Is weer een uitvloeisel van dat: 'vrouwenwillenzichbeschermdkunnenvoelendoorhunman dus kleinerlichterdunner dan de man helpt vaak goed daarin' gedoequote:
Nou, dat zit wel snorquote:
Dat geeft alleen dan geen verklaring dat sommige vrouwen op mega hoge hakken willen lopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit trouwens wel wat in trouwensVrouwen willen ook graag iets kleiner zijn dan de man
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit trouwens wel wat in trouwensVrouwen willen ook graag iets kleiner zijn dan de man
... zolang ze daarmee kleiner blijven dan hun man. Het gaat om de relatieve verschillen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat geeft alleen dan geen verklaring dat sommige vrouwen op mega hoge hakken willen lopen.
Nietquote:
ik moest even lachen sorryquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:07 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel de reden dat ik niet op hakken loop
Tara is 5 CM langer dan ik, maar heeft 'n bochelDus in praktijk zijn we ongeveer even lang
ook true...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat geeft alleen dan geen verklaring dat sommige vrouwen op mega hoge hakken willen lopen.
jij en een slecht humeur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou enormnu mijn humeur en lijf nog
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef MissHobje het volgende:
En promt komt de zon door!
Zou het een teken zijn ?
Oh hell yeah! bad mood, kei ongesteld, sacho, pijn euh moet ik doorgaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij en een slecht humeur?geloof ik niet
Aan je spullen zal het niet liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
vanavond krijg ik dan eindelijk mijn HD recorder en PVR speler!
Meldt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil ook graag iemand die breder, langer en ouder is dan ik
quote:
Oh no's ! euhm ik ga nu dan die hete douche wel wat aanpassen naar lauwwarm, misschien zit het hem daarin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:23 schreef freecell het volgende:
Ik begon met veel koffie, een hete douche en volgens de weegschaal een gewicht onder de 70, , maar mijn slechte humeur was onverwoestbaar
Ik wel, maar ben niet ongesteldquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heul geen cyclus, nu mag ik niet meespelen.....
Chronische PMSquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:28 schreef freecell het volgende:
Ik kan ook heel goed in een slecht humeur zijn zonder
Netwerken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
TAV heeft een nieuwe hoogste baas, zie ik in het nieuws.
Waarom toch altijd ex-politici in zo'n functie?
Freecell zit permanent in een Pre- of Post syndroomquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Gronings.
Beetje vroeg voor PMS
Wat is dit, een spelletje 'waar zit Free in de cyclus?'
Dus tijdens de ongesteldheid is zij in haar beste humeur!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Freecell zit permanent in een Pre- of Post syndroom
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus tijdens de ongesteldheid is zij in haar beste humeur!
Of zwanger... Waarom denk je dat ik ooit aan een twede begonnen ben, terwijl ik wist hoe erg het was?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus tijdens de ongesteldheid is zij in haar beste humeur!
Eenmaal in de draaimolen ...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
TAV heeft een nieuwe hoogste baas, zie ik in het nieuws.
Waarom toch altijd ex-politici in zo'n functie?
En dan word jij ook ongesteld?quote:
Succes!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga naar de aardige dokter fietsen.![]()
Succes, krak!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga naar de aardige dokter fietsen.![]()
Oh dat zou bij mij niet werken.. ik begin altijd braaf in 1 kastje, bedenk dan dan een paar spulletjes gaan verhuizen naar een ander kastje of laatje, dus dan begin ik daar ruimte te maken, waardoor meer spullen moeten verhuizen en binnen no-time staat de complete keuken op z'n kopquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:58 schreef freecell het volgende:
Hier dus elke dag een kwartiertje iets wat ik anders niet doe
Dus de kastjes doe ik één per dag
Vandaag 1 kastje, de bovenkant van alle kastjes en de afzuigkap
Mara het kastje was het laatste kastje, dus nu moet ik een ander projectje bedenken
Lijkt mij lastig om de spullen dan terug te vinden als je ze hebt ingepakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef freecell het volgende:
Projectje vandaag geslaagd. Inmiddels alle keukenkastjes helemaal schoon en logischer ingepakt
Nog een reden voor mij om er maar niet aan te beginnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
Dat deed ik ook altijd, maar met die kinderen is dat geen doen
Weirdo's hebben de meeste sex.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic: Seksdate volledig uit de hand gelopen
TS had naam van die man in een gekopieerd mailtje laten staan en ik googlede nieuwsgierig. Nou, google is sneller dan de modjes, want naast keurige profielen van de heer in kwestie (geen standaardnaam) vind je op de 4e plaats in google dat topic
Ik denk dat dat voor hem nu voorbij isquote:
Het is wachten op het permanente labeltje in beeld bij elke browser:quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor hem nu voorbij is(evenals die baan die hij zoekt etc etc)
Ja, nu willen wij het natuurlijk ook weten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic: Seksdate volledig uit de hand gelopen
TS had naam van die man in een gekopieerd mailtje laten staan en ik googlede nieuwsgierig. Nou, google is sneller dan de modjes, want naast keurige profielen van de heer in kwestie (geen standaardnaam) vind je op de 4e plaats in google dat topic
Als dit verzonnen is: echt héél ergquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ongeacht de toon van dat soort topics en wat er voorgevallen is, je komt er gewoon nooit meer vanaf. Als het eenmaal in een cache van een zoekmachine staat kun je het vergeten om het er uit te krijgen.
Leuk voor je toekomstige leven.
Waarom heeft een 21-jarige sexdates met een kerel van 30 aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als dit verzonnen is: echt héél erg(als het waar is, is het nog steeds lullig dan nu je vroegere klasgenoten en collega's helemaal in een deuk liggen en je familie helemaal geschokt is
)
Ja, daar kan ik je ook geen antwoord op geven, dat weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom heeft een 21-jarige sexdates met een kerel van 30 aan de andere kant van het land
Of ben ik weer eens naïef?
dat dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heeft een 21-jarige sexdates met een kerel van 30 aan de andere kant van het land
Of ben ik weer eens naïef?
Enige persoon met die naam van in de 30 zoekt dates (eerste googlehit)quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:33 schreef freecell het volgende:
Als het verzonnen is, is de naam wrs ook verzonnen
En ik ben google-schoonEr duikt helemaal niks op hier
Ik heb dan ook nog nooit een seksdate gezochtquote:
Hmmmrrmrm?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit een seksdate gezocht
Oiquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enige persoon met die naam van in de 30 zoekt dates (eerste googlehit)Zou wel heel toevallig zijn.
Trek je het allemaal nog wel een beetje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef AnneX het volgende:
Prikkende ogen nadat ik een berg kleding in de kledingcontainer heb gedaan van het Kringloopcentrum
En een vracht kleding die vermaakt was voor pdl achtergelaten in vph.
Wilden zij wel hebben.
Vanmiddag op zoek naar een pak voor mn. AnneX.
Klopt vaak wel. Meestal moet de deur een beetje open blijven en vaak heb je ook nog een grillbeschermplaat die er voor zorgt dat je knoppen niet smelten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef freecell het volgende:
Zo, kip in oven
Klopt het dat een oven niet helemaal dicht kan met spit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |