Is weer een uitvloeisel van dat: 'vrouwenwillenzichbeschermdkunnenvoelendoorhunman dus kleinerlichterdunner dan de man helpt vaak goed daarin' gedoequote:
Nou, dat zit wel snorquote:
Dat geeft alleen dan geen verklaring dat sommige vrouwen op mega hoge hakken willen lopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit trouwens wel wat in trouwensVrouwen willen ook graag iets kleiner zijn dan de man
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit trouwens wel wat in trouwensVrouwen willen ook graag iets kleiner zijn dan de man
... zolang ze daarmee kleiner blijven dan hun man. Het gaat om de relatieve verschillen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat geeft alleen dan geen verklaring dat sommige vrouwen op mega hoge hakken willen lopen.
Nietquote:
ik moest even lachen sorryquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:07 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel de reden dat ik niet op hakken loop
Tara is 5 CM langer dan ik, maar heeft 'n bochelDus in praktijk zijn we ongeveer even lang
ook true...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat geeft alleen dan geen verklaring dat sommige vrouwen op mega hoge hakken willen lopen.
jij en een slecht humeur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou enormnu mijn humeur en lijf nog
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef MissHobje het volgende:
En promt komt de zon door!
Zou het een teken zijn ?
Oh hell yeah! bad mood, kei ongesteld, sacho, pijn euh moet ik doorgaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij en een slecht humeur?geloof ik niet
Aan je spullen zal het niet liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
vanavond krijg ik dan eindelijk mijn HD recorder en PVR speler!
Meldt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil ook graag iemand die breder, langer en ouder is dan ik
quote:
Oh no's ! euhm ik ga nu dan die hete douche wel wat aanpassen naar lauwwarm, misschien zit het hem daarin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:23 schreef freecell het volgende:
Ik begon met veel koffie, een hete douche en volgens de weegschaal een gewicht onder de 70, , maar mijn slechte humeur was onverwoestbaar
Ik wel, maar ben niet ongesteldquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heul geen cyclus, nu mag ik niet meespelen.....
Chronische PMSquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:28 schreef freecell het volgende:
Ik kan ook heel goed in een slecht humeur zijn zonder
Netwerken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
TAV heeft een nieuwe hoogste baas, zie ik in het nieuws.
Waarom toch altijd ex-politici in zo'n functie?
Freecell zit permanent in een Pre- of Post syndroomquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Gronings.
Beetje vroeg voor PMS
Wat is dit, een spelletje 'waar zit Free in de cyclus?'
Dus tijdens de ongesteldheid is zij in haar beste humeur!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Freecell zit permanent in een Pre- of Post syndroom
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus tijdens de ongesteldheid is zij in haar beste humeur!
Of zwanger... Waarom denk je dat ik ooit aan een twede begonnen ben, terwijl ik wist hoe erg het was?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus tijdens de ongesteldheid is zij in haar beste humeur!
Eenmaal in de draaimolen ...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
TAV heeft een nieuwe hoogste baas, zie ik in het nieuws.
Waarom toch altijd ex-politici in zo'n functie?
En dan word jij ook ongesteld?quote:
Succes!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga naar de aardige dokter fietsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |