SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
@Marmar: ik heb het stuk gelezen en die vrouw weet gewoon echt niet waar ze het over heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
@Marmar: ik heb het stuk gelezen en die vrouw weet gewoon echt niet waar ze het over heeft
Ben het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hear, hear!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dit kabinet sowieso echt veel idioten bevatten. Die troela van Verkeer, die Uitslag, waar ik uitslag van krijg en om over die Halve Zoolstra nog maar niet te beginnen.
Euhhh idd champignons, chorizo (stukjes), prei, rode ui, verse peterselie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje vandaag:
O/T: brownie
L: makreel
T: boterham met chocoladepasta
D: aardappelen, boontjes, biefstuk
T: aardbeiengebakje (m'n moeder & oma komen op bezoek)
T: eventueel nog meloen
S: heel veel poetsen& push ups
Lijstje morgen:
O: nog geen idee, boterham met iets waarschijnlijk
T: meloen
L: dat wat Maria me gisteren heeft gevoerd (omelet met champignons, chorizo, prei... wat zat er nog meer in Maria?)
T: andere meloen of een soepje
D: zelfgemaakte pizza
T:...?
S: wandelen/hometraineren, & nog wat meer poetsen ^^
Ik zie je niet! En ik heb je wel al toegevoegdquote:
Ik ben er echt al!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm zo als late lunch anders een variatie maken met chorizo, garnaaltjes, courgette en champignons en ui! Dat heb ik nog in huis en is vast ook lekker
[..]
Ik zie je niet! En ik heb je wel al toegevoegd
Camargue, camping en jij een stedentripje naar Nice? Of Monaco, Cannes, St Tropez.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef Probability het volgende:
Oh mijn ouders willen graag met mij op vakantie, leuk, al 6 jaar niet gedaan of zo!
Zij willen graag: 3 weken, boekje lezen bij de tent, bergwandelen, kamperen, met de auto. Ik zou dan het grootste gedeelte van die 1300/1400 kilometer moeten rijden, maar dat lijkt mij geen goed idee gezien mijn geringe rijervaring
Ik zou graag willen: 8-14 dagen, zon, historische stad, vliegtuig, appartement, kust
Zou iemand met heel veel fantasie hier een middenweg in kunnen vinden? (voor mij is met de auto, kamperen sowieso al een concessie.. )
Ik vind het idee namelijk heel leuk, maar volgens mij verschillen we te veel in wat wij een leuke vakantie vinden...
Ja! Mijn vader kan bijvoorbeeld niet zwemmen en niet tegen hitte, Spaanse kust zou ik hem dus ook weer niet aandoen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
Prob heb je bovenstaande al aan je ouders aangegeven?
Hmmm.. Volgens mij wordt dat te duur, maar aan de andere kant, kamperen is ook niet gratis!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Prob: wel met de auto, maar dan in een apartementje? Rondom een Italiaans meer in de Alpen? Kan je zonnen aan het meer ipv het strand en nog steeds bergwandelen en steden bezoeken.
Ik heb met mijn ouders bij een Italiaans meer (Idromeer) gestaan in een bungalowtent, vonden we allemaal prima. Zij boekjes lezen bij de tent, rondwandelen/fietsen in de bergen en Milaan/Brescia waren op rijafstand. Ik ben wezen surfen op het meer, bij de tent in de zon liggen en mee met de dagtrips. Er stond altijd wel een briesje dus het was niet te warm voor mijn ouders en als je uit de wind ging liggen kon je prima 'bakken'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Prob: wel met de auto, maar dan in een apartementje? Rondom een Italiaans meer in de Alpen? Kan je zonnen aan het meer ipv het strand en nog steeds bergwandelen en steden bezoeken.
Grappig, ik ben wel eens naar dat meer westelijk er van geweest met mijn ouders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb met mijn ouders bij een Italiaans meer (Idromeer) gestaan in een bungalowtent, vonden we allemaal prima. Zij boekjes lezen bij de tent, rondwandelen/fietsen in de bergen en Milaan/Brescia waren op rijafstand. Ik ben wezen surfen op het meer, bij de tent in de zon liggen en mee met de dagtrips. Er stond altijd wel een briesje dus het was niet te warm voor mijn ouders en als je uit de wind ging liggen kon je prima 'bakken'.
Gardameer? (enige meer waarvan ik weet dat het in de buurt ligt) Bij Idromeer zit een toffe surfschool, en het was wat meer geschikt voor beginners. En minder toeristisch en snikheet dan Gardameer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Grappig, ik ben wel eens naar dat meer westelijk er van geweest met mijn ouders.
In augustus..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef conleche het volgende:
Wanneer moet dat gebeuren? Hoogzomer is het bijna overal warm en niet te vergeten druk. (Ik ben echt zoooooo blij dat ik nooit op vakantie hoef in de schoolvakantie, nog buiten het feit dat alles dan 3x zo duur is)
Corsica is leuk. Het hele eiland is berg en kust en Bastia en Ajaccio zijn vrij grote steden. Kamperen was daar echt mooi met van die terrassen met uitzicht op zee. Maar je zal er vast ook appartementjes hebben. Ik ben toen het hele eiland rondgetrokken in 3 weken en het was een toffe vakantie.
Gardameer ligt ten oostenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gardameer? (enige meer waarvan ik weet dat het in de buurt ligt) Bij Idromeer zit een toffe surfschool, en het was wat meer geschikt voor beginners. En minder toeristisch en snikheet dan Gardameer.
Gelukkig heb ik nooit beweerd goed te zijn in topoquote:
Leuk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
O en ik heb net zomerhuis met zwembad uit
Ja! Maar had hem 'diepzinniger' verwachtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk?. Ik moet hem nog steeds lezen.
Nee! vind ik Maar ik ben halverwege gestopt, dus misschien is de tweede helft leuker?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk?. Ik moet hem nog steeds lezen.
Dat had ik met Het Dinerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja! Maar had hem 'diepzinniger' verwacht
Welk deel vond je saai dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee! vind ikMaar ik ben halverwege gestopt, dus misschien is de tweede helft leuker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ja stond zo in de recensies, vond 't wel een leuk boek, geschreven uit de ogen van een huisarts op vakantie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat had ik met Het Diner. De fragmenten in het restaurant waren leuk, maar de rest...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Welk deel vond je saai dan?Het eerste deel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het boek greep me niet op ofzo, vrij 'oppervlakkig'. Maar misschien moet ik het een tweede kans geven. Op vakantie lees ik altijd wat meer, dus misschien dat ik hem meeneem
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Als je het zo zegt klinkt het niet heel bruisendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja stond zo in de recensies, vond 't wel een leuk boek, geschreven uit de ogen van een huisarts op vakantie.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het niet heel bruisend![]()
Beelden in hoofd van:
"Aaah hij heeft een hartstilstand! Is er een dokter in de zaal!??! D:"
"Ja. Maar ik ben op vakantie"
"Oh. Okee"
...
Oh ja, rode ui en peterseliequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhhh idd champignons, chorizo (stukjes), prei, rode ui, verse peterselie.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het niet heel bruisend![]()
Beelden in hoofd van:
"Aaah hij heeft een hartstilstand! Is er een dokter in de zaal!??! D:"
"Ja. Maar ik ben op vakantie"
"Oh. Okee"
...
Dat is nu niet het moment om erover te beginnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef loveli het volgende:
Heel trots. Hoe is het met de verf lately?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |