abonnement Unibet Coolblue
pi_99666156
Zo... de paniek is er in ieder geval even uit, kan echt bijna gaan hyperventileren/ademtekort krijgen en gaan trillen door dit soort dingen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:48:50 #102
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_99666170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:40 schreef FeelWhatsReal het volgende:
JDx, ik ben benieuwd wat je stappen zullen zijn!

Ik heb overigens wel een tip voor je voor volgende huurders (als deze er *hopelijk* uit gaan): schakel een makelaar in die namens jou jouw huis gaat verhuren. Weliswaar ben je dan een percentage van de huur kwijt maar ze hebben 1: een grondige check voor het tekenen van de overeenkomst, 2: maling aan de mooie blauwe ogen van de huurder en de mooie lach van de huurster en 3: een degelijk juridische dienst voor als het misgaat.

Ik zou m'n huurders niet via MP zoeken, dit zijn vaak mensen die er via de makelaar of woningcorporatie niet binnenkomen...

Succes iig

(en kan het niet laten, maar kijk eens wat voor villa je hartje Randstad (half uurtje van Den-Haag, R'dam en Utrecht) kunt huren voor 925 euro:
http://www.funda.nl/huur/(...)68-lopikersingel-13/ )
Dat dus. TS heeft zelf een houtje touwtje contract in elkaar geflanst en zijn huurders gezocht via marktplaats. Dat is vragen om problemen..

Neem volgende keer een bemiddelaar als rotsvast in de arm en je loopt een stuk minder risico. Ze kunnen bovendien ook het beheer van je uit handen nemen. Reparaties, innen van de huur, aanmaningen, contacten met incassobureau's, etc. Kost je wel wat maar het neemt je veel gezeur uit handen.

Maar goed, daar heb je nu op dit moment geen boodschap aan natuurlijk. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je nu zou moeten doen, ben bang voor je dat je hier heel veel gezeur mee gaat krijgen en dat je zit met een liegende en zagende huurder waar je nooit een cent van gaat zien. Ben zelfs benieuwd of zijn verhaal (het is uit met mijn vriendin, ben zielig, geld komt snel, etc.) ook maar een beetje waarheid bevat. Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat harrie de huurder en zijn vriendin dat verhaal elk jaar bij een nieuwe onvoorzichtige huurder als jij neerplempen en dat ze ondertussen heerlijk voor niets wonen in gemeubileerde woningen zoals de jouwe.

Veel succes.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_99666222
Ik Drenthe heb je weinig van dat soort bedrijven en het moest allemaal op korte termijn.

Het contract heb ik niet zelf gemaakt, is exact hetzelfde contract als wat ik hier heb getekend voor mijn appartement via een bemiddelaar.

Speciaal van ze gekregen hiervoor.
pi_99666231
Ik ga nog even uit van de goede intenties van de huurder, hij vertelde me aan de telefoon vorige week dat het net uit is en allemaal even kut is en zo snel mogelijk wil betalen.

Ook zei hij dat het vanaf nu elke maand op tijd wil gaan betalen en nogmaals zijn excuses.

Het feit dat hij de volgende dag zou betalen (al 15 dagen te laat) en dat nog steeds niet heeft gedaan en nu niet meer reageerd op mail, sms en telefoon, geeft mij een naar gevoel.

Dit ga ik doen:

- zojuist gesmst dat ik het geld vandaag echt moet hebben en er anders problemen komen met het betalen van de gas en elektra
- als dit niet gebeurd dat dan komt morgen mijn pa even langs om verhaal te halen
- ook heb ik gezegd dat ik vrijdag of zaterdag zelf even langskom om de post op te halen die nog voor mij is gekomen en voor overleg, want dit kan zo niet verder

- ik geef de betalingen voor mijn koophuis vanaf nu voorrang voor de huur van mijn huur appartement, ik wil niet dat de boel afgesloten gaat worden bij mijn koophuis en ik opdraai voor de kosten

- verhuurder van mijn appartement hier heeft pech, niet mijn zorg (toch?)

- vanavond gaan mijn pa en broer langs om poolshoogte te nemen of er geen wietplantage zit en als hij aanwezig is, bellen ze aan hoe het zit met de huur (heb gezegd morgen, maar bang dat hij dan expres niet thuis is)

- wacht af wat er uit hun en mijn bezoek komt deze week, daarna verder kijken

Ps. vanaf de dag dat ze de sleutel hadden zijn ze bezig geweest met de tuin omspitten, nieuwe voordeur plaatsen etc, dus denk niet dat er een wietplantage zit trouwens.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:51:27 #105
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99666262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:48 schreef JDx het volgende:
Zo... de paniek is er in ieder geval even uit, kan echt bijna gaan hyperventileren/ademtekort krijgen en gaan trillen door dit soort dingen.
Rustig aan, geen overhaaste dingen doen enz.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:51:54 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99666282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef JDx het volgende:

Ps. vanaf de dag dat ze de sleutel hadden zijn ze bezig geweest met de tuin omspitten, nieuwe voordeur plaatsen etc, dus denk niet dat er een wietplantage zit trouwens.
Dat is wel goed nieuws. Dan willen ze er wel in investeren, dus is de intentie er geweest er lang te zitten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_99666315
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:48 schreef JDx het volgende:
Zo... de paniek is er in ieder geval even uit, kan echt bijna gaan hyperventileren/ademtekort krijgen en gaan trillen door dit soort dingen.
kan het me voorstellen, is ook niet niks! Probeer er rustig onder te blijven en schakel de juiste hulp in (als in juridisch).
Het komt goed!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:53:04 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99666331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is wel goed nieuws. Dan willen ze er wel in investeren, dus is de intentie er geweest er lang te zitten.
Ja idd. Dan kan het zomaar zo zijn dat de ex-vriendin van de huurder nog steeds de pasjes enz heeft en hij dus ook niks kan doen zelf.
Bijvoorbeeld.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_99666368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is wel goed nieuws. Dan willen ze er wel in investeren, dus is de intentie er geweest er lang te zitten.
Dat was de doorslag ook, ze hadden een hondje, ze wilden daarom de tuin mooi maken, zijn net zo oud als ik en hebben 3x een goed gesprek gehad. Ze hadden er echt zin in om er te gaan wonen.

Ik hou er alleen totaal niet van dat als je zelf al zegt aan de telefoon: "als je niet kan betalen, zeg dat dan, dan kunnen we overleggen".

Mensen dan zeggen: "morgen maak ik het over, je hebt het sowieso voor het einde van de week".

En dan na het weekend nog niks hebben en op geen enkele manier meer een reactie krijgen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:54:31 #110
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99666397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef JDx het volgende:
Ik ga nog even uit van de goede intenties van de huurder, hij vertelde me aan de telefoon vorige week dat het net uit is en allemaal even kut is en zo snel mogelijk wil betalen.

Ook zei hij dat het vanaf nu elke maand op tijd wil gaan betalen en nogmaals zijn excuses.

Het feit dat hij de volgende dag zou betalen (al 15 dagen te laat) en dat nog steeds niet heeft gedaan en nu niet meer reageerd op mail, sms en telefoon, geeft mij een naar gevoel.

Dit ga ik doen:

- zojuist gesmst dat ik het geld vandaag echt moet hebben en er anders problemen komen met het betalen van de gas en elektra
- als dit niet gebeurd dat dan komt morgen mijn pa even langs om verhaal te halen
- ook heb ik gezegd dat ik vrijdag of zaterdag zelf even langskom om de post op te halen die nog voor mij is gekomen en voor overleg, want dit kan zo niet verder

- ik geef de betalingen voor mijn koophuis vanaf nu voorrang voor de huur van mijn huur appartement, ik wil niet dat de boel afgesloten gaat worden bij mijn koophuis en ik opdraai voor de kosten

- verhuurder van mijn appartement hier heeft pech, niet mijn zorg (toch?)

- vanavond gaan mijn pa en broer langs om poolshoogte te nemen of er geen wietplantage zit en als hij aanwezig is, bellen ze aan hoe het zit met de huur (heb gezegd morgen, maar bang dat hij dan expres niet thuis is)

- wacht af wat er uit hun en mijn bezoek komt deze week, daarna verder kijken

Ps. vanaf de dag dat ze de sleutel hadden zijn ze bezig geweest met de tuin omspitten, nieuwe voordeur plaatsen etc, dus denk niet dat er een wietplantage zit trouwens.
Let wel op dat het niet over gaat komen als stalken of bedreigen want dan heb je daar weer een probleem mee
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:55:21 #111
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_99666432
Heb je wel toestemming aan je hypotheekverstrekker gevraagd om het huis te verhuren?

Is van belang met betrekking tot de NHG mocht dit hele gebeuren leiden tot gedwongen verkoop.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_99666435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Let wel op dat het niet over gaat komen als stalken of bedreigen want dan heb je daar weer een probleem mee
Nja, ik zou sowieso nog een keer langskomen voor de post.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:55 schreef Hanoying het volgende:
Heb je wel toestemming aan je hypotheekverstrekker gevraagd om het huis te verhuren?

Is van belang met betrekking tot de NHG mocht dit hele gebeuren leiden tot gedwongen verkoop.
Dat is het kutte, het wordt een soort van gedoogd, heb AEGON gebeld en kreeg te horen dat het geen probleem was zolang zij hun geld kregen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:56:20 #113
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99666474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja, ik zou sowieso nog een keer langskomen voor de post.
Dat is natuurlijk mogelijk, maar geen idee hoe de huurder dat gaat opvatten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_99666504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Is de huur zo hoog dan als het na 1 of 2 maanden al zo'n bedrag is?
Ja.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:56:57 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99666506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja, ik zou sowieso nog een keer langskomen voor de post.

[..]

Dat is het kutte, het wordt een soort van gedoogd, heb AEGON gebeld en kreeg te horen dat het geen probleem was zolang zij hun geld kregen.
Aegon gaat niet over de NHG.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_99666513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef JDx het volgende:
Ik ga nog even uit van de goede intenties van de huurder, hij vertelde me aan de telefoon vorige week dat het net uit is en allemaal even kut is en zo snel mogelijk wil betalen.

Ook zei hij dat het vanaf nu elke maand op tijd wil gaan betalen en nogmaals zijn excuses.

Het feit dat hij de volgende dag zou betalen (al 15 dagen te laat) en dat nog steeds niet heeft gedaan en nu niet meer reageerd op mail, sms en telefoon, geeft mij een naar gevoel.

Dit ga ik doen:

- zojuist gesmst dat ik het geld vandaag echt moet hebben en er anders problemen komen met het betalen van de gas en elektra
- als dit niet gebeurd dat dan komt morgen mijn pa even langs om verhaal te halen
- ook heb ik gezegd dat ik vrijdag of zaterdag zelf even langskom om de post op te halen die nog voor mij is gekomen en voor overleg, want dit kan zo niet verder

- ik geef de betalingen voor mijn koophuis vanaf nu voorrang voor de huur van mijn huur appartement, ik wil niet dat de boel afgesloten gaat worden bij mijn koophuis en ik opdraai voor de kosten

- verhuurder van mijn appartement hier heeft pech, niet mijn zorg (toch?)

- vanavond gaan mijn pa en broer langs om poolshoogte te nemen of er geen wietplantage zit en als hij aanwezig is, bellen ze aan hoe het zit met de huur (heb gezegd morgen, maar bang dat hij dan expres niet thuis is)

- wacht af wat er uit hun en mijn bezoek komt deze week, daarna verder kijken

Ps. vanaf de dag dat ze de sleutel hadden zijn ze bezig geweest met de tuin omspitten, nieuwe voordeur plaatsen etc, dus denk niet dat er een wietplantage zit trouwens.
hoe wil je je eventuele achterstand je huur betalen , aangezien je waarschijnlijk geen cent meer krijgt van de huurder ?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_99666539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:55 schreef Hanoying het volgende:
Heb je wel toestemming aan je hypotheekverstrekker gevraagd om het huis te verhuren?

Is van belang met betrekking tot de NHG mocht dit hele gebeuren leiden tot gedwongen verkoop.
Denk aan z'n bloeddruk... dit is wel erg ver op de feiten vooruit lopen (en wie zegt dat ie een NHG-hypo heeft?)
pi_99666551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef gers het volgende:

[..]

hoe wil je je eventuele achterstand je huur betalen , aangezien je waarschijnlijk geen cent meer krijgt van de huurder ?
Betaal mijn koophuis van mijn loon en mijn huur appartment niet. Aangezien het maanden kan duren voor ik mijn geld krijg, dus het ook maanden kan duren voordat mijn verhuurder zijn geld krijgt van mij toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef FeelWhatsReal het volgende:

[..]

Denk aan z'n bloeddruk... dit is wel erg ver op de feiten vooruit lopen (en wie zegt dat ie een NHG-hypo heeft?)
Heb geen NHG idd.
pi_99666585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef JDx het volgende:

[..]

Betaal mijn koophuis van mijn loon en mijn huur appartment niet. Aangezien het maanden kan duren voor ik mijn geld krijg, dus het ook maanden kan duren voordat mijn verhuurder zijn geld krijgt van mij toch?

[..]

Heb geen NHG idd.
maar je zult waarschijnlijk nooit geld krijgen van de huurder omdat die niks te makken heeft hooguit een afbetaling van enkele tientjes per maand
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:00:19 #120
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_99666643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef gers het volgende:

[..]

hoe wil je je eventuele achterstand je huur betalen , aangezien je waarschijnlijk geen cent meer krijgt van de huurder ?
Dat is nog niet zeker en verder kunnen we aannemen dat hij die 1000 euro per maand niet tot de laatste cent nodig had om zijn maandelijks begroting rond te krijgen. Zeg dat TS 500 euro tekort komt als er geen huur binnen komt. Dan is het tijd voor....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

TS zal niet helemaal door het putje gaan neem ik aan.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_99666661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef gers het volgende:

[..]

maar je zult waarschijnlijk nooit geld krijgen van de huurder omdat die niks te makken heeft hooguit een afbetaling van enkele tientjes per maand
Hmmmz, shit ja, dat is zo, ik heb een vrij goede baan momenteel (nog geen vast contract en nog geen heel hoog loon, maar dat komt waarschijnlijk wel), dus van mij valt wel te plukken.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:01:20 #122
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99666685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef JDx het volgende:

Betaal mijn koophuis van mijn loon en mijn huur appartment niet. Aangezien het maanden kan duren voor ik mijn geld krijg, dus het ook maanden kan duren voordat mijn verhuurder zijn geld krijgt van mij toch?
Hmmm dat lijkt me dan weer niet handig. Jij gaat de huur niet betalen omdat jou huurder je niet betaald, of begrijp ik het nu verkeerd?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:01:45 #123
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99666694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef JDx het volgende:

[..]

Hmmmz, shit ja, dat is zo, ik heb een vrij goede baan momenteel (nog geen vast contract en nog geen heel hoog loon, maar dat komt waarschijnlijk wel), dus van mij valt wel te plukken.
En dat zullen dan doen ook vermoed ik zo
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_99666763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hmmm dat lijkt me dan weer niet handig. Jij gaat de huur niet betalen omdat jou huurder je niet betaald, of begrijp ik het nu verkeerd?
Nja ik kan niet mijn huis en mijn appartement betalen, dus zal toch moeten kiezen? Lenen van familie is geen optie.

Ook leen ik sowieso liever niet omdat ik ook nog met mn studieschuld zit.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:03:55 #125
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99666793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja ik kan niet mijn huis en mijn appartement betalen, dus zal toch moeten kiezen? Lenen van familie is geen optie.

Ook leen ik sowieso liever niet omdat ik ook nog met mn studieschuld zit.
Maar dan gaat de verhuurder dus bij jou verhalen en zal je alsnog beiden moeten betalen. Lijkt me dus niet handig om een achterstand op te gaan bouwen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')