Jij van mij toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geen wonder dat iedereen denkt dat jij een kloon van mij ben
als je 2 niks vond dan vind je BH ook niks. dat is meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Net AC:Brotherhood gekauft. Ben benieuwd. AC 1 vond ik op het moment van spelen te gek. Daarna heb ik er nooit meer naar omgekeken. 2 heb ik een helft gedaan waarna hij begon te vervelen. Hier lees ik zoveel goeds over dat ik hem wil spelen.
1 Was nieuw voor mij. Vond ik erg indrukwekkend. Daarvoor heb ik toen een Xbox gekocht. 2 Vond ik in het begin ook best leuk, maar het is als je 1 hebt gedaan allemaal zo repetitief. Dus verloor ik snel mijn interesse.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je 2 niks vond dan vind je BH ook niks. dat is meer van hetzelfde.
al snap ik niet hoe je 1 leuk kon vinden en 2 niet
in twee zat juist veel meer variatie in waardoor ik juist mijn intresse behield.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1 Was nieuw voor mij. Vond ik erg indrukwekkend. Daarvoor heb ik toen een Xbox gekocht. 2 Vond ik in het begin ook best leuk, maar het is als je 1 hebt gedaan allemaal zo repetitief. Dus verloor ik snel mijn interesse.
Daar kun je niet zelf bepalen wanneer de wave's komen ofwel?quote:
nee, je kan t alleen versnellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar kun je niet zelf bepalen wanneer de wave's komen ofwel?
Hele vette game ja. Ben blij dat ik deze destijds heb gekocht voor een schijntje. Heb eigenlijk maar 3 XBLA miskopen gedaan nu ik erbij nadenk.quote:
Moet ik ook nog steeds beginnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:51 schreef badboynova het volgende:
Wat is "War voor Cybertron" toch een een goede Transformers game, vergeleken met andere delen.
Erg tof idd, wordt wel vrij lastig op een gegeven moment, moet m nog uitspelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met zo'n epische stem![]()
Schitterend! Wie is de man achter dit stemgeluid? Hij moet meer doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |