Wel wat meer dan een nu.nl checken ofzo, maar is wel goed te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:08 schreef gdv109 het volgende:
maar vreet navigatie niet ongelovelijk veel data dan?
het is een blox, dit sluit je dus per maand af en geen abonomentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja, dat is voldoende. En ik zou het snel afsluiten als ik jou was, gezien dit nieuwsbericht. Vodafone zal snel volgen.
Maakt het uit. TS is geholpen en daar gaat het om!quote:
Nee 250 mb vind ik erg karig. Moet je telkens opletten enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef gdv109 het volgende:
of zou ik het met 250 mb per maand ook afkunnen?![]()
BEDANKT VOOR ALLE REACTIES
maar thuis gebruik ik WI-Fi heaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee 250 mb vind ik erg karig. Moet je telkens opletten enzo.
en wat doe je er allemaal mee en hoeveel uur per maand ongeveer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb de 250 mb blox op mijn SgS ook prepaid van Vodafone, is prima mee te doen, nav kost niet extreem veel mb's
weet ik bij god hoeveel uur. 3G ed staat 24/7 aan, agenda synchroniseert constant. de NOS app. veel internettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef gdv109 het volgende:
[..]
en wat doe je er allemaal mee en hoeveel uur per maand ongeveer?
Apps downloaden en navigatie raad ik af met 1GB limiet, dan gaat je data namelijk erg snel. Houdt er rekening mee dat je in principe maar 33 mb per dag hebt. Een app updaten kost al gauw 5 a 10 mb. Dus apps updaten via wifi doen, en navigatie aboluut niet via 3G doen. Vreet data. Voor de rest kost twitteren niet veel data mits je niet foto's doet uploadenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:03 schreef gdv109 het volgende:
Hallo,
Ik heb de Samsung Galaxy S PLUS gekocht zonder abonoment. Nu wil ik ermee internetten, ik heb er een sim-kaart van vodafone in. Bij vodafone is een blox beschikbaar met 1 gb data per maand.
Wat doe ik met internet:
-twitteren
-navigatie via Google Maps
-apps downloaden
Als ik thuis ben gebruik ik natuurlijk WI-FI![]()
Maar heb ik aan 1 gb genoeg met de genoemde activiteiten?
het netwerk is dan 3G natuurlijk
ok, bedanktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:52 schreef Fluxer het volgende:
Als je thuis wi-fi gebruikt is 1gb meer dan genoeg. Ik heb zelf ook vodafone 1gb en thuis wifi En aan het einde van de maand heb ik meestal nog tussen de 200 en 100 MB over.
(heb een samsung galaxy sii trouwens)
Precies, doe je navigatie gewoon per wifi. Lekker bereik ook, op de snelweg of midden op de veluwe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:55 schreef alwaysonhold het volgende:
en navigatie aboluut niet via 3G doen.
1x1/2quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef gdv109 het volgende:
[..]
ok, bedankt
ik zit namelijk nog te twijfelen of ik een t-mobile abonomment zal doen met onbeperkt internet per maand of dat ik een vodafone prepaid kaart koop en dan blox afsluuit elke maand.
er is echter 1 HEEL groot verschil
bij het t-mobile abonnoment heb ik onbeperkt internet per maand (met een snelheid van 7.2mb/s)
bij vodafone heb ik voor 15 euro/maand 1gb dataverkeer met een snelheid van 3.6mb/s
is het verschil in snelheid tussen die 2 opties heel groot, of maakt het niet uit? of is het verschil klein?
Wel leuk dat t-mobile onbeperkt is, alleen moet je eerst maar bereik zien te krijgen, want dat is waardeloos.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef gdv109 het volgende:
[..]
ok, bedankt
ik zit namelijk nog te twijfelen of ik een t-mobile abonomment zal doen met onbeperkt internet per maand of dat ik een vodafone prepaid kaart koop en dan blox afsluuit elke maand.
er is echter 1 HEEL groot verschil
bij het t-mobile abonnoment heb ik onbeperkt internet per maand (met een snelheid van 7.2mb/s)
bij vodafone heb ik voor 15 euro/maand 1gb dataverkeer met een snelheid van 3.6mb/s
is het verschil in snelheid tussen die 2 opties heel groot, of maakt het niet uit? of is het verschil klein?
Met Google Maps kun je tegenwoordig ook eerst een bepaald gebied downloaden, zodat die offline bereikbaar isquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:43 schreef Catch22- het volgende:
navigeren met google maps kost best veel verkeer omdat je geen offline kaarten hebt standaard. Die zou ik wel ff downloaden.
Of regel een navigatieapp die wél offline maps heeft, is ook handiger als je een keer buiten nl bent.
staat mij iets bij van +- 15 vierkante kilometertjes. heb je dus amper wat aan...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met Google Maps kun je tegenwoordig ook eerst een bepaald gebied downloaden, zodat die offline bereikbaar is
Las dat dit inderdaad in de Android app zit, tegenwoordig. Is er ook een iPhone-oplossing?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met Google Maps kun je tegenwoordig ook eerst een bepaald gebied downloaden, zodat die offline bereikbaar is
15 km² is voor mij wel redelijk te doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:17 schreef polariteit het volgende:
[..]
staat mij iets bij van +- 15 vierkante kilometertjes. heb je dus amper wat aan...
Komt eraan als het goed isquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:41 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Las dat dit inderdaad in de Android app zit, tegenwoordig. Is er ook een iPhone-oplossing?
Ja, dat mag dus niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:29 schreef zarGon het volgende:
Er zijn apps waarmee je je dataverkeer kunt monitoren. Apps zoals 3G Watchdog (de Free-versie). Dat, of je gebruikt een gecrackte Pro-versie (www.fok.nl). Je bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het gecrackte programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |