abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99682368
Ik kan deze niet zien, dus een verzoek aan alle renners om deze etappe te neutraliseren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 22:26:17 ]
pi_99686777
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99687753
Da's een flinke afdaling, zo op 't end. Ben benieuwd.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_99687813
Denk dat Contador elke dag gaat aanvallen. Het was niet het onverwachtse wat de aanval succesvol maakte.
pi_99687854
Overigens, mocht Contador de Tour winnen, dan mag de nummer twee zich wel voor z'n hoofd slaan.
pi_99687923
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens, mocht Contador de Tour winnen, dan mag de nummer twee zich wel voor z'n hoofd slaan.
Je kent de nummer 2 al?
pi_99688209
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind niet dat je dat al kan zeggen. Dat ligt toch ook geheel aan het verloop van de volgende etapeps. Wellicht vallen er morgen twee favorieten of gebeurd er nog iets anders. Bekijk het gewoon dag per dag.
Contador heeft indruk gemaakt, maar hij is er nog niet.
pi_99688261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat Contador elke dag gaat aanvallen. Het was niet het onverwachtse wat de aanval succesvol maakte.
Die verwachting heb ik ook. Andy Schleck zei ook al dat hij de aanval van Contador verwachtte. Nu vraag ik me of het niet volgen van Andy Schleck nou van niet kunnen is of van iets anders? Nou, ik denk van niet kunnen. Jij?
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:12:05 #85
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_99688284
Kan Sammy nog dalen? Zo uit het wiel geknald worden door Evans? Als je vertrouwen hebt rij je zelf op kop.
pi_99688325
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
Kan Sammy nog dalen? Zo uit het wiel geknald worden door Evans? Als je vertrouwen hebt rij je zelf op kop.
Wachtte hij niet op Contador?
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:13:38 #87
40566 Ericr
Livewrong
pi_99688352
Oorlog in de Alpen als het meezit, het 'aap uit de boom kijken' lijkt nu toch wat voorbij te zijn. Sanchez en Contador zijn alvast een combine en wie weet welke renners zich daar nog bij aanmelden.
pi_99688435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wachtte hij niet op Contador?
Ik vermoed van wel. Spanjaarden hebben vaak een goede 'relatie' in de koers. Daarbuiten volgens mij ook.
pi_99688499
Zou me niks verbazen als Tiralongo nog een beetje op kop gaat rijden hier of daar
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:17:52 #90
40566 Ericr
Livewrong
pi_99688558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik vermoed van wel. Spanjaarden hebben vaak een goede 'relatie' in de koers. Daarbuiten volgens mij ook.
Het is gewoon een combine, zijn goede vrienden. Sanchez en Contador kan nog wel eens de beslissende factor worden in de Alpen, als beiden natuurlijk hun niveau kunnen vasthouden.

Het verschil is nu volgens mij dat er een aantal rijden om niet te verliezen en een aantal echt om te winnen. De Schlecks doen altijd alsof ze rijden om te winnen maar meestal is het toch ook vooral rijden om niet te verliezen. Met speldenprikken win je in ieder geval geen TDF. Contador reed vandaag om te winnen.
pi_99688563
Kan Alberto Contador opnieuw zijn voeten laten spreken?

pi_99688599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Contador ook bij de Basken in de ploeg gezeten toen hij nog jong was. Zoiets meende ik te horen in het commentaar bij Sporza bij een van de etappes.
pi_99688656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Contador ook bij de Basken in de ploeg gezeten toen hij nog jong was. Zoiets meende ik te horen in het commentaar bij Sporza bij een van de etappes.
Als dat zo is, kan hij in de Alpen ook nog hulp krijgen van Euskaltel.
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:20:21 #94
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_99688657
Wat was dan het nut vandaag voor Sanchez om niet voluit in de afdaling te gaan?
pi_99688704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef DeMessias het volgende:
Wellicht kreeg hij angst ofzo met die natte weg? Misschien voelde hij zich niet goed. Dat denk ik eigenlijk, gezien wat Contador heeft gezegd:

:: 19 / 07 / 11 :: ALBERTO: IT WAS BETTER THAN EXPECTED

Alberto Contador welcomed today the result of his attack in the way to Gap, a plan he had prepared in advance. It was very clear that I wanted to attack and I did not care who took my wheel. I knew that some could fail and at the end it was better than expected, said the leader of Saxo Bank-Sungard at the finish line.

This result is not for being euphoric, said Alberto, but the most important is that the legs respond better and that always motivates the team and myself. There are still three more days of mountain and I will try to exploit them.

To Contador, what happened was more important than the time won over their rivals. The most important were the sensations in the legs and that there have been not accidents, he said. Rivals are still the same as yesterday.

Alberto's attack looked to surprise. It was very clear that this day I may attack and I wanted to try. I did not know the result, because the climb was not very demanding. I I allways have been motivated, but this motivates me more.

Alberto said that collaboration with Samuel Sánchez will continue in the coming days. We're great friends and two riders that in the time trial are not superior to eachother. At one time can be a great ally, he said before acknowledging he was the only one who I said I was going to attack at the climb. It was a pity, because he was not very well, we could have make more differences.

(Automatic translation. Forgive inaccuracies).
pi_99688733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je kent de nummer 2 al?
Nouja, tenzij Voeckler 2e wordt. De rest had hem op achterstand kunnen rijden in de Pyreneeën.
pi_99688758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef DeMessias het volgende:
In die afdaling was meer te verliezen dan te winnen. Evans besloot dat risico wel te nemen, Sammy niet.

Zonde dat Sammy in zo'n matig team rijdt. Is zo'n beetje de beste bergop, maar verliest het in de TTT (en een keer achter een valpartij).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:23:10 #98
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_99688787
Sammy daalt de laatste jaren zowiezo al niet meer zo geweldig als hij vroeger wel eens liet zien
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_99688798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Als dat zo is, kan hij in de Alpen ook nog hulp krijgen van Euskaltel.
Aan de andere kant, waarom hebben we dat dan niet eerder gezien. :P Ik kan er ook niks over vinden op Google dus ik denk niet dat het klopt dat Contador bij de Basken gezeten heeft.
pi_99688815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Die verwachting heb ik ook. Andy Schleck zei ook al dat hij de aanval van Contador verwachtte. Nu vraag ik me of het niet volgen van Andy Schleck nou van niet kunnen is of van iets anders? Nou, ik denk van niet kunnen. Jij?
Niet kunnen, duidelijk. Langere beklimmingen liggen hem beter, dus het kan donderdag en vrijdag anders zijn. Maar hij moet nog flink wat goedmaken, net als Contador.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')