Is toch hartstikke leuk. Saamhorigheid dit datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja lekker tussen dronken Polen staan te baggeren, nee, ik pas.
True story voor mensen met een gebrekkig reukorgaan.quote:
daarom Sziget, mensen uit de hele wereld en ook veel Nederlanders. Zelfs een partytrein vanaf A'dam vol met Hollanders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja lekker tussen dronken Polen staan te baggeren, nee, ik pas.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
True story voor mensen met een gebrekkig reukorgaan.
Wel.quote:
Ehmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je aan je eigen pis geroken en vergeleken dan?
Wat voor pils verkopen ze in godsnaam in de Deen?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
Toen Klinker verlegen een biertje bestelde bij de barman in een bruin café kreeg ze een glaasje gekoelde pis van die vent.
Oh ja de kratjes die gevallen waren waren van amstel/heineken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat voor pils verkopen ze in godsnaam in de Deen?
Niet mijn eigen pis, maar ik heb gisteren nog een flinke zeikvlek moeten wegpoetsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel maar. Ik zal je niet uitlachen, beloofd.
HAD DAT DAN METEEN GEZEGDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja de kratjes die gevallen waren waren van amstel/heineken.
Waarom ruik je daaraan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet mijn eigen pis, maar ik heb gisteren nog een flinke zeikvlek moeten wegpoetsen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HAD DAT DAN METEEN GEZEGD
Dat maakt wel het een en ander duidelijk, dat zijn samen met Bavaria de meest smerige pilseners die ik ken en het predikaat bier niet eens waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |