Je kent de nummer 2 al?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens, mocht Contador de Tour winnen, dan mag de nummer twee zich wel voor z'n hoofd slaan.
Ik vind niet dat je dat al kan zeggen. Dat ligt toch ook geheel aan het verloop van de volgende etapeps. Wellicht vallen er morgen twee favorieten of gebeurd er nog iets anders. Bekijk het gewoon dag per dag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens, mocht Contador de Tour winnen, dan mag de nummer twee zich wel voor z'n hoofd slaan.
Die verwachting heb ik ook. Andy Schleck zei ook al dat hij de aanval van Contador verwachtte. Nu vraag ik me of het niet volgen van Andy Schleck nou van niet kunnen is of van iets anders? Nou, ik denk van niet kunnen. Jij?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat Contador elke dag gaat aanvallen. Het was niet het onverwachtse wat de aanval succesvol maakte.
Wachtte hij niet op Contador?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
Kan Sammy nog dalen? Zo uit het wiel geknald worden door Evans? Als je vertrouwen hebt rij je zelf op kop.
Ik vermoed van wel. Spanjaarden hebben vaak een goede 'relatie' in de koers. Daarbuiten volgens mij ook.quote:
Het is gewoon een combine, zijn goede vrienden. Sanchez en Contador kan nog wel eens de beslissende factor worden in de Alpen, als beiden natuurlijk hun niveau kunnen vasthouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Spanjaarden hebben vaak een goede 'relatie' in de koers. Daarbuiten volgens mij ook.
Volgens mij heeft Contador ook bij de Basken in de ploeg gezeten toen hij nog jong was. Zoiets meende ik te horen in het commentaar bij Sporza bij een van de etappes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Spanjaarden hebben vaak een goede 'relatie' in de koers. Daarbuiten volgens mij ook.
Als dat zo is, kan hij in de Alpen ook nog hulp krijgen van Euskaltel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Contador ook bij de Basken in de ploeg gezeten toen hij nog jong was. Zoiets meende ik te horen in het commentaar bij Sporza bij een van de etappes.
Wellicht kreeg hij angst ofzo met die natte weg? Misschien voelde hij zich niet goed. Dat denk ik eigenlijk, gezien wat Contador heeft gezegd:quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef DeMessias het volgende:
Wat was dan het nut vandaag voor Sanchez om niet voluit in de afdaling te gaan?
Nouja, tenzij Voeckler 2e wordt. De rest had hem op achterstand kunnen rijden in de Pyreneeën.quote:
In die afdaling was meer te verliezen dan te winnen. Evans besloot dat risico wel te nemen, Sammy niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef DeMessias het volgende:
Wat was dan het nut vandaag voor Sanchez om niet voluit in de afdaling te gaan?
Aan de andere kant, waarom hebben we dat dan niet eerder gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan hij in de Alpen ook nog hulp krijgen van Euskaltel.
Niet kunnen, duidelijk. Langere beklimmingen liggen hem beter, dus het kan donderdag en vrijdag anders zijn. Maar hij moet nog flink wat goedmaken, net als Contador.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik ook. Andy Schleck zei ook al dat hij de aanval van Contador verwachtte. Nu vraag ik me of het niet volgen van Andy Schleck nou van niet kunnen is of van iets anders? Nou, ik denk van niet kunnen. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |