New Vegas heb je zo uitgespeeldquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:41 schreef LinQ het volgende:
Ok, omdat jij het zegtDaar gaat weer 80 uur van mijn leven
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag dat er op 17 augustus weer een nieuwe Toy soldiers (Cold war) uitkomt.
Geweldig nieuws![]()
Één van de leukere XBL arcade spellen IMHO
Is dat zo? Met Fallout 3 kwam ik makkelijk aan 80 uur... Is New Vegas zo veel korter dan?quote:
je bent er alsnog wel even zoet mee maar ik was er doorheen voordat ik er erg in hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:33 schreef LinQ het volgende:
[..]
Is dat zo? Met Fallout 3 kwam ik makkelijk aan 80 uur... Is New Vegas zo veel korter dan?
Heb je wel alle side-quests gedaan? Met side-quests kan je ook best een aantal uur uit New Vegas halen. En dan heb je natuurlijk nog de verschillende manieren om het spel uit te spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik nog mindermaar het is sowieso wel een uitgebreid spel, alleen fallout 3 was (voor mn gevoel iig) langer.
Ik kijk altijd wat jij hebt of speelt en dan moet ik het ook hebben iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Potjandorie nog aan toe, je moet ook echt elke game die ik tof vind ook hebben he
Geen wonder dat iedereen denkt dat jij een kloon van mij benquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wat jij hebt of speelt en dan moet ik het ook hebben idd
Jij van mij toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geen wonder dat iedereen denkt dat jij een kloon van mij ben
als je 2 niks vond dan vind je BH ook niks. dat is meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Net AC:Brotherhood gekauft. Ben benieuwd. AC 1 vond ik op het moment van spelen te gek. Daarna heb ik er nooit meer naar omgekeken. 2 heb ik een helft gedaan waarna hij begon te vervelen. Hier lees ik zoveel goeds over dat ik hem wil spelen.
1 Was nieuw voor mij. Vond ik erg indrukwekkend. Daarvoor heb ik toen een Xbox gekocht. 2 Vond ik in het begin ook best leuk, maar het is als je 1 hebt gedaan allemaal zo repetitief. Dus verloor ik snel mijn interesse.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je 2 niks vond dan vind je BH ook niks. dat is meer van hetzelfde.
al snap ik niet hoe je 1 leuk kon vinden en 2 niet
in twee zat juist veel meer variatie in waardoor ik juist mijn intresse behield.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1 Was nieuw voor mij. Vond ik erg indrukwekkend. Daarvoor heb ik toen een Xbox gekocht. 2 Vond ik in het begin ook best leuk, maar het is als je 1 hebt gedaan allemaal zo repetitief. Dus verloor ik snel mijn interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |