Wat is epibreren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nee, ik epibreer toch jonge dat is toch duidelijk jonge!Jonge
!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooi uitzicht hier alles http://imgur.com/Fo9np
EZELLquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
Mijn reusachtige chocoladereep is bijna op. Nog een paar happen te gaan..
Vreemde ontwikkeling inderdaad, we willen meer weten.quote:
Waarom handiger?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer met Engels kan. Geschiedenis is leuk, maar Engels is handiger.
Nee, voor mijzelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen die geschiedenis gaan/willen studeren, dat ze niet handig bezig zijn?
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen die geschiedenis gaan/willen studeren, dat ze niet handig bezig zijn?
quote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.
Nice nice.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.
Oké, dit is een groot argument om geen Engels te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn moeder zei vorig jaar al: Waarom ga je de pabo doen en niet Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |