Het is ook een geniale post. Ik hoop dat we in de toekomst meer van dit soort geniale posts van jou zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Best wel. Vond mezelf vrij geniaal toen, nog steeds wel.
Hihi, gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is daar huillachwaardig aan, mijn Dastannetje?
Al mijn posts zijn geniaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een geniale post. Ik hoop dat we in de toekomst meer van dit soort geniale posts van jou zien.
Jouw post.quote:
'lag'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
Ik lag zo hard dat er tranen uit mijn ogen komen.
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn geniaal.
[..]
Jouw post.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.
Jawel, Iblis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.
Nee, sorry, dan moet ik je toch teleurstellen. Zelfs jij hebt soms posts die niet geniaal zijn.quote:
Ja, ik lag keihard op de grond van het lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Lag' je nog steeds zo hard dat er tranen uit je ogen komen?
Trololoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, sorry, dan moet ik je toch teleurstellen. Zelfs jij hebt soms posts die niet geniaal zijn.
Ja. Ik ga je heel erg missen zelfs.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik lag keihard op de grond van het lachen
Snel meer muziektips gaerne!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Ik ga je heel erg missen zelfs.
Hier. Met behulp van lieve Ezellquote:
Een vervelende user, ookwel bekend als Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen ken ik niet, wie is die user dan?
Oewww nice, zodirect maar luisteren.quote:
ETSU.!quote:
Ja, misschien zitten er nog wel meer tussen die je kent, maar dat maakt niet uit, ik vind het sowieso allemaal de moeite waard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oewww nice, zodirect maar luisteren.Patrick Watson ken ik allll.
Ja zonder alcohol nog wel.quote:
Hoe is het met dat meisje van je? Nog flink geneuckt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja zonder alcohol nog wel.Hele weekend niets gehad.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rolling over the floor laughing as Dogstan.
IPV naar de camping ( onvoorspelbaar weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe is het met dat meisje van je? Nog flink geneuckt?
Samen in 1 bed? En je beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
IPV naar de camping ( onvoorspelbaar weer)is ze gewoon bij mij wezen slapen.
gesekst of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
IPV naar de camping ( onvoorspelbaar weer)is ze gewoon bij mij wezen slapen.
Okidoki.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze mogen er ook nog wel bij KB.
Ja en antwoordt nee. Want seksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Samen in 1 bed? En je beantwoordt mijn vraag niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
Sekswaarom zou je daaraan beginnen
jeetje mina je kan je toch wel inhouden ipv meteen als een beest gedragen
kquote:
lachten allemaal.quote:
Wat deden jij en leeell ookalweer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:31 schreef Dastan het volgende:
of mensen die kamperen.lekker terug naar hutje mutje in de regen in een klamme tent lekker `oers`
Nou, dat was wel krap geweest, want ik heb eenpersoonsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, afspreken bij jou thuis en dan samen jouw bed delen![]()
Lekker kluns.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dat was wel krap geweest, want ik heb eenpersoons
JAWEL. En altijd kankerspinnen in mijn tent.quote:
Tegen die tijd heb je waarschijnlijk zo'n grote pens dat je 'm nodig zal hebben ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
Latáh als ik groot ben, wil ik een tweepersoons waterbed.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je waarschijnlijk zo'n grote pens dat je 'm nodig zal hebben ook.
klunsquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je waarschijnlijk zo'n grote pens dat je 'm nodig zal hebben ook.
Ja, maar dat bedoelde hij toch niet jongen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
kluns
[zelfstandig naamwoord]• iemand die erg onhandig is
vb:ik ben een echte kluns als het op koken aankomt
synoniemen: klungel sukkel
zelfstandig naamwoord: kluns
de kluns
de klunzen
het klunsje
*Knus moest het vast zijn.
ben jij 12 of sooo???quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee, we waren te druk met wipwappen
Wie was de gelukkige?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee, we waren te druk met wipwappen
Nooit gehad...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
JAWEL. En altijd kankerspinnen in mijn tent.Echt, ik was de enige die gewoon die hele tent steeds heel nauwkeurig dicht deed en heel snel ook nooit open laten staan. En ik was altijd de enige met die kutbeesten in mijn slaapzak
slapeloze nachten ik zeg het je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |