SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Lijkt wel jouw 11de gebod, Myraelaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ging na de lapo door, dus ik wist niet of ik moest openen, maar volgens mij zat halcon toch mobiel.
Het is een gave alles weten en het niet uitvoeren, ik kan het.quote:
Scherp. Heel scherp.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je buiten zit met je mobiel; ongeveer 19 graden.
Je kent de 10 geboden niet, uit de Bijbel?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kent de 10 geboden niet, uit de Bijbel?
Dan lijkt "Gij zult neuken" wel het 11de gebod van jouquote:
Als je in het dagelijks leven ook zo snel en scherp kunt reageren is dat een dikke pluspuntquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je buiten zit met je mobiel; ongeveer 19 graden.
Omdat ze zo slecht zijn, dat je ze wel moet uitleggen?quote:
Als ze dat opnemen in de Bijbel wordt ik christen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan lijkt "Gij zult neuken" wel het 11de gebod van jou
(Waarom leg ik grappen eig uit? )
OH! het ging om de TT!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan lijkt "Gij zult neuken" wel het 11de gebod van jou
(Waarom leg ik grappen eig uit? )
Er zijn nog een aantal mensen in dit topic ongelukkig en niet blij. Geef jij ze effe een beurt danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH! het ging om de TT!Ik snapte niet wat het met die post die je quote te maken had.
Verder is het gewoon een feit, neuken hoort thuis in het rijtje, gij zult niet doden. Scheelt frustraties, maakt gelukkig en als je het fout doet maakt het nog kinderen ook. God zou trots op mij zijn.
Zeg ik mag dan seksueel gefrustreerd en maagd zijn maar ik hoef ook geen pityfuck hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn nog een aantal mensen in dit topic ongelukkig en niet blij. Geef jij ze effe een beurt dan
Je moet de lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik mag dan seksueel gefrustreerd en maagd zijn maar ik hoef ook geen pityfuck hoor.
Ik weiger lager te zakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet de lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooit
Nou ja dan niet neuken, maar wie weet mag je even voelenquote:
Ik mag toch wel tenminste willen dat het een vrouw is die mij een beetje leuk vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja dan niet neuken, maar wie weet mag je even voelen
Oefenen, je moet oefenenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag toch wel tenminste willen dat het een vrouw is die mij een beetje leuk vind.
Nog een nieuw meisje op het werk, die andere had namelijk een vriend blijkbaar, en deze ziet mij wel zitten (ze wil allemaal knuffels en stuff (en ik zeg nee ben aan het werkquote:
Tja, zo moeilijk is het allemaal niet te bedenken natuurlijk. Als je niets doet, gebeurt er meestal ook niets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een gave alles weten en het niet uitvoeren, ik kan het.
Waarom zeg je nee ik ben aan het werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog een nieuw meisje op het werk, die andere had namelijk een vriend blijkbaar, en deze ziet mij wel zitten (ze wil allemaal knuffels en stuff (en ik zeg nee ben aan het werk)).
Verder ook niets.
Oh ja, op het werk heb ik een leuke chick gezien. Volgens mij is ze Turks, dus ik moet nog wel subtiel uitvogelen of ze al niet vergeven is aan een of andere neef....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog een nieuw meisje op het werk, die andere had namelijk een vriend blijkbaar, en deze ziet mij wel zitten (ze wil allemaal knuffels en stuff (en ik zeg nee ben aan het werk)).
Verder ook niets.
Als je dat met een uitdagende blik zegt juist wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Waarom zeg je nee ik ben aan het werk?dat is geen topstrategie
Dan wel. Maar denk niet dat daar in dat geval sprake van is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je dat met een uitdagende blik zegt juist wel.
Nou nouquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Halcon het volgende:
Voor vanavond maar weer 'n afspraakje gemaakt met die levende opblaaspop.
Ja, veel meer heeft het niet om het lijf hoor.quote:
Nee sorry. Dat zou mij niet gelukkig maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn nog een aantal mensen in dit topic ongelukkig en niet blij. Geef jij ze effe een beurt dan
Een beurt niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee sorry. Dat zou mij niet gelukkig maken.
Met de andere helft wel dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de helft van de mannen uit dit topic niet nee.
Idd, maar had geen zin (was tegen het einde ik was hartstikke chagrijnig)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan wel. Maar denk niet dat daar in dat geval sprake van is.
Er zullen er vast wel bij zijn die best nog wel 'n keer extra willen neuken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neuken al, dus die hebben het niet nodig.
Dat is ook toevallig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neuken al, dus die hebben het niet nodig.
Maar ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel bij zijn die best nog wel 'n keer extra willen neuken.
Jammer dat je het zo liet gaan door je innergame. Het had heel anders uit kunnen pakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Idd, maar had geen zin (was tegen het einde ik was hartstikke chagrijnig)
Morgen is er weer een dag.
Namen en lijstjes wie wel wie niet willen we zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de helft van de mannen uit dit topic niet nee.
Ja maar god moet toch gelukkig gemaakt worden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee sorry. Dat zou mij niet gelukkig maken.
Ja.quote:
Dan moet god eens geneukt worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar god moet toch gelukkig gemaakt worden?
Meh, boeiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo liet gaan door je innergame. Het had heel anders uit kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |