SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Ja doei.
Ja, de auto's alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Linedancen bij Bob de Bouwer?
Ik ook! Ik mag morgen weer! en overmorgen en de dag daarna, en de dag daarnaquote:
Laten we een praatgroepje beginnen.quote:
morgen is mn enige dagje vrij. ja en zondag danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook! Ik mag morgen weer! en overmorgen en de dag daarna, en de dag daarna
Ik ben Dastan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we een praatgroepje beginnen.
Ja, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met leren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje. Morgen is de grote dag.
Hallo Dastan. Ik ben Rellende_Rotscholier.quote:
Hallo Rellende_Rotscholier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallo Dastan. Ik ben Rellende_Rotscholier.
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo Rellende_Rotscholier.
Ik vind het moeilijk om te beginnen met leren.
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.
Er is inderdaad sprake van een flinke opluchting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |