Pics!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet zelfs als je een bikini hebt die wel goed past
Yeah rightquote:
Niet met een bikini.quote:
Oh......quote:
bel ze anders evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Maar moet ik dan nou nog speciaal aangeven dat ik al internet en tv van ze heb? Kan dat niet zo snel vinden op de bestelpagina.
quote:
bedankt voor de samenvatting, ik ga volgende week waarschijnlijk naar dat laatste deel en heb de rest nog niet gezienquote:
Je gaat ook met je vriendin mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
[..]
bedankt voor de samenvatting, ik ga volgende week waarschijnlijk naar dat laatste deel en heb de rest nog niet gezien
At first I was likequote:
niet eens, die heeft het niet zo op Harry Potter, met een groep collega'squote:
Hmm......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
straks laatste afspraak in het ziekenhuis en dan is hoofdstuk Charlottetoch echt afgelopen...
ja is moeilijker dan ik dahct weerquote:
Geen idee. Ik kan het nu niet bekijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra,
jou werkterrein?
http://www.dumpert.nl/med(...)g_voor_soldaten.html
Daar kunnen ze niet zo goed tegen hequote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is moeilijker dan ik dahct weer
niet echt. voor mijquote:
Voor mij wel. Ik heb daar niet meer zo'n last van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iets met gasmaskers afdoen in een tent met traangas. Of is dat te "licht" voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |