quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maakt het uit TS? Seks heb jij toch niet.
en jij danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit zeg je alleen maar, omdat je het niet kan hebben dat je zo lelijk als de nacht bent en zelf nog niks hebt gedaan en stiekem hoopt dat jouw tijd ooit nog wel komt..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
verstandig om even te wachten als je nog maagd bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang een vriend en wacht nog even voor ik verdere stappen onderneem.
Je kunt ook gewoon zelf gaan proberen in plaats van op internet rond te gaan vragen wat nou het beste isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar, omdat je het niet kan hebben dat je zo lelijk als de nacht bent en zelf nog niks hebt gedaan en stiekem hoopt dat jouw tijd ooit nog wel komt..
Jeetje zeg, wat is jouw probleem nou weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar, omdat je het niet kan hebben dat je zo lelijk als de nacht bent en zelf nog niks hebt gedaan en stiekem hoopt dat jouw tijd ooit nog wel komt..
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef das_phantom het volgende:
[..]
verstandig om even te wachten als je nog maagd bent
Plaats ff een sexy getinte foto van jezelf om TS te overtuigen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang een vriend en wacht nog even voor ik verdere stappen onderneem.
Dat ie geen sex heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat is jouw probleem nou weer.![]()
![]()
Bazenreactie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is niet nodig, ik hoef mezelf niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Plaats ff een sexy getinte foto van jezelf om TS te overtuigen.
Ohja, logisch ja.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan bevestigen dat dit meisje heel wild is en allerhande standjes kent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is niet nodig, ik hoef mezelf niet te bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |