het veel gezelliger en knusser ogen... *loves*

en over speelhoekjes: wij hebben geen enorme woonkamer, maar Evie heeft wel echt dr eigen speelhoek. Ook makkelijk netjes te houden met de expedit-kast. (veel ikea in Evie dr speelhoek; keukentje, kast, tafeltje, kleed, stoeltje ;))

Einde van de dag gaat al het speelgoed terug in de bakken, boekjes in de kast; en is ons woongedeelte rustgevend opgeruimd ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99738234
Karin, wat is de kamer van je dochter superleuk geworden! Heel knus en gezellig zo! En leuke kleuren heb je gebruikt. Laat je nog een foto zien als de kubusjes hangen? Daar ben ik nog wel benieuwd naar, misschien wil ik ze ook kopen.

Leuke speelhoekjes verder voor Rienk en Evie! I like die IKEA keukentjes!
pi_99738615
Leuk BJ! Zo'n kast met dichte deuren en bakken lijkt mij ook wel ideaal. Ik heb 1 -doorzichtige- bak waar al zn zooi in zit. Maar voor beide is het niet overzichtelijk. Maar om nou zo'n kast voor het raam te zetten lijkt me ook niks, dat neemt vast veel licht weg..
De boekenkast die we hebben die kan nergens anders staan.

En ik kom even terug op het feit dat ik geen speelgoed boven wil. Meneer had vanochtend een waterval gepakt uit de badkamer (in bad en onder de douche heeft hij wel speelgoed) en heeft daar hééél lief mee zitten spelen op zijn kamer toen wij nog in bed lagen!
(Eén van ons haalt Rienk er uit en duikt dan terug in bed om 'wakker te worden' Rienk stuitert dan ondertussen boven rond en gebruikt ons en het bed als speelkussen O+ )
Dus misschien dat ik toch wat spul naar boven verhuis. :Y
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 15:29:33 #145
5428 crew  miss_sly
pi_99752169
Even een heel klein pimpje van Senna's kamer: Janneke en Poppejans! Senna heeft zelf uitgekozen waar ik ze moest plakken.

[ Bericht 51% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:41:25 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:32:05 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99752281
oohh op de muur vind ik het nog leuker dan verwacht Miss!!! mooi!
pi_99752320
Leuk, miss! En waar heb je die kubuskastjes vandaan?
pi_99752443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Vlindur het volgende:

Willen jullie verven of behangen trouwens? Want als je behangt (bij verven trouwens ook) kun je op de plaats van het bedje een ander kleurtje/patroon doen. Maakt het misschien ook knusser.
Of moet ik je eigen topic eens even doorspitten? :7
Ik wil verven. Ik háát behangen. :+ Ik zit wel te denken aan een paneel met behang bij het bankje.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Cyan het volgende:

[..]

Wat heb je voor bedje voor haar?
Een Gulliver van de Ikea.
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 15:38:29 #149
5428 crew  miss_sly
pi_99752571
Die kubuskastjes komen van Lood5.
ik vind het ook erg leuk geworden. En de belangstelling en duidelijke keuze die Senna maakte, heeft me er wel van overtuigd dat ik haar wel wat mee laat denken als we haar kamer gaan aanpakken.

Ow, en Ivan is echt flink groter :D grappig om te zien, die foto's bij het raam. Kwalitatief zijn ze niet super, maar ze zijn wel leuk wat betreft situatie!
pi_99752661
Hoe bevalt het trouwens om geen commode meer op haar kamer te hebben? Het is niemand hier nog opgevallen, maar ik heb in de kamers van Ivan en Lena geen commode gepland. Ik denk dat we die bij ons in de kamer zetten.

Ja, die foto's zijn behoorlijk crappy. Maar toen ik ze zag moest ik er meteen aan denken dat we het er nog eventjes over hadden.
pi_99752745
Wat gaaf miss! O+
pi_99753099
Tape! Moet iets leuks mee te doen zijn.

Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 15:52:37 #153
5428 crew  miss_sly
pi_99753308
Er staat nog wel een commode. Die gaat eruit pas uit als er een (peuter)bed is, want anders moet ik haar altijd op de bank omkleden, en dat is niet altijd handig.
pi_99767338
Oh wat leuk Miss!!!

Jipster, ik denk dat we ergens dit weekend de kubuskastjes ophangen, ik zal ze op de foto zetten als het geinstalleerd is!!
mijn moeder kwam vandaag even kijken, en was ook zo blij verrast! Het is echt zo leuk geworden!
pi_99800362
oh Miss leuk!!
Ik heb er ook mee in mn handen gestaan die stickers maar ik weet niet zo goed wat en waar ik het moet hangen enzo :P misschien als de box de deur uit is en we een echt speelhoekje maken voor ze O+

Jipster ik wilde nog even zeggen dat ik je buit uit Frankrijk ge-wel-dig vind :o ooooooh O+ ik ben er gewoon een beetje jaloers op :D mocht je ze ooit over een jaar of 4/5 weg doen, en ik verwacht een jongetje tegen die tijd, geef ff een gil :+

Ik wilde nog even de puntjes op de i laten zien in oudste haar kamertje :) Het voelt nu echt af voor mij. En ze lijkt zich er zelf erg prettig en 'thuis' in te voelen, heel fijn om te zien. O+
excuus voor de soms crappy foto's ;)

met een bloemenslinger en kussentjes op het bankje.

leeshoekje met t poppenbedje

kast zonder commode-opzet, hier zit nu voornamelijk speelgoed op pak-hoogte voor haar in.

en de open kast is dichtgemaakt met stof.
:)
pi_99800409
En nu is jongste haar kamertje aan de beurt, want het hemeltje moet eruit. We gaan het bedje een kwartslag draaien denk ik. Mini make-over ;)
pi_99800760
Leuk Mignonnen O+ Het lijkt ook een stuk rustiger nu de open kast dicht is! Het is écht een grote meisjes kamertje, waar je je lekker terug kunt trekken O+

Miss, wat leuk die stickers, en nóg leuker dat Senna nu dus zelf haar kamer begint aan te kleden O+

Karin, ik ben echt jaloers op Meikes kamer, al kan ik me voorstellen dat die indeling echt lastig is, maar ik vind de oplossing heel erg leuk zo! (Ik zou geloof ik een O+ sloophouten bedstee O+ gefabriceerd hebben in t nisje ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99800833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Poppedein het volgende:
Leuk Mignonnen O+ Het lijkt ook een stuk rustiger nu de open kast dicht is! Het is écht een grote meisjes kamertje, waar je je lekker terug kunt trekken O+

Miss, wat leuk die stickers, en nóg leuker dat Senna nu dus zelf haar kamer begint aan te kleden O+

Karin, ik ben echt jaloers op Meikes kamer, al kan ik me voorstellen dat die indeling echt lastig is, maar ik vind de oplossing heel erg leuk zo! (Ik zou geloof ik een O+ sloophouten bedstee O+ gefabriceerd hebben in t nisje ;)
oooooh jaaaa! zoals die van Morris!! O+ O+ die is zo ontzettend gaaf O+

had je die hier al geshowed memmel?
pi_99800917
Nee!! Memmel!! W a a a a a a a a a a r o m n i e t :o
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99801194
Ik blijf me erover verbazen wat je allemaal met een kleine kamer hebt weten te doen, mignonne! Heel geweldig! Fijn plekje voor je grootste zo.
pi_99883724
Wat een lief kamertje Mignonne!

Nu wij in het nieuwe huis zitten kan ik ook bezig met de kinderkamers, die van Lotte is nog erg kaal en moet nog wat opgeleukt worden. Ik zal binnenkort even foto's maken :D
pi_99884248
ik ben nog steeds helemaal verliefd op elins kamer (al zijn er inmiddels grote aanpassingen geweest)
voor Polle ligt er uiteraard een eigen kamer in t verschiet, over een poosje, dus voorlopig heeft ie eerst een hoek bij ons en een hoek bij elin
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 17:46:45 #163
5428 crew  miss_sly
pi_99884626
Wat een leuk kamertje heeft je oudste toch, mignonne O+

Ik had de bedstee van Morris ook gezien, wow, die is zoo supergaaf O+ Die hoort hier toch zeker ook :Y

Poppedein, dat is inderdaad echt leuk, dat ze zelf meedacht. En ze dacht ook echt, hoor. Ik zag haar ogen naar de ruimte boven de commode gaan, naar de plek waar we ze nu geplakt hebben, een plekje naast de stoel, toch weer terug naar de commode...en toen wees ze heel beslist op deze plek. Echt over nagedacht dus O+
pi_99896245
Ben benieuwd Mrien!

Mignonne, het ziet er vooral heel knus en gezellig uit!!
pi_99897672
wauw mignonne, wat een mooie en rustige meisjeskamer heeft hou grootje :)

Die sticker van Janneke heeft Jaël dus ook voor haar verjaardag gehad! Heel leuk, maaarrr ik weet niet zo goed waar we hem moeten plakken?! Ze heeft een rose muur en een bloemenmuur, op de bloemenmuur kan het zowieso niet das geen gezicht denk ik en ik weer niet of een roze ondergrond het mooi maakt...
Nu denk ik dus dat ze op de kast geplakt gaat worden, ze heeft een mooie saaie witte kast, dus die kan Janneke dan wel opvrolijken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99899281
Dat kan ook natuurlijk!
Of op een canvas, zodat je hem als schilderijtje kunt ophangen?

Wij moeten hier de kubusjes nog ophangen, Meike heeft er al een bestemming voor: er moeten namelijk alle geheime dingen in.....
pi_99899455
Hihi Karin, ben benieuwd naar haar geheime dingen ;)

Mignonne, moo knus kamertje!
pi_99899784
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat kan ook natuurlijk!
Of op een canvas, zodat je hem als schilderijtje kunt ophangen?

Wij moeten hier de kubusjes nog ophangen, Meike heeft er al een bestemming voor: er moeten namelijk alle geheime dingen in.....
Canvas zou inderdaad ook nog een leuke optie zijn :) en dan zou hij weer wel op de bloemenmuur kunnen, breekt die muur een beetje ;) Ik ga er nog een nachtje over slapen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 25 juli 2011 @ 18:49:12 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99929967
Hier een duidelijke foto van de speelhoek die Roy in huis heeft, wel moet de onderkant nog geverfd worden en de lamp moet nog opgehangen worden.
Later als hij eraan toe is komt er nog een tafeltje en een stoel te staan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:17:24 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99930995
leuk hoekje Bar; maar zo kan Roy toch niet bij zijn boekjes??

Mignonne; wat is het kamertje mooi geworden nu het verder is aangekleed.. lekker knus! en dat dekbedovertrekje heb ik in de babykamer op het bedje.. vond ik zooo lief!
(heb ook een bijpassende plaid).
  maandag 25 juli 2011 @ 20:25:21 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99933751
nee dat klopt, althans dat is niet helemaal waar, want hij kan er wel degelijk bij aangezien Roy gewoon op een stoel gaat staan of op de kist die hij dan eerst leeggooit omdraait en dan tegen de muur aanduwt.
En dit zijn niet al zijn boekjes :@ ik wissel regelmatig de rest ligt in de gymkast ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99951401
Mignonne, leuk idee zo'n bloemenslinger. Eens kijken waar ik die kwijt kan bij mijn oudste.

Dames, volgens mij staan er foto's uit de nieuwe catalogus op de Ikea site. Bij kinderland - inspiratie en tips. Ik had sommige foto's in ieder geval nog nooit gezien. Of heb ik al heel lang niet gekeken....
Met een meidenkwartet
pi_99951631
Vraag voor de in in de babyslaapkamer voedende moeders:

Toen Rienk er net was hadden we een Poang Ikeastoel als voedingstoel, maar al gauw bleek die te laag want ik kon er nooit uitkomen met Rienk in mijn armen. We hebben toen een tuinstoel boven gezet en dat ging prima.

Nu heb ik mijn oog op een Rotan schommelstoel laten vallen.
(Via MP, maar kan geen foto plaatsen)

En vraag me af of dat wat is. Mocht het te hard zitten kan er ik natuurlijk een tuinstoel kussen indoen.

Doen of niet?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:08:58 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_99953715
Ik heb op advies van poppedein ( :P ) een Cup van de Leenbakker. Zit prima. Ik zou een schommelstoel niet fijn vinden, zeker de eerste tijd niet, omdat het een vrij actieve houding vraagt met overeind komen en dat met een niet zo stabiel bekken...
pi_99954536
Oh met de bekken is idd wel een puntje. Maar wat is een Cup?

Als ik op de leenbakkersite op cup zoek krijg ik deze

Maar 139 euro voor een stoel vind ik wat aan de dure kant hoor :X
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:52:49 #176
100412 mefke79
komt goed!
pi_99955120
Vlindur, dat is em ja. En goedkoop is ie niet echt. Maar...marktplaats?! Ik heb de vorige keer op onze stoel van beneden gevoed, dat is gewoon zo'n vierkante stoel waarvan het wemelt op marktplaats. Ik zal eens even kijken of ik daarvan een plaatje kan vinden.
Wij verhuizen de cup na de nachtvoedingen gewoon naar de woonkamer, dus dan is het een goede investering.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:59:22 #177
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99955347
Help! Ryan wordt in oktober 3, tijd om afscheid te gaan nemen van z'n babykamer.
Hij slaapt al een tijd in een 1-persoonsbed (halfhoogslaper met glijbaan, zelf uitgezocht, dus die blijft) maar verder wil ik wel andere meubeltjes voor hem.

Kind is verzot op dieren dus ik wil als thema dierentuin of jungle maar dan wel schattig, hij is ten slotte nog maar klein. Ga ik voor fotobehang of gewoon behang en is behang wel handig? (peutert m'n peuter dat niet los?)
Wat voor meubeltjes zijn onmisbaar in een kleine jongenskamer?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:01:35 #178
100412 mefke79
komt goed!
pi_99955409
Vlindur, zoiets dus.

Spewey, ik heb bij de jongste een gekleurde houten plaat op de muur gemaakt en daarop een grote sticker van een konijn geplakt. Als ze het dan beu zijn, dan hoef je alleen een paar platen te vervangen en niet de hele muur.
pi_99957381
De stoel die boven komt komt in principe niet naar beneden. Daar hebben we genoeg meubels.

Dus ik wil/zoek een goedkopere oplossing en zo'n afgeragde veredelde kattenkrappaal zoek ik ook net niet ;)

Zou zoiets wat zijn?
Das iig nog in de buurt ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:11:04 #180
100412 mefke79
komt goed!
pi_99957676
ik ben bang dat de armleuningen daarvan te hoog zijn, die van ons zijn lager. Enne, die krabpaal was gewoon de eerste die ik tegen kwam he..
pi_99957757
Oh ja, armleuning. *plonk*
Ik ga ff verder zoeken dan :D

Maar de leuning op de krabpaal zijn toch ook hoog?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:18:42 #182
100412 mefke79
komt goed!
pi_99957967
Die leuningen lijken me net zo hoog als de leuning die ik hier heb gebruikt de vorige keer en dat ging net. Die stoel die jij post heeft volgens mij nog hogere leuningen.
pi_99958057
Ik heb de krabpaal in twee banken gehad en ja de katten vonden het fijne krabpalen maar man wat zat het lekker :+

Miss Sly, ik vind Janneke erg leuk staan bij Senna op de kamer ^O^ Bovendien kon ik nu mooi zien hoe groot hij is :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 13:32:56 #184
5428 crew  miss_sly
pi_99958538
Ow DML, ik zou je de maten doorgeven he? Ben ik gewoon vergeten :@
pi_99992804
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de krabpaal in twee banken gehad en ja de katten vonden het fijne krabpalen maar man wat zat het lekker :+

Miss Sly, ik vind Janneke erg leuk staan bij Senna op de kamer ^O^ Bovendien kon ik nu mooi zien hoe groot hij is :Y
Onze bank ziet er momenteel ook zo uit :'( :X Tot we gaan verhuizen (over een jaartje ofzo) even een alternatief goedkoop bankje scoren ergens, dit is echt voor schandaal!

Mignonne, wat een leuk kamertje is het zo geworden! Heel lief en kan me voorstellen dat ze blij is met haar eigen plekje zo!

Leuk die Jip en Janneke stickers! Wij hebben spachtelputz muren, dus muurstickers gaan m in dit huis niet worden.

We zijn wel begonnen met het kamertje! Ik word er helemaal blij van :D Eerst alles leeggeruimd en we hebben nu de kledingkast en commode staan. Nog even nadenken over plankje erboven of niet, ik vind het een beetje vol worden dan, dus misschien maar geen plankje erboven..

Verder heb ik leuke kubuskastjes gescoord bij Praxis! 3 maten, met afgeronde hoeken! O+
pi_99996886
Leuk he Jipster :D lekker tutten in t kamertje O+

Vlindur wij hebben een schommelstoel en ik heb er eigenlijk geen enkel probleem mee qua overeind komen. Ook niet met mn gammele bekken en tig hechtigen ;) ik vond het zelfs wel prettig dat het ding een beetje mee wiebelde :P Het zal wel van persoon tot persoon verschillen.

Het hemeltje is weg, jongste graaide al heel lang naar alles wat in de buurt kwam maar omdat ze nooit in haar eigen bedje sliep heb ik het uitgesteld. Nu toch maar weggehaald en gelijk de meubeltjes wat geschoven. Het voelde zo kaal boven het bedje anders.

Van dit:

Naar dit:

Op termijn wil ik die open kast nog dichtmaken met stof zoals op oudste haar kamertje.
En eigenlijk kan het verschoonkussen daar wel weg, als ze er drie keer op gelegen heeft dan is het veel :') maar goed, dat komt allemaal wel ooit.
pi_99996990
Wat een leuke kledinghaakjes aan de commode. O+
pi_99997075
die zaten er al aan toen we hem kochten :P ik was ze eigenlijk al vergeten omdat hij eerst met die kant tegen de muur stond :@ :')

Voor je oudste, wat voor soort dieren zoek je? Ik vind die dierenstickers die Sonnetje op de muur heeft nog steeds supertof! En ik herinner me dat Cantare ook erg leuke had.
En als je het wat meer gestileerd wilt, is zo'n behang-dier dan misschien een optie? En dan met een stoere lamp met dieren erop ofzoiets?
pi_99997322
Woodland critters! Ik denk dat z'n kamer een bos gaat worden, kon vannacht niet slapen dus heb nu in m'n hoofd wel hoe ik het ongeveer wil hebben, alleen qua inrichting nog niet. (ik wil een boomhutbed, lief vindt een nieuw bed onzin dus die moet ik gaan overtuigen dat het bed wat hij nu heeft er echt niet bij past)
pi_99997625
Deze?

superleuk! O+

ik vind dit ook leuk, beetje gestileerd zeg maar <3

En als ie 15 is dan is het thema ook nog leuk :7 :+
pi_99997693
Ooooh O+

Moet ook redelijk goed zelf (na) te maken zijn denk ik?
pi_99997746
_O- Woodland Critter Christmas, geweldig.

Maar inderdaad, dat zijn wel de beestjes die ik zoek..

Oh! die zijn leuk zeg.. :Y
pi_99997994
ooooooooooh ik wilzeookallemaal :P
pi_99998054
http://www.muurstickerwin(...)&cid=1975&Chocovenyl Muursticker In the Woodlands, in het bos Small
deze heb ik nog steeds liggen voor Elin, maar wacht met plakken tot we verhuizen
pi_99998166
Jullie waren toch pas verhuisd KD?
The way you rock'n'roll
pi_99998199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:05 schreef Kleurdoos het volgende:

http://www.muurstickerwin(...)&cid=1975&Chocovenyl Muursticker In the Woodlands, in het bos Small
deze heb ik nog steeds liggen voor Elin, maar wacht met plakken tot we verhuizen
die zijn superleuk O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:10:07 #197
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99998232
Is het moeilijk om zelf lakentjes te maken (neehee toch :\ )

Ik ga zo een handnaaimachien hale, handy stich.
Ik heb een naaimachien in de kast, maar kan er niet mee overweg (of te lui)

En om nou 25 voor een lakentje te betalen, ook geen zin.
pi_99998258
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie waren toch pas verhuisd KD?
uhuh met urgentie omdat onze flat neerging..

met behoud van inschrijftijd, dus we staan weer bovenaan en willen een woning met 4 slaapkamers :)

we willen ook weg uit deze buurt :r heerhugowaardsbijlmer
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 12:11:29 #199
5428 crew  miss_sly
pi_99998290
Ow mignonne, die laatste 4 zijn leuk O+ O+
pi_99998390
Leuk, die Woodland Critter-beesten!
pi_99998462
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef Sandous het volgende:
Is het moeilijk om zelf lakentjes te maken (neehee toch :\ )

Ik ga zo een handnaaimachien hale, handy stich.
Ik heb een naaimachien in de kast, maar kan er niet mee overweg (of te lui)

En om nou 25 voor een lakentje te betalen, ook geen zin.
Een hoeslakentje of een dekbedhoesje of een lakentje voor onder een dekentje?
Het is iig sowieso niet moeilijk, maar ik weet niet hoe zo'n handnaaimachine werkt :D je kunt wel even google aanslingeren op "tutorial bedsheet" en dan eventueel met "crib" of toddler of baby ofzoiets erbij. Dan krijg je genoeg stap voor stap uitleg voor een hoeslakentje.

Oeh KD wat fijn!
Ik denk dat wij hier voorlopig niet weg komen ;( nou woon ik hier an sich prima, maar ik wil wel erg graag een eigen tuin, en het idee van gewoon echt geen plek hebben voor een derde kindje benauwd me :')
Maar mijn meneer wil niet in Rotterdam wonen :{w niet dat ie er ooit geweest is ofzo...
pi_99998587
Mignonne, wat zijn de kamertjes mooi geworden. Een hele lieve rustige sfeer heb je neergezet. En ik vind het ook leuk om te zien dat ze allebei iets eigens hebben. :Y

Wat flubbert die stof lelijk om die Cup stoel heen. :X

Spewey, kun je zijn bed niet gewoon een beetje aanpassen? Dat het een bosbed wordt? Moet toch niet zo moeilijk zijn? Als hij er zelf nog steeds zo blij mee is is het toch zonde om alweer een nieuwe te kopen?
Die dieren zijn erg leuk trouwens! O+

Klinkt goed KD, met urgentie en dan je woonduur houden is erg fijn. :Y)
Hopelijk vinden jullie snel iets naar je zin.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99998603
och, polle heeft voorlopig ook geen eigen kamer en dat heeft ie ook helemaal niet nodig :P
maar natuurlijk vinden we dat wel erg fijn.

we willen voor ons allemaal een eigen kamer en heel graag een hobbykamer, waar mneer zijn muziek kan maken en ik kan artyfarten
pi_99998614
Fijn KD!

Wij hebben waarschijnlijk over een weekje eindelijk onze flat te koop staan. Maar een eengezinswoning is nog best duur in deze regio dus misschien kopen we wel gewoon een grotere flat mocht Zwitserland het niet worden.

Mignonne, Rotterdam hoeft van ons ook echt niet hoor dus ik snap je lief wel :P

Goed, on topic nog even dan ;) Die critter beestjes zijn lief!
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')