abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103458105
Ik vind het met BN'ers ook erg leuk en denk dat het weinig verschil zal gaan uitmaken als het weer met ON'ers zal zijn. Mensen staan nogal bekend om hun kopieergedrag en veel mensen zullen het op dezelfde manier gaan spelen als BN'ers het nu doen.

Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:13:24 #102
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_103459442
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Zeg ik ook vaak ja.

Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Koel en donker bewaren
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:27:27 #103
88233 Steve
Still the best.
pi_103460025
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...

Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die het spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 23-10-2011 17:36:31 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_103460182
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:

[..]

Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...

Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen, door. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die he spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.
Helemaal mee eensch...die karakters blijven juist extra hangen. Jantien in Portugal, of die fanatieke Yvon in Schotland...geweldig _O_
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:47:51 #105
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103460832
Ik denk dat het niet echt meer over BN'ers of ON'ers gaat maar dat de formule sowieso aan het uitwerken is, dat idee heb ik de laatste twee seizoenen in ieder geval. Eerst waren mensen fanatiek en wilden een spel winnen, waardoor de mol heel inventief te werk moest gaan. Nu is het zo dat iedereen denkt 'ik ga lekker zelf mollen om de verdenking op mij te krijgen, en zo kan ik winnen', met figuren als Art en Joris als de meest extreme gevallen. Op die manier kan de mol lekker achterover leunen, en kan de 'terugkijkaflevering' voor bijna iedere kandidaat gemaakt worden. Als je kijkt naar wat Patrick en Kim deden, dan is dat niet zo veel. En dat is jammer.

Maar als je nu onbekende Nederlanders doet zou het volgens mij een soortgelijk scenario worden, die zien ook hoe het spel tegenwoordig gespeeld wordt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:59:06 #106
330855 ejiraM
for the greater good
pi_103461401
Dat inderdaad, dat hele nepmollen moet gewoon afgelopen zijn :Y Maar ik las ook ergens een best toffe 'tip', hoewel dat volgens mij niet per sé over WIDM ging, kan het wel van toepassing zijn. Ze zouden gewoon een advertentie neer moeten zetten dat de avro kandidaten zoekt voor een spelshow. Niet vertellen om welke het gaat, tot het laatste moment. Zo krijg je kandidaten die misschien het spel niet eens kennen, maar ook niet die hele horde aan molloten die zich op gaan geven als het bekend wordt dat het kan :P

Trouwens kan ik dit topic eigenlijk voor m'n eigen gemoedsrust beter ontvolgen, maar dat wil ik niet :P Ik zit nu namelijk al weer veel te veel erover na te denken en hints te zoeken in de promo enzo :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:05:36 #107
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103461670
Hier krijg ik zo een zin in als ik de trailer zie!
WIDM _O_
吴 曼 迪
pi_103498217
Gaan ze nou naar Ysland?
Ik zou toch zweren dat ze het bij DWDD over Rusland hadden :S
pi_103529088
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:

[..]

Ja, heb ik gezien. Tenminste, het beroemde seizoen met George, en een gedeelte van het seizoen met Nico. Maar ik heb gewoon liever BN'ers bij WIDM. Je leert sommigen die je nog niet zo goed kende op een leuke manier kennen. En tuurlijk kunnen ON'ers ook leuk zijn, maar ik weet niet, ik heb meer genoten van de seizoen met BN'ers.
Koel en donker bewaren
pi_103530493
Ik denk dat er met ON'ers minder nepmollen zouden zijn omdat die toch graag het geld willen winnen en er dus voor proberen te zorgen dat er zoveel mogelijk geld in de pot zit.De BN'ers vinden het geld misschien wat minder interessant.

Maar met BN'ers kan het ook hartstikke leuk zijn, als ze maar niet overdrijven. De Mol moet wel zelf dingen uitvoeren en niet alleen maar kijken hoe anderen het verpesten.
pi_103530632
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
@6.45 hebben ze het erover dat er ooit sprake was van een jubileum editie waarin de 10 leukste/beste kandidaten zouden meedoen.

Wie zouden jullie daar zeker bij willen hebben?
Ik moet er nog even over nadenken want het zijn er ook zo veel :P
pi_103530934
Arjen Lubach
Dennis Storm
gewoon een paar van die fanatieke intelligente gasten zeg maar.

En ehhh, wie had je dan nog meer. Marc-Marie was wel grappig, maar of ik die nou nog een keer wil zien...
Horace Cohen (en dan dat hij er langer in blijft)
Roeland Fernhout (en dan dat hij er langer in blijft :P)

Tja, verder.... ik ben niet echt fan van de vrouwen zoals jullie zien.
Koel en donker bewaren
pi_103533103
William Spaay O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:23:26 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103534239
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:29 schreef TheVulture het volgende:
William Spaay O+
Die zie ik binnenkort in de rol van Ramses Shaffy *)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:39:01 #115
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_103534651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme zeg, Voetbal International :r Stelletje blaaskaken die het nodig vinden hun zogenaamd belangrijke mening op tv te verkondigen :{

Ik ben echt niet anti voetbal ofzo, maar ik heb echt een hekel aan zulke programma's, ik gun het WIDM zoveel meer!
5x verliezen is zielig, maar Derksen is baas hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb laatst nog de series terug gekeken met de onbekende Nederlanders, maar die waren echt vele malen leuker. Allereerst waren de opdrachten spectaculairder (bungeejumpen, parachute springen etc.), maar ook waren de kandidaten vele malen fanatieker omdat zij echt voor de pot aan het strijden waren.

Ik vind WIDM nog altijd een top programma, maar de onbekende Nederlanders gaven het toch nog een extra dimensie.
idd die C-list celebrities, voegen nix toe en komen slechts om hun imago op te poetsen. levert meestal doodsaaie neppe tv op.
Menig leuke realtyserie is hierdoor al om zeep geholpen, bv Expeditie Robinson en WIDM
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:15:19 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103535560
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef Guanabana het volgende:

Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.
Ja ik ook..Balen dat WIDM de ring niet heeft gewonnen ;(
pi_103538415
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.

Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol :P
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_103547687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Smurfin het volgende:
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.

Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol :P
Haha, heerlijk, om daar nu weer mee te beginnen :7

Ik zeg Marit.
Koel en donker bewaren
pi_103549078
Ik ga voor Hadewych :P
Feauteaux
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:56:12 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103549456
Ik hoop vooralsnog dat Hadewych de mol is O+. Vind 'r een leuk mens :Y.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:00:32 #121
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103549588
Zolang er maar niet weer als vorig seizoen enorm gemold word. Wat die Art deed.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_103553285
Wat Art deed vond ik ook niet leuk meer. Ik snap best dat mensen proberen zichzelf verdacht te maken, maar Art was gewoon meer mol dan Patrick en dat gaat me te ver.
Feauteaux
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:38:33 #123
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_103553497
Wilde gok want ik ken hem niet: Tim is de mol.

Heb er wel weer zin an! Ondanks BN'ers/ON'ers; heb hoop op een mooi seizoen met mooie opdrachten, een leuk team én een goede mol!
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:47:32 #125
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_103608947
:)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')