De reactie van Schleck kwam gisteren inderdaad wel over als een van een slechte verliezer. Deze mening van Andy is echter niet nieuw. In de docu over Andy's tour gaf hij al af op zulke aankomsten, als ik me niet vergis in de docu ging het om een aankomst in de ronde van Baskenland. Neemt niet weg dat het een onderdeel is van de koers, en als je de beste wilt zijn, zul je dus ook die afdalingen moeten verteren. Zo kan Kenny van Hummel ook de tour winnen als er geen bergen in zouden zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan idd zo zijn, maar vantevoren zo zeuren. Waarom deed hij dat niet al veel eerder. Het parcours is al zolang bekend. Maar idd, hij kan een punt hebben.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik wist niet dat Andy zoiets al eerder had gezegd. Mijn excuses.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
De reactie van Schleck kwam gisteren inderdaad wel over als een van een slechte verliezer. Deze mening van Andy is echter niet nieuw. In de docu over Andy's tour gaf hij al af op zulke aankomsten, als ik me niet vergis in de docu ging het om een aankomst in de ronde van Baskenland. Neemt niet weg dat het een onderdeel is van de koers, en als je de beste wilt zijn, zul je dus ook die afdalingen moeten verteren. Zo kan Kenny van Hummel ook de tour winnen als er geen bergen in zouden zitten.
quote:Word of the Day: Schlective - adj. patchy - eg. Their form is rather schlective at the moment, in fact it's going downhill fast.
Dat hebben we toch al gehad met die versnelling van Leopard na de val van Contadorrrrquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Ericr het volgende:
Denk overigens dat er nog wel een drama ala het kettingincident gaat plaats vinden deze TDF. Een valpartij van een favoriet of een gemiste bocht zonder al teveel kleurscheuren maar wel 1 waarbij de andere favorieten vol doortrekken en degene die de mist in ging op achterstand zetten.
en met Mollema(?) in de giro...quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gehad met die versnelling van Leopard na de val van Contadorrrr
Dat was Leopard niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gehad met die versnelling van Leopard na de val van Contadorrrr
Kan je ook van Hondo zeggen. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Boasson samen met Thomas doen in de Kopgroep?
Leuk, en jij laat zien dat je goed bent in topografie. Maar het boeit niet want ze gaan er gewoon NIET overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:41 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, ik had nog ergens de alternatieve route bedacht, via de afdaling van Montgenevre en Susa, waar de onverharde klim begint
[ afbeelding ]
En inderdaad dezelfde finale, enige verschil is dat ze nu vanuit Frankrijk komen en via een andere weg de sestrieres aansnijden.
zie edit. Maar Hondo is ook alleen héquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kan je ook van Hondo zeggen. Wie niet waagt wie niet wint.
sorry, jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de Ronde van Zwitserland?
40 weerquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:02 schreef Dennism het volgende:
8 seconden nog op de teller, lijkt erop dat het niets wordt met deze groep.
Als het aan die geniepige pussies ala de Schleck-drekjes ligt wel ja. Maar dit keer zitten ze niet in de driving seat! Die heeft Cadel Evans voor zich opgeeist!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Ericr het volgende:
Denk overigens dat er nog wel een drama ala het kettingincident gaat plaats vinden deze TDF. Een valpartij van een favoriet of een gemiste bocht zonder al teveel kleurscheuren maar wel 1 waarbij de andere favorieten vol doortrekken en degene die de mist in ging op achterstand zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |