En hoe regel ik dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef koulo3000 het volgende:
nieuwe fiets op kosten van zijn verzekering
Voortaan eerst het hele bericht lezen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
Klagen dat scooters "hard" rijden, en zelf een leuk gemiddelde, lees hardrijden, erop probeert na te houden.
inderdaad, hier in het Westerkwartier noemen we ze:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef Martinous het volgende:
Inleiding:
Ik ga vrij vaak met de fiets naar mijn werk( 20 km), dat doe ik dan op een mountainbike. Volledig in fietspak, je kent ze wel.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaan mensen in een mountainbike en fietspak naar hun werk?
Omdat ze door G's als ik uitgescholden willen wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef monkyyy het volgende:
Dat is dan ook verdiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat ze door G's als ik uitgescholden willen worden
Omdat ze denken dat de secretaresse dan geil van ze wordt, omdat ze zo sportief zijn als ze zo helemaal zweterig voorbij komen sjouwen. En dan uitgebreid de bedrijfsdouche gebruiken, maar wel eerst alvast even inloggen terwijl ze opzichtig uithijgend over hun verbeterde recordtijd opscheppen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef monkyyy het volgende:
Dit. Tenminste zo deed ik het toen iemand me over het hoofd zag terwijl ik op een afgesloten parkeerterrein reed, en die vrouw naast me kwam rijden en me daarna van mijn fiets af reed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef Wruijff het volgende:
In goed overleg moet u hem de rekening van de fietsenmaker geven. Dan kan hij dat hopelijk verhalen op zn wa/aansprakelijkheidsverzekering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |