SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Lijkt wel jouw 11de gebod, Myraelaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ging na de lapo door, dus ik wist niet of ik moest openen, maar volgens mij zat halcon toch mobiel.
Het is een gave alles weten en het niet uitvoeren, ik kan het.quote:
Scherp. Heel scherp.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je buiten zit met je mobiel; ongeveer 19 graden.
Je kent de 10 geboden niet, uit de Bijbel?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kent de 10 geboden niet, uit de Bijbel?
Dan lijkt "Gij zult neuken" wel het 11de gebod van jouquote:
Als je in het dagelijks leven ook zo snel en scherp kunt reageren is dat een dikke pluspuntquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je buiten zit met je mobiel; ongeveer 19 graden.
Omdat ze zo slecht zijn, dat je ze wel moet uitleggen?quote:
Als ze dat opnemen in de Bijbel wordt ik christen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan lijkt "Gij zult neuken" wel het 11de gebod van jou
(Waarom leg ik grappen eig uit? )
OH! het ging om de TT!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan lijkt "Gij zult neuken" wel het 11de gebod van jou
(Waarom leg ik grappen eig uit? )
Er zijn nog een aantal mensen in dit topic ongelukkig en niet blij. Geef jij ze effe een beurt danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH! het ging om de TT!Ik snapte niet wat het met die post die je quote te maken had.
Verder is het gewoon een feit, neuken hoort thuis in het rijtje, gij zult niet doden. Scheelt frustraties, maakt gelukkig en als je het fout doet maakt het nog kinderen ook. God zou trots op mij zijn.
Zeg ik mag dan seksueel gefrustreerd en maagd zijn maar ik hoef ook geen pityfuck hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn nog een aantal mensen in dit topic ongelukkig en niet blij. Geef jij ze effe een beurt dan
Je moet de lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik mag dan seksueel gefrustreerd en maagd zijn maar ik hoef ook geen pityfuck hoor.
Ik weiger lager te zakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet de lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooit
Nou ja dan niet neuken, maar wie weet mag je even voelenquote:
Ik mag toch wel tenminste willen dat het een vrouw is die mij een beetje leuk vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja dan niet neuken, maar wie weet mag je even voelen
Oefenen, je moet oefenenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag toch wel tenminste willen dat het een vrouw is die mij een beetje leuk vind.
Nog een nieuw meisje op het werk, die andere had namelijk een vriend blijkbaar, en deze ziet mij wel zitten (ze wil allemaal knuffels en stuff (en ik zeg nee ben aan het werkquote:
Tja, zo moeilijk is het allemaal niet te bedenken natuurlijk. Als je niets doet, gebeurt er meestal ook niets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een gave alles weten en het niet uitvoeren, ik kan het.
Waarom zeg je nee ik ben aan het werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog een nieuw meisje op het werk, die andere had namelijk een vriend blijkbaar, en deze ziet mij wel zitten (ze wil allemaal knuffels en stuff (en ik zeg nee ben aan het werk)).
Verder ook niets.
Oh ja, op het werk heb ik een leuke chick gezien. Volgens mij is ze Turks, dus ik moet nog wel subtiel uitvogelen of ze al niet vergeven is aan een of andere neef....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog een nieuw meisje op het werk, die andere had namelijk een vriend blijkbaar, en deze ziet mij wel zitten (ze wil allemaal knuffels en stuff (en ik zeg nee ben aan het werk)).
Verder ook niets.
Als je dat met een uitdagende blik zegt juist wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Waarom zeg je nee ik ben aan het werk?dat is geen topstrategie
Dan wel. Maar denk niet dat daar in dat geval sprake van is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je dat met een uitdagende blik zegt juist wel.
Nou nouquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Halcon het volgende:
Voor vanavond maar weer 'n afspraakje gemaakt met die levende opblaaspop.
Ja, veel meer heeft het niet om het lijf hoor.quote:
Nee sorry. Dat zou mij niet gelukkig maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn nog een aantal mensen in dit topic ongelukkig en niet blij. Geef jij ze effe een beurt dan
Een beurt niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee sorry. Dat zou mij niet gelukkig maken.
Met de andere helft wel dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de helft van de mannen uit dit topic niet nee.
Idd, maar had geen zin (was tegen het einde ik was hartstikke chagrijnig)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan wel. Maar denk niet dat daar in dat geval sprake van is.
Er zullen er vast wel bij zijn die best nog wel 'n keer extra willen neuken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neuken al, dus die hebben het niet nodig.
Dat is ook toevallig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neuken al, dus die hebben het niet nodig.
Maar ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel bij zijn die best nog wel 'n keer extra willen neuken.
Jammer dat je het zo liet gaan door je innergame. Het had heel anders uit kunnen pakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Idd, maar had geen zin (was tegen het einde ik was hartstikke chagrijnig)
Morgen is er weer een dag.
Namen en lijstjes wie wel wie niet willen we zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar god moet toch gelukkig gemaakt worden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee sorry. Dat zou mij niet gelukkig maken.
Ja.quote:
Dan moet god eens geneukt worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar god moet toch gelukkig gemaakt worden?
Meh, boeiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo liet gaan door je innergame. Het had heel anders uit kunnen pakken.
De leukste chicks kom je altijd tegen net voor je op neukvakantie gaat!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Meh, boeiend.
Sowieso maakt het me voor de 4 dagen dat ik nog hier ben echt niets meer uit
Sinds wanneer ga ik op neukvakantie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
De leukste chicks kom je altijd tegen net voor je op neukvakantie gaat!
Ik doe helemaal niet mijn best. Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je doet erg je best scherp te zijn, maar het wil niet echt lukken he?
Je kunt nog met beiden daten. Gewoon zeggen dat je weg gaat en zorgen dat je contact met hun blijft houden. Juist omdat je er maar 4 dagen zit, heb je een soort van deadline, anders zie je ze niet meer en krijg je misschien spijt. Dan zit je te denken van "had ik maar dit gedaan of dat blabla". Wees een persoon van overvloed. Je kunt altijd nog nee zeggen als je ze later toch niet ziet zitten, maar dan toch weer vrienden blijven etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Meh, boeiend.
Sowieso maakt het me voor de 4 dagen dat ik nog hier ben echt niets meer uit
Uit het feit dat je al een aantal, niet erg succesvolle posts maakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet mijn best. Waar haal je dat vandaan?
Maar goed, jij bent wel grappig, toch?
Goh, hoe bepaal jij of een post succesvol is of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit het feit dat je al een aantal, niet erg succesvolle posts maakt.
Dat zeg ik niet, maar ik probeer het tenminste ook niet.
Gewoon doen. Dat je ineens 3 weken weg bent is haar "probleem" , niet die van jouquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zie haar dan nog wel maar 3 weken niet meer, want dan ga ik op vakantie.
Ik merk dat je inderdaad erg als je eigen advies reageert. Elke vraag met een wedervraag beantwoorden. Dingen gewoon nog eens herhalen. Nooit eens met iets nieuws of boeiends komen. Gaat een beetje vervelen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goh, hoe bepaal jij of een post succesvol is of niet?![]()
Right.
Gelukkig heb jij veel boeiends en interessants te melden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik merk dat je inderdaad erg als je eigen advies reageert. Elke vraag met een wedervraag beantwoorden. Dingen gewoon nog eens herhalen. Nooit eens met iets nieuws of boeiends komen. Gaat een beetje vervelen hoor.
Ik voel me (negatief) aangesprokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij veel boeiends en interessants te melden.Gevalletje pot-ketel-pikzwart.
Yawnquote:
Ja want waarom zal je in gods naam pisitief aangesproken moeten voelen?quote:
Ik zeur, ik ben saai, ik ben niet aantrekkelijk, mijn leven is niet interessant, ik kom over als een ongelofelijke nul.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Pfff man waarom direct in het negatief denken. Geef eens 1 reden waarom je in het zogenoemde niet neuken lijstje staan?
Ja, als je zo bezig blijft, dan zul je inderdaad wel op dat lijstje komen. Nogmaals: of je doet er wat aan of je leert er mee leven, maar niet deze middenweg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zeur, ik ben saai, ik ben niet aantrekkelijk, mijn leven is niet interessant, ik kom over als een ongelofelijke nul.
Oh wacht, dat waren er al 5
Men, niveautje kleuterklas ofzo.quote:
Ik lig weer eens helemaal dubbel. Jij bent echt de grappigste van deze reeks!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, niveautje kleuterklas ofzo.
A: Ik vind je stom.
B: Je bent zelf stom.
A: Houd je bek.
B: Houd zelf je bek.
A: Je moeder.
B: Nee, jouw moeder dan.
Ik ben niet grappig aan het doen, ik hoop dat je gewoon eens inziet hoe je aan het reageren was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lig weer eens helemaal dubbel. Jij bent echt de grappigste van deze reeks!
Nou top, dit zijn de beste argumenten om lekker te janken in een hoekje in de oh zo grote boze wereld. Succes kansloos stuk vreten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zeur, ik ben saai, ik ben niet aantrekkelijk, mijn leven is niet interessant, ik kom over als een ongelofelijke nul.
Oh wacht, dat waren er al 5
Je doet een poging, maar je ziet er zelf ook al het hopeloze van in. Nog iets zinnigs te melden of blijft het bij dit kinderachtige gedoe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig aan het doen, ik hoop dat je gewoon eens inziet hoe je aan het reageren was.
SERIOUSLY. Zelfs nu loop je nog dingen te herhalen die ik al heb gezegd. Kan je nou echt niets zelf verzinnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je doet een poging, maar je ziet er zelf ook al het hopeloze van in. Nog iets zinnigs te melden of blijft het bij dit kinderachtige gedoe?
Ze heeft wel een punt, je probeert scherp te zijn, maar gaat je slecht af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je doet een poging, maar je ziet er zelf ook al het hopeloze van in. Nog iets zinnigs te melden of blijft het bij dit kinderachtige gedoe?
Oh ja en dat ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, je probeert scherp te zijn, maar gaat je slecht af.
Tip van mijn kant, stop met proberen
Tip van mij: bemoei je er gewoon even niet mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, je probeert scherp te zijn, maar gaat je slecht af.
Tip van mijn kant, stop met proberen
Ik steek gewoon niet zoveel energie in jou als dat jij in mij steekt. Is een kwestie van dat je gewoonweg niet zo boeiend bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
SERIOUSLY. Zelfs nu loop je nog dingen te herhalen die ik al heb gezegd. Kan je nou echt niets zelf verzinnen.![]()
Nouja, leef lekker verder in je beperkte wereldje. Jij bent inderdaad hopeloos.
Oh god ga je mij nu ook herhalenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tip van mij: bemoei je er gewoon even niet mee.
Ik mag klagen want ik heb nog nooit geneukt de rest stelt zich aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zeg, jullie vonden mijn neukwensen toch altijd zo buitensporig? Zie nu wat jullie doen. Neuken hier, Neuken daar.
Ik bepaal zelf wel of ik weg blijf of niet. Openbaar forum, toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ga je mij nu ook herhalen
Openbaar forum, ik bemoei me met wie en wat ik wil. Staat je het niet aan moet je weg blijven op dit forum. Kusje
Vaak zat. Ik doe het niet graag omdat ik toch geen vrienden heb om dingen mee te doen, dus ik ben liever binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef MTVGN het volgende:
Hey Benzin, hoe vaak kom je buiten en praat je überhaupt met mensen?
Is ook niet jouw schuld, maar ik zie het wel als een soort directe aanval die zegt dat ik nooit goed genoeg zal zijn voor iemandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, doet voel je gewoon altijd.
Je herhaalt echtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of ik weg blijf of niet. Openbaar forum, toch?
Ik doe dat om aan te geven dat je een hypocriet bezig bent. Ik dacht dat je dat wel begrepen zou hebben....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je herhaalt echt
Ja dat mag je zelf bepalen, maar miep dan niet of iemand wel of niet moet bemoeien.
Ik neem aan dat je de caissieres (voor het geval ze jong en niet onaantrekkelijk zijn) vermijd of tenminste geen woord met ze wisselt?quote:Vaak zat. Ik doe het niet graag omdat ik toch geen vrienden heb om dingen mee te doen, dus ik ben liever binnen.
Maar als ik naar studie of werk moet (of boodschappen ga halen) dan doe ik dat zonder problemen.
Een beetje supermarkt heeft een kassa waar je zelf af kunt rekenen. Behalve voor mensen met haast ook ideaal voor contactgestoorden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de caissieres (voor het geval ze jong en niet onaantrekkelijk zijn) vermijd of tenminste geen woord met ze wisselt?
Ja, maar dan geef je jezelf maar eens een schop onder je kont dat je die kassa's niet meer mag gebruiken. Zoals ik al zei, makkelijker oefenmateriaal is er niet.quote:Een beetje supermarkt heeft een kassa waar je zelf af kunt rekenen. Behalve voor mensen met haast ook ideaal voor contactgestoorden.
Dat is allemaal al driehonderd keer geschreven in dit topic (over herhalen gesproken), maar Benzin doet er niets mee. Op deze manier frustreert hij zichzelf alleen maar. Of hij moet wat doen aan zijn problemen of er mee leren leven. Hij blijft maar in die middenweg hangen en dat loopt vroeg of laat verkeerd af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:06 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Ja, maar dan geef je jezelf maar eens een schop onder je kont dat je die kassa's niet meer mag gebruiken. Zoals ik al zei, makkelijker oefenmateriaal is er niet.
Dat kan zo zijn, het feit dat hij tussen de onzinposts door toch reageert op mijn vraag biedt hoop dat hij open staat voor verandering, hoe klein die verandering ook moge zijn.quote:Dat is allemaal al driehonderd keer geschreven in dit topic (over herhalen gesproken), maar Benzin doet er niets mee. Op deze manier frustreert hij zichzelf alleen maar. Of hij moet wat doen aan zijn problemen of er mee leren leven. Hij blijft maar in die middenweg hangen en dat loopt vroeg of laat verkeerd af.
Die heeft ie bij deze gekregen, met de aantekening dat ie zelf in actie moet komen, want anderen kunnen dit probleem niet voor hem oplossen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:12 schreef Halcon het volgende:
Hij reageert telkens wel, dat moet ik hem nageven, maar ik heb meer het idee dat dat is met de (nergens op gebaseerde) hoop dat iemand voor hem de ultieme oplossing heeft...
Dat klopt, het liefste neem ik dan een andere kassa. Als het echt moet dan moet het, maar liever niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef MTVGN het volgende:
Ik neem aan dat je de caissieres (voor het geval ze jong en niet onaantrekkelijk zijn) vermijd of tenminste geen woord met ze wisselt?
Ok, ik zou het kunnen proberen.quote:Dan krijg je de tip die ik helemaal aan het begin van mijn weg omhoog jaren geleden ter harte heb genomen: ga dat eens wel doen. Je hoeft niet meteen met de meest aantrekkelijke te beginnen, maar begin wel met praten tegen ze, bijvoorbeeld als ze je een bonnetje willen geven en jij vindt dat onnodig dan zeg je dat terwijl je ze aankijkt. Makkelijker oefenmateriaal (voor hun werk moeten ze proberen klanten aan te kijken) is er niet.
Da's iets te veel terughoudendheid in 1 zin.quote:Ok, ik zou het kunnen proberen.
Dude, dan kan je een keer neuken...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik mag dan seksueel gefrustreerd en maagd zijn maar ik hoef ook geen pityfuck hoor.
Wie is gebandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
-posten in naam van een gebande is ook een ban hè-
Voor een vrouw. Sorry. Dubbele standaard enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zeg, jullie vonden mijn neukwensen toch altijd zo buitensporig? Zie nu wat jullie doen. Neuken hier, Neuken daar.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef MTVGN het volgende:
*lol* dat doet mij denken aan die ene dag dat ik ooit als vuilnisman heb gewerkt, de chauffeur vroeg hoe oud ik was en ik zei: "20", waarop hij zei "toen ik zo oud was dacht ik dat ik de hele wereld aan kon!", waarop ik, dacht, maar niet zei "wat naief ..."
En dan proberen het kassameisje aan te kijken en iets te zeggen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Da's iets te veel terughoudendheid in 1 zin.
Anders begin je ermee in een supermarkt aan de andere kant van de stad of in een andere stad, eentje waar je nooit komt zodat zelfs als het mis zou gaan je er nooit aan herinnerd zou worden ...
Ok, da's misschien twee stappen in 1 en daarmee te veel hooi op de vork voor de eerste stap.quote:En dan proberen het kassameisje aan te kijken en iets te zeggen?
Met welke helft precies welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Dat klinkt in elk geval goed te doen. Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef MTVGN het volgende:
Ok, da's misschien twee stappen in 1 en daarmee te veel hooi op de vork voor de eerste stap.
Begin met als zij "fijne avond" o.i.d. zegt hetzelfde terug te zeggen, de eerste keer hoeft het niet terwijl je haar aankijkt, en begin dus niet meteen met eentje die je echt knap vindt, gewoon eentje die er gemiddeld uit ziet.
Dat moet lukken, toch?
Het is net zoals een nieuwe baan, een verhuizing, iets avontuurlijks: Hij moet in één keer het koude water in, anders zijn we straks 30 jaar verder. Net als elk doel in het leven, 100% inzet leveren. Niet 50% of 70%. En als hij 100% inzet levert, weet ik bijna zeker dat hij zijn doel bereikt binnen misschien wel een vrij korte tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:36 schreef MTVGN het volgende:
Je vergeet dat de drempel om iets tegen een vrouw in een disco te zeggen 100x hoger is dan tegen een kassameisje, dus ja, Benzin zou veel meer kunnen leren in een disco, maar de drempel zou daar voor hem te hoog zijn.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Met welke helft precies welMet die grap kon ze eerder ook al niet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie moeten ook vuilnisman worden. Al mijn collega's zitten constant te fluiten, 'chickie!' te roepen, 'ziet er goed uit' te zeggen tegen elke vrouw van onder de 60. en vervolgens de meest ranzige opmerkingen tegen elkaar te makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:36 schreef MTVGN het volgende:
Je vergeet dat de drempel om iets tegen een vrouw in een disco te zeggen 100x hoger is dan tegen een kassameisje, dus ja, Benzin zou veel meer kunnen leren in een disco, maar de drempel zou daar voor hem te hoog zijn.
Kut, maak ik zo'n slechte voor de hand liggende grap, heb ik niet eens goed gekeken of iemand hem al gemaakt hadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met die grap kon ze eerder ook al niet lachen.
Haha, voor de grap of serieus? Wel baas eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Bij kassameisjes heb ik wel eens heel intens oogcontact gehad, maar meer ook niet, nee.Een vriend van me heeft eens bloemen aan een kassameisje laten bezorgen op haar werk
Daar ben ik het wel ongeveer mee eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is net zoals een nieuwe baan, een verhuizing, iets avontuurlijks: Hij moet in één keer het koude water in, anders zijn we straks 30 jaar verder. Net als elk doel in het leven, 100% inzet leveren. Niet 50% of 70%. En als hij 100% inzet levert, weet ik bijna zeker dat hij zijn doel bereikt binnen misschien wel een vrij korte tijd.
Nee, serieus. Had er volgens mij nog een date uit gekregen ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, voor de grap of serieus? Wel baas eigenlijk
Nog bazer danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, serieus. Had er volgens mij nog een date uit gekregen ookhaha
misschien zelfs wel een relatie, kan ik me ff niet herinneren.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, serieus. Had er volgens mij nog een date uit gekregen ookhaha
misschien zelfs wel een relatie, kan ik me ff niet herinneren.
Wordt trouwens ook wel ondersteund door die ene korte documantaire die hier laatst werd gepost, op nederland 3 geloof ik, maar ik weet de naam niet meer...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel ongeveer mee eens
Iemand die ik ken had het ook over nederland 3, misschien dezelfde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wordt trouwens ook wel ondersteund door die ene korte documantaire die hier laatst werd gepost, op nederland 3 geloof ik, maar ik weet de naam niet meer...
http://www.nederland3.nl/gemist/2289quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had het ook over nederland 3, misschien dezelfde.
Bedankt!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
http://www.nederland3.nl/gemist/2289
Gevonden(en ja dit is een repost)
(en ja, nu stop ik weer met spammen want ik moet scheiten)
Ja en? Er zit geen enkel gevoel aan dan das ook niet alles.quote:
Niet alles maar wel iets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Er zit geen enkel gevoel aan dan das ook niet alles.
Helemaal mee eens. Zonder de eerste keer te romantiseren. De seks stelt vaak niets voor maar het is toch fijner als je de eerste keer seks hebt met iemand waarvoor je iets voelt. En niet zo maar iemand al dan niet tegen betaling.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ahw <3, Wat ben je toch romantischquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar of ik er ik er ook blij mee ben is wel weer wat anders.quote:
Oh waarschijnlijk duik ik op het eerste vrouwelijke uitziende stuk vlees dat haar benen open doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ahw <3, Wat ben je toch romantisch
Nee maar serieus, de meeste mannen slaan sex met een aantrekkelijk iemand volgens mij niet af, al is het pity-sex (ik bedoel niet dat dit goed is hoor)
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh waarschijnlijk duik ik op het eerste vrouwelijke uitziende stuk vlees dat haar benen open doet.
Maar laat me even de stille hoop hebben dat het anders loopt.
Ja want ik val niet op mannen he.quote:
Dude je bent 17 als je nu 27 was dan had je zorgen moeten beginnen te makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh waarschijnlijk duik ik op het eerste vrouwelijke uitziende stuk vlees dat haar benen open doet.
Maar laat me even de stille hoop hebben dat het anders loopt.
Ik maak me ook nergens zorgen over.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude je bent 17 als je nu 27 was dan had je zorgen moeten beginnen te maken
Scherp. Heel scherp.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wel op vrouwelijk uitziende mannen blijkbaar
Jij bent zo man?quote:
Dit dus. Hoewel ik mannen ken die zelfs nog ouder waren. Maarja, tenzij het om principes is, wordt het dan wel een beetje sneu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude je bent 17 als je nu 27 was dan had je zorgen moeten beginnen te maken
Dus jij noemt mij nu sneuquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Hoewel ik mannen ken die zelfs nog ouder waren. Maarja, tenzij het om principes is, wordt het dan wel een beetje sneu.
Mijn welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh, sorry. Dat is niet mijn stukje cake.
Ik moest lachen om de opmerkingen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wilde typen: "Hoe eerder geneukt, hoe beter", maar dat klinkt wel heel erg fout
Maar ik heb oprecht medelijden met een ieder die nog niet geneukt heeft. Ik ben nu een week ongeneukt. ( mijn aantal beurten is ook nog op 2 handen te tellen hoor)
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wilde typen: "Hoe eerder geneukt, hoe beter", maar dat klinkt wel heel erg fout
Maar ik heb oprecht medelijden met een ieder die nog niet geneukt heeft. Ik ben nu een week ongeneukt. ( mijn aantal beurten is ook nog op 2 handen te tellen hoor)
Dank je schat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aantal beurten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh. en. Aantal beurten op 2 handen? Of het aantal mannen waarmee? Want optie 1 had ik niet verwacht.
Mannen: 1 handquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh. en. Aantal beurten op 2 handen? Of het aantal mannen waarmee? Want optie 1 had ik niet verwacht.
Echt! Ik dacht dat jij een van de weinige hier was die er nog flink op los neukte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mannen: 1 hand
Beurten: 2 handen ( als je per beurt rekent, dus op een nacht 3 beurten= 3 beurten en telt niet voor 1).
Ze heeft te veel eisen anders zou ze waarschijnlijk kapotgeneukt worden door de ene na de andere fokker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt! Ik dacht dat jij een van de weinige hier was die er nog flink op los neukte.
Inclusief jij en ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft te veel eisen anders zou ze waarschijnlijk kapotgeneukt worden door de ene na de andere fokker.
Helaas, geestelijk zit ik niet zo op hetzelfde niveau met mijn neukmens, dus ik verlang niet zo heel intens naar hem wanneer ik weer thuis ben. Even bijkomen dan. En hij werkt heel veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt! Ik dacht dat jij een van de weinige hier was die er nog flink op los neukte.
Minder Tour de France kijken schat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Helaas, geestelijk zit ik niet zo op hetzelfde niveau met mijn neukmens, dus ik verlang niet zo heel intens naar hem wanneer ik weer thuis ben. Even bijkomen dan. En hij werkt heel veel.
Heb pas deux keer afgesproken.
Ah, op die manier. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Helaas, geestelijk zit ik niet zo op hetzelfde niveau met mijn neukmens, dus ik verlang niet zo heel intens naar hem wanneer ik weer thuis ben. Even bijkomen dan. En hij werkt heel veel.
Ja maar Frans is de taal van de liefdequote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik zou er denk ik niet de ballen voor hebben om op te dagen.quote:
Ik ben benieuwd of er ooit een vrouw is geweest die tegen haar vriendinnen zei dat ik haar neukmens was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
...Ik moet zeggen: erg goede docu. Ik vond het oprecht en eerlijk. Ik vond het prachtig om te zien hoe mannen andere mannen helpen om meer in hun man-zijn te leren staan met toegenomen zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar. Heb ik het helemaal verkeerd. Of. Ondanks dat je altijd vooral roept dat je wil neuken. Wil je ook niet vooral gewoon wat liefde, een leuk meisje, langzaam een relatie opbouwen, zoenen, knuffelen, naar de bios, dat soort dingen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik zou er denk ik niet de ballen voor hebben om op te dagen.
Ach Halcon heeft het over een menselijke opblaaspop lant over een neukmens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ooit een vrouw is geweest die tegen haar vriendinnen zei dat ik haar neukmens was.
Ik wel. Ik zal het zeker doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik zou er denk ik niet de ballen voor hebben om op te dagen.
Ja eigenlijk wel, maar ergens wil ik dat neuken gewoon achter de rug hebben dan weet je wat het is dan heb je het gedaan kan je eens meepraten met het volk op school. Dan heb je dat ook weer gehad. Nu is het vooral zo iets groots en ongrijpbaars waar iedereen het over heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar. Heb ik het helemaal verkeerd. Of. Ondanks dat je altijd vooral roept dat je wil neuken. Wil je ook niet vooral gewoon wat liefde, een leuk meisje, langzaam een relatie opbouwen, zoenen, knuffelen, naar de bios, dat soort dingen?
En hoeveel denk je dat er over liegen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ergens wil ik dat neuken gewoon achter de rug hebben dan weet je wat het is dan heb je het gedaan kan je eens meepraten met het volk op school. Dan heb je dat ook weer gehad. Nu is het vooral zo iets groots en ongrijpbaars waar iedereen het over heeft.
Dat snap ik wel. Ik hoop voor je dat het beide niet meer te lang duurt. Het is inderdaad een fijn gevoel als je het tenminste eens meegemaakt hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ergens wil ik dat neuken gewoon achter de rug hebben dan weet je wat het is dan heb je het gedaan kan je eens meepraten met het volk op school. Dan heb je dat ook weer gehad. Nu is het vooral zo iets groots en ongrijpbaars waar iedereen het over heeft.
Geen want degenen die er over praten hebben gewoon een vaste vriendin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoeveel denk je dat er over liegen?
Een vaste vriendin betekend nog geen seks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen want degenen die er over praten hebben gewoon een vaste vriendin.
Ik ken niemand die zegt dat ie elke week iemand anders neukt.
Ze zijn rond de 18, 19 die meiden hebben ook gewoon hormonen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vaste vriendin betekend nog geen seks.
Dan nog dat zegt nog niets. Waarschijnlijk is de kans groter dat ze seks hebben dan geen seks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 18, 19 die meiden hebben ook gewoon hormonen hoor.
Ik ben inmiddels zo oud dat als het bij mij eens zou gebeuren ik al lang niet meer op school mee zou kúnnen praten...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog effe over die Docu, die hele docu kwam neer op een simpel feit: vrouwen aanspreken. Die jongens deden dat nooit, en wat een totale verassing, toen ze eenmaal op vrouwen afstapte hadden ze plotseling succes, wie had dat nou ooit kunnen voorspellenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef firefly3 het volgende:
minibeer:
Wat diegene bedoelde was iets anders op nederland 3, een praatprogramma ofzo. Eerlijk gezegt heb ik het niet helemaal af gekeken, een stukje, te veel truukjes vind ik.
Jou kans komt nog welquote:
Bij lanterfanteraar? Ha, nee dankjequote:
Nee daar geloof ik niets van. Als je genoeg zelfvertrouwen hebt en dat uitstraalt dan kan je zo wel als jongen als meisje scorenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Bij lanterfanteraar? Ha, nee dankjesorry lant, maar ik vind je net ff iets te wazig
overigens wel het levende bewijs dat t voor meisjes makkelijker is. Als lanterfanteraar een jongen was geweest was ze sowieso nog maagd geweest
Dat spreekt wat ik zeg niet tegenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niets van. Als je genoeg zelfvertrouwen hebt en dat uitstraalt dan kan je zo wel als jongen als meisje scoren
Beurten zouden in het basispakket van de ziekenfondsverzekering opgenomen moeten worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je hebt gelijk. Die neukbeurten zijn injecties. Ik merk dat ik in het algemeen beter functioneer wanneer ik beurten heb gehad. Geestelijk en zo, ik voel me meer "tussen de mensen", in plaats van dat ik aan een soort zijlijn leef. En lichamelijk ook eigenlijk, want ik word actiever. Het maakt me aantrekkelijker in het dagelijks leven voor andere potentiële jongemannen. En zo kan ik dan rustig aan een beetje uitvogelen wie geestelijk voor mij geschikt is ( jaja, fysiek moet hij ook nog wel wat aantrekkelijk zijn uiteraard).
Een slanke, jonge, blonde stoot heeft het doorgaans wel wat makkelijker ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Bij lanterfanteraar? Ha, nee dankjesorry lant, maar ik vind je net ff iets te wazig
overigens wel het levende bewijs dat t voor meisjes makkelijker is. Als lanterfanteraar een jongen was geweest was ze sowieso nog maagd geweest
In dat geval zou dat voor mlig ook zo kunnen zijn. Maar die is nog wel maagd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een slanke, jonge, blonde stoot heeft het doorgaans wel wat makkelijker ja.
Dat ze een beetje vaag is zie je hier, maar dit is Fok. Hier is alles enorm uitvergroot. En desgewenst anoniem, en dat weet ze. Daarom. Kan zomaar zijn dat ze IRL heel normaal overkomt.
Of juist andersom. Misschien kom ik in het echte leven veel vager over dan op Fok...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ze een beetje vaag is zie je hier, maar dit is Fok. Hier is alles enorm uitvergroot. En desgewenst anoniem, en dat weet ze. Daarom. Kan zomaar zijn dat ze IRL heel normaal overkomt.
Nou ja dat heb ik ook wel een beetje qua drugs dan maar dat zie wel allemaal, drugs heeft niet zo'n haast.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik hoop voor je dat het beide niet meer te lang duurt. Het is inderdaad een fijn gevoel als je het tenminste eens meegemaakt hebt.
Dat meepraten/nieuwsgierige gevoel heb ik nu bij drugs. Wil ik ook steeds meer ervaringen mee. Maarja, dat is weer iets heel anders.
Ik denk niet dat ik opeens veel beter ga presteren als ik neuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Achh heloef, je klinkt zoals ik eerst klonk. Klinkklonk, rare zin
Je hebt gelijk. Die neukbeurten zijn injecties. Ik merk dat ik in het algemeen beter functioneer wanneer ik beurten heb gehad. Geestelijk en zo, ik voel me meer "tussen de mensen", in plaats van dat ik aan een soort zijlijn leef. En lichamelijk ook eigenlijk, want ik word actiever. Het maakt me aantrekkelijker in het dagelijks leven voor andere potentiële jongemannen. En zo kan ik dan rustig aan een beetje uitvogelen wie geestelijk voor mij geschikt is ( jaja, fysiek moet hij ook nog wel wat aantrekkelijk zijn uiteraard).
MLiG is in het echt echt te verlegen. Al ziet hij er heel normaal uit, eerder knap dan lelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
In dat geval zou dat voor mlig ook zo kunnen zijn. Maar die is nog wel maagd.
Meisjes hebben t makkelijker, hoe dan ook.
Ik denk dat ie er komt als ie die knop omzet, maar dat doet hij al zo lang niet. Het ligt puur aan hemzelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MLiG is in het echt echt te verlegen. Al ziet hij er heel normaal uit, eerder knap dan lelijk.En hij is geen maagd.
Maar je merkt als vrouw bij hem wel meteen dat hij worstelt met social skills, en dat kan afschrikken. Maar ook hij komt er wel, dat geloof ik wel.
Die kans is vele malen kleiner.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of juist andersom. Misschien kom ik in het echte leven veel vager over dan op Fok...
Eens. Maar soms is het te moeilijk om er alleen weer uit te komen. Maar hij wil geen hulp zoeken. Zolang niemand hem overhaalt gaat er niets gebeuren denk ik. Zelfde geldt voor Benzin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er komt als ie die knop omzet, maar dat doet hij al zo lang niet. Het ligt puur aan hemzelf.
Als het lieflijke neuqseks is (lees: geen hoer maar iemand die je echt leuk vindt) kan dat echtwel een enorme boost geven denk ik. Of zou dat bij mannen niet zo zijn? Lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Ik denk niet dat ik opeens veel beter ga presteren als ik neuk.
Boost qua zelfvertrouwen tuurlijk ik zal me dan vast de koning te rijk voelen. Maar of ik dan beter ga presteren op school en in het dagelijks leven? Lijkt me wel heel sterk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het lieflijke neuqseks is (lees: geen hoer maar iemand die je echt leuk vindt) kan dat echtwel een enorme boost geven denk ik. Of zou dat bij mannen niet zo zijn? Lijkt mij sterk.
Nee, dat klopt.quote:
Idioot is een groot woord, maar ik weet me hier nog net iets beter een houding te geven dan in het echt. Dat is het 'm meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maargoed, je hebt gelijk, je bent vast een volslagen idioot IRL.
Waarom lijkt je dat sterk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Boost qua zelfvertrouwen tuurlijk ik zal me dan vast de koning te rijk voelen. Maar of ik dan beter ga presteren op school en in het dagelijks leven? Lijkt me wel heel sterk.
Geldt voor alle mensen, denk ik. Doet me denken aan aan het nummer sexual healing van Marvin Gaye.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het lieflijke neuqseks is (lees: geen hoer maar iemand die je echt leuk vindt) kan dat echtwel een enorme boost geven denk ik. Of zou dat bij mannen niet zo zijn? Lijkt mij sterk.
Welnee, niet naïef.. Gewoon jong. Komt wel goed met deze jongen.quote:
Ik vind het me moeilijk voor te stellen dat ik hogere cijfers ga halen op school als ik een vriendin heb. Of beter werk aflever bij de AH enzovoort enzovoort. Maar jij weet het waarschijnlijk beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom lijkt je dat sterk?
Zelfvertrouwen, koning te rijk voelen... Oftewel het gevoel dat zo mooi wordt samengevat in het woordje 'geluk'... Dat geeft je een positieve stemming, en dat is fysiek gewoon goed voor je. Je gaat dus beter presteren. Ik zou zelfs durven beweren dat dat wetenschappelijk bewezen is. Al heb ik daar geen bron van bij de hand en ben te lui om het ook op te zoeken.
Zou je dat ook nog zeggen tegen iemand die meer dan tien jaar ouder is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welnee, niet naïef.. Gewoon jong. Komt wel goed met deze jongen.
Je bent in het echt wellicht meer verlegen bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Idioot is een groot woord, maar ik weet me hier nog net iets beter een houding te geven dan in het echt. Dat is het 'm meer.
Ik zit het nu ook te kijken, en zeker sommige tips zijn wel nuttig omdat het heel herkenbaar is. Het is net of ze mij nadoenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik moet dat ding nog inleveren.quote:
Jawel, kijk maar naar figuren als milg en benzin, geen vriendin en allemaal diep gezonken. Zie je het verband dan niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het me moeilijk voor te stellen dat ik hogere cijfers ga halen op school als ik een vriendin heb. Of beter werk aflever bij de AH enzovoort enzovoort. Maar jij weet het waarschijnlijk beter.
Ja bij hun maar zij hangen er alles vanaf. Hun geluk hun toekomst hun zelfbeeld alles gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef hasjman het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar naar figuren als milg en benzin, geen vriendin en allemaal diep gezonken. Zie je het verband dan niet?
Nou, ik zou mezelf toch niet willen omschrijven als diep gezonken, hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef hasjman het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar naar figuren als milg en benzin, geen vriendin en allemaal diep gezonken. Zie je het verband dan niet?
Okee, gebrek aan ervaring dan. Maar dat wrijft het er zo hard in dus ik hield het maar gewoon op jong.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou je dat ook nog zeggen tegen iemand die meer dan tien jaar ouder is?
Ik mag het toch hopen, dat zeggen al zoveel mensen tegen me.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welnee, niet naïef.. Gewoon jong. Komt wel goed met deze jongen.
Beide.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet dat ding nog inleveren.
Heb vandaag pas dat kopietje gemaakt van mijn ID kaart en heb dat ding nu ingevuld en ga hem morgen afgeven moet alleen even nog bedenken wel filiaal. Die waar die leuke caissiere werkt en enorm veel jongeren zitten of die ene hier om de hoek.
Kak dan moet ik nog een kopietje halen en nog een formulier halen.quote:
Dat is wat anders. We hadden het over want Lant zei, namelijk de boost die je krijgt van seks zoals zij dat heeft. Oftewel, ONS of een prille relatie. Als je al zo ver bent dat je haar je vriendin kunt noemen zal dat inderdaad - wat dat betreft heb je gelijk denk ik - steeds minder worden en amper of geen effect hebben op je school of werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het me moeilijk voor te stellen dat ik hogere cijfers ga halen op school als ik een vriendin heb. Of beter werk aflever bij de AH enzovoort enzovoort. Maar jij weet het waarschijnlijk beter.
Ik kreeg bij sporten automatisch een 5. Maakte niet uit wat ik deed, hoeveel honeruns ik rende, hoe hoog ik kwam in het toernooi of whatever. Ik werd ook door de docent automatisch bij het laagste team gezet, waarbij ik dan de enige was die wel iets deed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag het toch hopen, dat zeggen al zoveel mensen tegen me.![]()
Ik heb daar trouwens een enorme hekel aan als mensen dat zeggen dat doen ze namelijk mijn hele leven namelijk al.Bij het sporten "kom op je kan het wel" en nu over de vrouwen "je bent een leuk jongen je vind wel iemand"
Ze bedoelen het goed hoor, maar soms wil ik dan iemand gewoon neerslaan.
Nou ja, ik weet op z'n minst half hoe het voelt, maar dat pept me niet echt meer op, tegewoordig. Sorry, kon het niet laten...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, gebrek aan ervaring dan. Maar dat wrijft het er zo hard in dus ik hield het maar gewoon op jong.Ik kan me goed voorstellen dat je lant's stelling in twijfel trekt dat seks je oppept als je niet weet hoe dat voelt, daar niet van... Maar het is gewoon een gegeven dat dat wel zo is.
Soms wat meer, soms wat minder, dat dan weer wel.
Maargoed... Laat het geen doel op zich zijn hèDe weg er naartoe is net zo leuk (het versieren, het ontdekken).
En elke stap die je vordert - dat geldt overigens voor alles dat je onderneemt - kan je diezelfde boost geven.
Ik was ook altijd dik en daarom was iedereen bezig om mij aan te moedigen en dan voor de moeite die ik dan deed kreeg ik altijd een voldoende.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg bij sporten automatisch een 5. Maakte niet uit wat ik deed, hoeveel honeruns ik rende, hoe hoog ik kwam in het toernooi of whatever. Ik werd ook door de docent automatisch bij het laagste team gezet, waarbij ik dan de enige was die wel iets deed.
Want ik was dik, dus ze hoefde niet eens te kijken of ik iets wel of niet kon.
Dan heb ik toch liever mensen die denken dat ik iets wel kan hoor.
Je moet ook niet wachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet op z'n minst half hoe het voelt, maar dat pept me niet echt meer op, tegewoordig. Sorry, kon het niet laten...![]()
En ik wil het ook helemaal geen doel op zich laten zijn, maar als je al meer dan een kwart eeuw wacht, dan kun je eigenlijk niet voorkomen dat het dat wel een beetje begint te worden. Vind ik.
Erg is dat hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb daar trouwens een enorme hekel aan als mensen dat zeggen dat doen ze namelijk mijn hele leven namelijk al.Bij het sporten "kom op je kan het wel" en nu over de vrouwen "je bent een leuk jongen je vind wel iemand"
Je hoeft je niet verontschuldigen hoor. Je bedoelt het goed daar gaat het om.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Erg is dat hè.Als ik zeg dat ik geen kinderen wil moet ik ook altijd aanhoren dat dat nog wel komt. Nog steeds ja, ik ben bijna 30.
In that case sorry.Ik bedoelde het meer dat het wel gewoon goed komt met jou op een manier die je zelf invult. Wat je al zei, ik ben al gelukkig zonder vriendin, nou dat is wat ik bedoelde
Laat ik het dan anders zeggen: als je al meer dan een kwart eeuw probeert en het lukt maar niet...quote:
Dat is een spiraal he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef hasjman het volgende:
[..]
Word je straks zo'n bejaarde die kinderen neemt, kom je in het nieuwsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Erg is dat hè.Als ik zeg dat ik geen kinderen wil moet ik ook altijd aanhoren dat dat nog wel komt. Nog steeds ja, ik ben bijna 30.
In that case sorry.Ik bedoelde het meer dat het wel gewoon goed komt met jou op een manier die je zelf invult. Wat je al zei, ik ben al gelukkig zonder vriendin, nou dat is wat ik bedoelde
Een kwart eeuw? Je bent 40?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet op z'n minst half hoe het voelt, maar dat pept me niet echt meer op, tegewoordig. Sorry, kon het niet laten...![]()
En ik wil het ook helemaal geen doel op zich laten zijn, maar als je al meer dan een kwart eeuw wacht, dan kun je eigenlijk niet voorkomen dat het dat wel een beetje begint te worden. Vind ik.
Zoek je geluk in andere dingen dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een spiraal he?
Geen vriendin -> ongelukkiger -> nog minder kans op een vriendin -> nog ongelukkiger. En dat effect wordt erger naar mate je ouder wordt![]()
Ik zou op dit moment al mijn bezittingen opgeven voor een lieve vriendin.
Oke nu even iets stoms hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je wacht al sinds je geboorte op seks?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, ik weet dat ik niet kan rekenen, maar is 40 nu een kwart van 100?
Nee, maar ik mag hopen dat je eerste woordjes niet waren "Hey, neuken?"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou eerder in het nieuws komen omdat ik ze heb opgesloten en ben vergeten ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Word je straks zo'n bejaarde die kinderen neemt, kom je in het nieuws
Ik ga er van uit dat je rond je 15e pas bent gaan proberen, niet als klein kind zijnde. Mijn punt is dat je een klein beetje overdrijft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, nu kan ik niet alleen niet rekenen, ik kan ook nog eens niet interpreteren. Maar goed, laten we dan zeggen: ik probeer al geruime tijd...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je wacht al sinds je geboorte op seks?
Ik ben ook de enige die je begreep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je rond je 15e pas bent gaan proberen, niet als klein kind zijnde. Mijn punt is dat je een klein beetje overdrijft.
De vent heeft geen hobbies zegt ie.quote:
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Neuken is overrated, ik ben bang dat ik vanavond ook maar weer moet.
Pff mag daar wel zelf even achter komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Neuken is overrated, ik ben bang dat ik vanavond ook maar weer moet.
Zou ik ook zeggen.quote:
Jaar of 10 dan. Nuanceert het een beetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, nu kan ik niet alleen niet rekenen, ik kan ook nog eens niet interpreteren. Maar goed, laten we dan zeggen: ik probeer al geruime tijd...
Ik zou willen dat ik dat vond, maar ik vind nergens geluk in. En de paar dingen die ik wel leuk vond en mij plezier gaven zijn niet leuk meer. Als iets ontbreekt en je naar iets zoekt dan is het zo moeilijk om gelukkig te worden van iets anders dan waar je naar op zoek bent.quote:
Nou ja, wat is overdrijven? Je mag toch wel zeggen dat ik de leeftijd gepasseerd ben waarop het voor de meeste mensen niet meer iets is dat er nog steeds maar eens van moet komen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga er van uit dat je rond je 15e pas bent gaan proberen, niet als klein kind zijnde. Mijn punt is dat je een klein beetje overdrijft.
*proest*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik scheen toen ik jong was vanuit mn kinderwagen te wijzen naar mooie vrouwen en te zeggen "mooi"![]()
Het enige waar ik naar uit kijk van mijn 18 verjaardag is dat gvd geen geld meer nodig heb voor het openbaar vervoer en dat scheelt me toch een hoop straks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke nu even iets stoms hoor.
Maar je Achttiende verjaardag is wel echt een keerpunt.
En Het Studeren. Deze dingen samen ( vooral die laatste).. zijn ja.. fases waarin geneukt moet worden ( moet, als in: je eigen drang moet nu wel beantwoord worden). Als je deze dingen passeert zonder te neuken... ja...
Oftewel, jij kan nog een beetje relaxt doen, want je bent nog geen Achttien.
pfoepfoe.. en allemaal om de eigen drang he, dus niet de maatschappelijke druk, voordat dat weer gezegd wordt..
Ik snap je helemaal, ik moet morgen weer, de last, zo zwaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja erg hè, jij snapt me wel toch.
Zo moet mijn zoon ook later worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik scheen toen ik jong was vanuit mn kinderwagen te wijzen naar mooie vrouwen en te zeggen "mooi"![]()
Overdrijven is 10 jaar een kwart eeuw noemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, wat is overdrijven? Je mag toch wel zeggen dat ik de leeftijd gepasseerd ben waarop het voor de meeste mensen niet meer iets is dat er nog steeds maar eens van moet komen...
Blehh sterkte alvast, ik ga maar even wat makkelijks aantrekken anders duurt het voorspel weer zo lang. Rokjes hoef je tenminste alleen maar opzij te schuiven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, ik moet morgen weer, de last, zo zwaar.
Een vriendin gaat je niet gelukkig maken. Dat is alles wat ik je wel kan vertellen. En als ze dat wel doet, dan ga je onwijs diep vallen zodra de relatie kapot gaat. En geloof me, als je zo erg afhankelijk bent van een relatie, gaat die gewoon kapot.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat vond, maar ik vind nergens geluk in. En de paar dingen die ik wel leuk vond en mij plezier gaven zijn niet leuk meer. Als iets ontbreekt en je naar iets zoekt dan is het zo moeilijk om gelukkig te worden van iets anders dan waar je naar op zoek bent.
Soms kan ik op mijn werk uren bezig zijn om een oplossing voor mijn probleem te zoeken, maar het komt maar niet. Uiteindelijk blijkt als je er iemand anders bijhaalt vaak dat er een andere oplossing is die ook ongeveer dat probleem oplost, maar die je gemist hebt omdat je jezelf helemaal focuste op dat ene exacte probleem.
Ik ben al jaren nergens meer gelukkig mee en ik wil nog maar één ding. Misschien zie ik hetgeen wat me gelukkig moet maken gewoon volledig over het hoofd.
Ach meid wat heb je het zwaar he? Dat walgelijke seks dag in dag uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja erg hè, jij snapt me wel toch.
Ik zou niet zo vrezen voor nog een paar jaar gratis vervoer hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige waar ik naar uit kijk van mijn 18 verjaardag is dat gvd geen geld meer nodig heb voor het openbaar vervoer en dat scheelt me toch een hoop straks.
Ik vrees er ook wel een beetje voor dat het over een paar jaar nog steeds zo is.
Dat ik over een paar jaar nog maagd ben bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou niet zo vrezen voor nog een paar jaar gratis vervoer hoor.
Of bedoelde je dat niet?
En reikt hij een Zippo aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo moet mijn zoon ook later worden.
Al zegt die als echt bazen kind "lekker chickie"
Eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een vriendin gaat je niet gelukkig maken. Dat is alles wat ik je wel kan vertellen. En als ze dat wel doet, dan ga je onwijs diep vallen zodra de relatie kapot gaat. En geloof me, als je zo erg afhankelijk bent van een relatie, gaat die gewoon kapot.
Voornamelijk veertig uur per week werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Overdrijven is 10 jaar een kwart eeuw noemen.
Maargoed, we snappen je probleem. Next up; wat doe je in het dagelijks leven?
Je mag ook nee zeggen als je geen zin hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blehh sterkte alvast, ik ga maar even wat makkelijks aantrekken anders duurt het voorspel weer zo lang. Rokjes hoef je tenminste alleen maar opzij te schuiven.
Zou je dan niet juist een rokje aan doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blehh sterkte alvast, ik ga maar even wat makkelijks aantrekken anders duurt het voorspel weer zo lang. Rokjes hoef je tenminste alleen maar opzij te schuiven.
Pluspunt. Hobby's?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voornamelijk veertig uur per week werken
Dat was wel het plan ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou je dan niet juist een rokje aan doen?
Oeps, by bad. Ik las 'mannelijks' ipv 'makkelijks'. Snapte de logica ook al niet.quote:
Ach, ik kan wel lezen of films kijken noemen, maar dat doen zoveel mensen dat je het met goed fatsoen geen hobbies kunt noemen. Ik heb niet iets als postzegels verzamelen, of iets dergelijksquote:
Okee, ga je wel eens ergens anders naartoe behalve je werk en woon je zelfstandig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel lezen of films kijken noemen, maar dat doen zoveel mensen dat je het met goed fatsoen geen hobbies kunt noemen. Ik heb niet iets als postzegels verzamelen, of iets dergelijks
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, ik zou mezelf toch niet willen omschrijven als diep gezonken, hoor.
Goed, je noemde mij ook niet, maar toch...
Ik kom nog weleens in een museum, maar voor de rest niet. Uitgaan geef ik niets om. En ik woon nog thuis. Een gezin met drie inkomens kan nog maar amper aan een garagebox komen, dus ik voel niet zo'n drang om te zoeken voordat ik iemand heb om de ruimte mee te delen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, ga je wel eens ergens anders naartoe behalve je werk en woon je zelfstandig?
Het klinkt allemaal heel leuk hoor tot nu toe.. beetje films kijken en lezen, niet echt hobbies.. perfect juist!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom nog weleens in een museum, maar voor de rest niet. Uitgaan geef ik niets om. En ik woon nog thuis. Een gezin met drie inkomens kan nog maar amper aan een garagebox komen, dus ik voel niet zo'n drang om te zoeken voordat ik iemand heb om de ruimte mee te delen.
Dat niet alleen... Wat als die vriendin ook niet blijkt te kunnen bieden wat 'ie zoekt hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef hasjman het volgende:
[..]
Gelukkig maarAl dat geneuzel over zonder vriendin kan je niet gelukkig zijn, kan er best geirriteerd van raken af en toe.
Fijn om te horen. Neuken dan maar? Pardon, dat kon echt niet anders...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal heel leuk hoor tot nu toe.. beetje films kijken en lezen, niet echt hobbies.. perfect juist!!
Als dat zo is, vertel me dan alstjeblieft wat me wel gelukkig moet gaan maken. Geluk is eigenlijk waar ik naar op zoek ben en een vriendin is de beste (en enige) optie die ik zie om snel gelukkig te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Een vriendin gaat je niet gelukkig maken. Dat is alles wat ik je wel kan vertellen. En als ze dat wel doet, dan ga je onwijs diep vallen zodra de relatie kapot gaat. En geloof me, als je zo erg afhankelijk bent van een relatie, gaat die gewoon kapot.
Ik voel succes aankomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zou idd bij allebei je formulier inleveren heloef.
Trouwens, dat meisje geeft me de hele tijd wat ik denk dat signalen zijn, maar weet ik niet zeker... Ze zit op me Hyves krabbels etc te lezen, zegt van 'ooh heb je me gemist?![]()
' en van dat soort dingen. Iemand tips (behalve rustig aan doen etc, al begin ik haar nu wel leuk te vinden
)
Gelijke tred houden. Dus als zij zo enthousiast ga je daarin mee. Een date voorstellen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zou idd bij allebei je formulier inleveren heloef.
Trouwens, dat meisje geeft me de hele tijd wat ik denk dat signalen zijn, maar weet ik niet zeker... Ze zit op me Hyves krabbels etc te lezen, zegt van 'ooh heb je me gemist?![]()
' en van dat soort dingen. Iemand tips (behalve rustig aan doen etc, al begin ik haar nu wel leuk te vinden
)
Meteen wilen kopen lijkt me niet zo'n puik plan nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom nog weleens in een museum, maar voor de rest niet. Uitgaan geef ik niets om. En ik woon nog thuis. Een gezin met drie inkomens kan nog maar amper aan een garagebox komen, dus ik voel niet zo'n drang om te zoeken voordat ik iemand heb om de ruimte mee te delen.
ik ben geen maagd meer hoor. ontmaagd door hoertje op me 19de.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
In dat geval zou dat voor mlig ook zo kunnen zijn. Maar die is nog wel maagd.
Meisjes hebben t makkelijker, hoe dan ook.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef hasjman het volgende:
[..]
Gelukkig maarAl dat geneuzel over zonder vriendin kan je niet gelukkig zijn, kan er best geirriteerd van raken af en toe.
Ik hoef nieteens morgen te neuken ofzo, al misschien wel een beetje, zou me wel leuk lijken maar ik kan nog wel overleven zonder, het is alleen wat me nog veel erger frustreert op sommige momenten als ik er wel naar verlang dat het er ook naar uitziet dat het never&nooit zal gebeuren, dat maakt me verdrietig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke nu even iets stoms hoor.
Maar je Achttiende verjaardag is wel echt een keerpunt.
En Het Studeren. Deze dingen samen ( vooral die laatste).. zijn ja.. fases waarin geneukt moet worden ( moet, als in: je eigen drang moet nu wel beantwoord worden). Als je deze dingen passeert zonder te neuken... ja...
Oftewel, jij kan nog een beetje relaxt doen, want je bent nog geen Achttien.
pfoepfoe.. en allemaal om de eigen drang he, dus niet de maatschappelijke druk, voordat dat weer gezegd wordt..
Ik kan jou niet vertellen wat jou gelukkig gaat maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat zo is, vertel me dan alstjeblieft wat me wel gelukkig moet gaan maken. Geluk is eigenlijk waar ik naar op zoek ben en een vriendin is de beste (en enige) optie die ik zie om snel gelukkig te worden.
Een vriendin lijkt zo'n goede optie omdat ze me alles kan geven wat ik nodig heb: wat stabiliteit in mijn leven, een steuntje in de rug, iemand die er voor me is als ik me rot voel, vriendschap (van haar en door haar vrienden te ontmoeten enzo). Sowieso wil ik dit l zo lang en zou ik eindelijk eens trots op mezelf zijn omdat ik iets bereikt zou hebben in het leven. Ik zou gelukkig zijn.
Alles wat ik wil is gewoon 's ochtends opstaan met de gedachte dat vandaag een mooie dag gaat worden; vervolgens met kracht de dag door en werken aan alle dingen die moeten gebeuren en dan vervolgens gelukkig naar bed met een droom voor morgen. Dat is alles wat ik wil.
Ik ben het zat om de hele dag verdrietig en somber te moeten zijn en het gevoel te hebben dat ik er geen kracht meer voor heb.
Hmm wel een goed idee maar wat en vooral wanneer, morgen en vrijdag geen tijd, donderdag moet ik nog naar de kapper etc, dus ook weinig tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelijke tred houden. Dus als zij zo enthousiast ga je daarin mee. Een date voorstellen?
Thuis wonen en een full time baan hebben is zo nicequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met wat ik verdien valt er ook niets fatsoenlijks te huren. En ik weet echt niet wat het nu is dat dat zoveel zou kunnen helpen bij het zoeken naar een vriendin...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meteen wilen kopen lijkt me niet zo'n puik plan nee.Huren kan toch heel goed met een fulltime baan?
Dat je op jouw leeftijd (nu ga ik ervan uit dat je +.- 25 bent) nog thuis woont helpt niet erg bij het vinden van een leuke meid, dat kan ik je wel zeggen.
Nogmaals.........quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat zo is, vertel me dan alstjeblieft wat me wel gelukkig moet gaan maken. Geluk is eigenlijk waar ik naar op zoek ben en een vriendin is de beste (en enige) optie die ik zie om snel gelukkig te worden.
Een vriendin lijkt zo'n goede optie omdat ze me alles kan geven wat ik nodig heb: wat stabiliteit in mijn leven, een steuntje in de rug, iemand die er voor me is als ik me rot voel, vriendschap (van haar en door haar vrienden te ontmoeten enzo). Sowieso wil ik dit l zo lang en zou ik eindelijk eens trots op mezelf zijn omdat ik iets bereikt zou hebben in het leven. Ik zou gelukkig zijn.
Alles wat ik wil is gewoon 's ochtends opstaan met de gedachte dat vandaag een mooie dag gaat worden; vervolgens met kracht de dag door en werken aan alle dingen die moeten gebeuren en dan vervolgens gelukkig naar bed met een droom voor morgen. Dat is alles wat ik wil.
Ik ben het zat om de hele dag verdrietig en somber te moeten zijn en het gevoel te hebben dat ik er geen kracht meer voor heb.
Dit. Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt, iedereen die ik ken heeft wel iets wat ie leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Wat het bij benzin zo lastig maakt is dat ie niks leuk vind.
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Als je onder de 30.000 euro zit kun je sociaal huren, dat is echt niet zo duur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met wat ik verdien valt er ook niets fatsoenlijks te huren. En ik weet echt niet wat het nu is dat dat zoveel zou kunnen helpen bij het zoeken naar een vriendin...
Ik weet dus niet echt wanneer ik het huis uit moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je onder de 30.000 euro zit kun je sociaal huren, dat is echt niet zo duur.
En zelfstandigheid helpt heel veel. Voorbeeld: na een date iemand mee naar huis nemen.
Op jouw leeftijd sla je een flater als je geen goed excuus hebt om nog thuis te wonen met een fulltime baan.Moederskind-alarm!
![]()
Een volwassen man die voor zichzelf zorgt is 100x aantrekkelijker voor een vrouw.
Ik probeer de zaken net andersom aan te pakken. Als ik nou eerst eens kan zorgen dat ik eens een date heb, dan kan ik nog maar zien wat er na afloop zou gebeurenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je onder de 30.000 euro zit kun je sociaal huren, dat is echt niet zo duur.
En zelfstandigheid helpt heel veel. Voorbeeld: na een date iemand mee naar huis nemen.
Op jouw leeftijd sla je een flater als je geen goed excuus hebt om nog thuis te wonen met een fulltime baan.Moederskind-alarm!
![]()
Een volwassen man die voor zichzelf zorgt is 100x aantrekkelijker voor een vrouw.
Maar jij zit nog op school.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dus niet echt wanneer ik het huis uit moet.
Aan de ene kant denk ik waar moet ik neuken?![]()
Maar aan de andere kan heb ik het thuis wel heel gezellig met mijn moeder.
Ja maar voor over een paar jaar bedoel ik.quote:
Dat hoef je nu nog niet te bedenken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar voor over een paar jaar bedoel ik.
Ik denk daar soms toch over na anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat hoef je nu nog niet te bedenken.
Groot gelijk, daar moet je beginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik probeer de zaken net andersom aan te pakken. Als ik nou eerst eens kan zorgen dat ik eens een date heb, dan kan ik nog maar zien wat er na afloop zou gebeuren
Daar zou ik me niets van aantrekken, want zo wordt het een vorm van terreur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Groot gelijk, daar moet je beginnen inderdaad.
Maargoed, voor een date moet je kennismaken. En meestal komt je woonsituatie wel voorbij in zo'n gesprek, think about it.Geen vrouw die dan niet meteen denkt: Ow.
Als je vertelt dat je nog thuis woont.
Jij zou de moeder erbij gaan daten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daar zou ik me niets van aantrekken, want zo wordt het een vorm van terreur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |