Zeg ik ook vaak ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Helemaal mee eensch...die karakters blijven juist extra hangen. Jantien in Portugal, of die fanatieke Yvon in Schotland...geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...
Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen, door. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die he spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.
Ja, heb ik gezien. Tenminste, het beroemde seizoen met George, en een gedeelte van het seizoen met Nico. Maar ik heb gewoon liever BN'ers bij WIDM. Je leert sommigen die je nog niet zo goed kende op een leuke manier kennen. En tuurlijk kunnen ON'ers ook leuk zijn, maar ik weet niet, ik heb meer genoten van de seizoen met BN'ers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...
@6.45 hebben ze het erover dat er ooit sprake was van een jubileum editie waarin de 10 leukste/beste kandidaten zouden meedoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
5x verliezen is zielig, maar Derksen is baas hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme zeg, Voetbal InternationalStelletje blaaskaken die het nodig vinden hun zogenaamd belangrijke mening op tv te verkondigen
Ik ben echt niet anti voetbal ofzo, maar ik heb echt een hekel aan zulke programma's, ik gun het WIDM zoveel meer!
idd die C-list celebrities, voegen nix toe en komen slechts om hun imago op te poetsen. levert meestal doodsaaie neppe tv op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb laatst nog de series terug gekeken met de onbekende Nederlanders, maar die waren echt vele malen leuker. Allereerst waren de opdrachten spectaculairder (bungeejumpen, parachute springen etc.), maar ook waren de kandidaten vele malen fanatieker omdat zij echt voor de pot aan het strijden waren.
Ik vind WIDM nog altijd een top programma, maar de onbekende Nederlanders gaven het toch nog een extra dimensie.
Ja ik ook..Balen dat WIDM de ring niet heeft gewonnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.
Haha, heerlijk, om daar nu weer mee te beginnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Smurfin het volgende:
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.
Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |