Dat zou erg leuk zijn. Voorsprongetje en dan weer zo´n John Woo achtervolging richting de laatste klim.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Sautor het volgende:
Als Contador voor vuurwerkt wilt zorgen doet hij morgen hetzelfde op de Sestriere
Johan Derksen noemen in ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Johan Derksen zou zeggen dat zo'n juffrouw dan maar niet aan de tour moet meedoen
Vergeet Gesink gewoon en alle andere NL rennersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef Ericr het volgende:
Verwacht eigenlijk niks van Gesink, er rijdt nog zoveel rond dat in de aanval wil gaan dat Gesink in mindere vorm gewoon kansloos is. Er zijn veel scherpere renners die straks in de aanval gaan.
Ik verwacht sowieso helemaal niks meer van de Nederlanders. Of het is niet hun terrein, of ze zijn herstellende van een blessure of ziekte. De enige van wie ik nog wat verwacht staat te kort in het klassement om de witte trui.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef Ericr het volgende:
Verwacht eigenlijk niks van Gesink, er rijdt nog zoveel rond dat in de aanval wil gaan dat Gesink in mindere vorm gewoon kansloos is. Er zijn veel scherpere renners die straks in de aanval gaan.
Maar nu is het verrassingseffect wel minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Sautor het volgende:
Als Contador voor vuurwerkt wilt zorgen doet hij morgen hetzelfde op de Sestriere
Ben ze al vergeten, nou goed Ruigh nog niet helemaal. Top 15 is haalbaar als hij gedegen blijft klimmen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vergeet Gesink gewoon en alle andere NL renners
Volgend jaar wordt ie door het sportjournaille van NOS en Telegraaf tot Nederlandse favoriet bestempeld en zijn alle camera's op hem gericht. En hij eindigt 48e op 53 minuten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Gitank2 het volgende:
Ruigh rijdt een leuke tour, als Nederlandse koning eenoog in deze ronde.
Ben benieuwd of hij ook nog progressie kan boeken (en zo attent blijven koersen) de komende jaren.
Waarom zal hij er donderdag voor gaan? Het gaat niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Gesink heeft het vandaag in ieder geval laten lopen en gelijk heeft ie.
Waarom zou je voor een 15e plaats gaan (in de etappe) terwijl het klassement niet meer belangrijk is.
Donderdag zal ie er voor gaan, of ie z'n normale vorm weer zal benaderen zal een vraagteken zijn.
Vrijdag (Alpe d'Huez) zal voor de klassementsrenners zijn.
Exact.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt ie door het sportjournaille van NOS en Telegraaf tot Nederlandse favoriet bestempeld en zijn alle camera's op hem gericht. En hij eindigt 48e op 53 minuten.
Hij is deze ronde ook nog niks tegen gekomen, alles zit tot nu toe mee. Ben benieuwd of het nog lukt als hij een keer een lekke band heeft op een verkeerd moment of net achter een valpartij zit. Maaskant werd ook een keer vijfde in Parijs-Roubaix, ook omdat hij nergens viel of lek reed. Dat heeft hij tot nu toe nooit meer kunnen bevestigen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Gitank2 het volgende:
Ruigh rijdt een leuke tour, als Nederlandse koning eenoog in deze ronde.
Ben benieuwd of hij ook nog progressie kan boeken (en zo attent blijven koersen) de komende jaren.
Als Kruijswijk volgend jaar de Tour niet rijdt valt hem dat te beurt ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt ie door het sportjournaille van NOS en Telegraaf tot Nederlandse favoriet bestempeld en zijn alle camera's op hem gericht. En hij eindigt 48e op 53 minuten.
Klopt, dat van Maaskant was ook een behoorlijke uitschieter, al heeft hij die vierde plek nog een keertje herhaald in RVV.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is deze ronde ook nog niks tegen gekomen, alles zit tot nu toe mee. Ben benieuwd of het nog lukt als hij een keer een lekke band heeft op een verkeerd moment of net achter een valpartij zit. Maaskant werd ook een keer vijfde in Parijs-Roubaix, ook omdat hij nergens viel of lek reed. Dat heeft hij tot nu toe nooit meer kunnen bevestigen.
Dat lijkt mij ook. Er viel voor hem vandaag helemaal niets te halen. Als er dan een heel mooie bus achter je zit, laat je je lekker daarin terug zakkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Gesink heeft het vandaag in ieder geval laten lopen en gelijk heeft ie.
Waarom zou je voor een 15e plaats gaan (in de etappe) terwijl het klassement niet meer belangrijk is.
Ik denk eigenlijk eerder andersom. De rit naar Alpe d'Huez is een heel korte van maar 110km. Ik denk dat de klassementsmannen in rit 18 een laatste poging gaan doen en rit 19 (alpe d'huez dus) elkaar te sterk in de greep hebben om echt iets te betekenen. Dan kan Gesink (of Mollema, of Ten Dam, of Hoogerland, of Ruijgh) daar weg rijden en zal niemand er een seconde van wakker liggen. Alleen Voeckler zou misschien mee willen omdat die nog tijd nodig heeft om de tijdrit te overleven, als hij niet de dag(en) ervoor al kansloos gemaakt isquote:Donderdag zal ie er voor gaan, of ie z'n normale vorm weer zal benaderen zal een vraagteken zijn.
Vrijdag (Alpe d'Huez) zal voor de klassementsrenners zijn.
Deze aanval had ook niemand verwacht volgens mij, maar ik denk dat ze na vandaag zich weer even koest houden inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wel een leuke etappe, nog wat zwaarder dan vandaag, al verwacht ik deze keer geen aanval van de grote jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |