quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Zeker weten familie ja, de gelijkenis is ongeėvenaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Check je mailquote:
Mooi kleurenpatroon in de titel. Goed dat je aan de achtergrond hebt gedacht. Realistisch gekleurd. Jammer dat je het simpel met de bucket tool hebt gedaan, had wel wat meer moeite mogen doen hoorquote:
Mooie gradients. Goed dat het ook in lagen is gedaan, zelfs de binnenkant van de mouw. Je hebt zelfs initiatief getoond door er een rand omheen te maken. Ik zie dat je er echt je best voor hebt gedaan. Je hebt wel het voordeel dat je wat ouder bent dan de gemiddelde deelnemer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.
[ afbeelding ]
Ondanks dat we in het digitale tijdperk zitten heb je toch je handen uit de mouwen gestoken om het met de hand in te kleuren, pluspunten. Binnen de lijntjes gebleven, bravo. Extra dimensie gegeven door in het midden donkerdere kleuren te gebruiken, goed. Helaas nog wel veel wit, dat hoort niet bij een ekte tekening.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Deceit het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EHHDUFAYT636.pdf
Idioot lange break welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet zeggen vind 'm zeker aangenaam. Zeker in de tijd dat iedereen de rauwe hardstyle kant op lijkt te gaan
De eerste paar noten lijken bekende melodie van een andere track komt ff niet op de naam.(2:43)
Sam is die kale en Orbit1 in het chatlogquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Van Bioweapon he, wie is nou Sam, en wie Corey?
Shit ik weet welke je bedoelt en hoe die gaat maar kom niet op de naam, Digital Age schoot me als eerste te binnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet zeggen vind 'm zeker aangenaam. Zeker in de tijd dat iedereen de rauwe hardstyle kant op lijkt te gaan
De eerste paar noten lijken bekende melodie van een andere track komt ff niet op de naam.(2:43)
Sam = kaal, Corey = emoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Van Bioweapon he, wie is nou Sam, en wie Corey?
ein-de-lijk...!! na jaren van kleuren kleuren en nog eens kleuren en na jaren van deceptie na deceptie is het dan eindelijk gelukt, victorie! mijn gevoel is niet in woorden uit te drukken, dus ik hou het kort: leden van de jury, dank voor deze stemming en voor de erkenning van de kwaliteit van mijn werk! overige deelnemers, jullie werk was eveneens van hoge kwaliteit, wees trots op jezelf en geef vooral niet op! en als laatste wil ik de overheid bedanken voor het toekennen van mijn persoonsgebonden budget, beter bekend als 'mijn rugzakje', waar ik mijn kleurpotloden van heb kunnen betalen om te kunnen oefenen met kleuren. duizendmaal dank allemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mooi kleurenpatroon in de titel. Goed dat je aan de achtergrond hebt gedacht. Realistisch gekleurd. Jammer dat je het simpel met de bucket tool hebt gedaan, had wel wat meer moeite mogen doen hoorWel goed dat je hem als eerste had ingeleverd, ik hou niet van getreuzel.
Cijfer: 7.0
[..]
Mooie gradients. Goed dat het ook in lagen is gedaan, zelfs de binnenkant van de mouw. Je hebt zelfs initiatief getoond door er een rand omheen te maken. Ik zie dat je er echt je best voor hebt gedaan. Je hebt wel het voordeel dat je wat ouder bent dan de gemiddelde deelnemer.
Cijfer: 9.1
[..]
Ondanks dat we in het digitale tijdperk zitten heb je toch je handen uit de mouwen gestoken om het met de hand in te kleuren, pluspunten. Binnen de lijntjes gebleven, bravo. Extra dimensie gegeven door in het midden donkerdere kleuren te gebruiken, goed. Helaas nog wel veel wit, dat hoort niet bij een ekte tekening.
Cijfer: 9.0
eQual, de_huig en Deiceit, alle 3 bedankt voor de moeite maar er kan er maar 1 de winnaar zijn zei Henny Huisman altijd. En dat is........ de_huig!De Emporium cd komt zo spoedig mogelijk (wanneer ik zin heb dus) je kant op. De overige deelnemers krijgen een lolly.
Gefeliciteerd, PM jullie gegevens maar
Ik ga vanavond toch even kijken steefquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
http://partyflock.nl/party/203791:Your_Ultimate_Time_Out.html
of is dit echt voor kids?
Ja en dat snap ik dus niet. Hoe zit het dan met die Corey. Die is weg en volgens mij hebben ze ook redelijk bonje. Lees dit ook maar eens van die Corey:quote:Sam is die kale en Orbit1 in het chatlog
Heeft hij dan ook die Chatlog de wereld ingebracht? Eigenlijk zorgt deze publicatie alleen maar voor meer vragen..twitter:Inversedj twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 00:11:23@djheadhunterz @villaineyez I believe in honesty and justice, which hasn't seen the light of day here. Remember who has lost out here. reageer retweet
laat me weten via whatsapp hoe t is of was!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Ik ga vanavond toch even kijken steef
Nikkita heeft de chatlogs online gezet. Naar wat ik ervan begrijp zat het zo:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus niet. Hoe zit het dan met die Corey. Die is weg en volgens mij hebben ze ook redelijk bonje. Lees dit ook maar eens van die Corey:Heeft hij dan ook die Chatlog de wereld ingebracht? Eigenlijk zorgt deze publicatie alleen maar voor meer vragen..twitter:Inversedj twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 00:11:23@djheadhunterz @villaineyez I believe in honesty and justice, which hasn't seen the light of day here. Remember who has lost out here. reageer retweet
Inderdaad. Vooral deze passage:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef NLS04 het volgende:
Bioweapon(lees Sam) is voor mij in ieder geval afgeschreven met zijn I hate hardstyle. Je krijgt de kans om je droom te verwezenlijken en dan vertoon je zulk gedrag?![]()
quote:[11/02/2011 9:08:03 AM] orbit1.dj: zany was showing my some stuff
[11/02/2011 9:08:09 AM] orbit1.dj: from this artist called 'mean machine'
[11/02/2011 9:08:16 AM] orbit1.dj: most horrible music I have heard in a long time
[11/02/2011 9:08:21 AM] orbit1.dj: the yoko ono of hard-dance
yoko-ono of hard dancequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral deze passage:
[..]!!!!!
hier voor 'm
Ken die Japanner niet, maar hier geef ik hem wel gelijk inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral deze passage:
[..]!!!!!
hier voor 'm
in slaap vallen bij mart smeets, hoezo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen hier vanavond?
Just asking!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
in slaap vallen bij mart smeets, hoezo?
0.1 punt! Aja wel verdiende winnaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mooi kleurenpatroon in de titel. Goed dat je aan de achtergrond hebt gedacht. Realistisch gekleurd. Jammer dat je het simpel met de bucket tool hebt gedaan, had wel wat meer moeite mogen doen hoorWel goed dat je hem als eerste had ingeleverd, ik hou niet van getreuzel.
Cijfer: 7.0
[..]
Mooie gradients. Goed dat het ook in lagen is gedaan, zelfs de binnenkant van de mouw. Je hebt zelfs initiatief getoond door er een rand omheen te maken. Ik zie dat je er echt je best voor hebt gedaan. Je hebt wel het voordeel dat je wat ouder bent dan de gemiddelde deelnemer.
Cijfer: 9.1
[..]
Ondanks dat we in het digitale tijdperk zitten heb je toch je handen uit de mouwen gestoken om het met de hand in te kleuren, pluspunten. Binnen de lijntjes gebleven, bravo. Extra dimensie gegeven door in het midden donkerdere kleuren te gebruiken, goed. Helaas nog wel veel wit, dat hoort niet bij een ekte tekening.
Cijfer: 9.0
eQual, de_huig en Deiceit, alle 3 bedankt voor de moeite maar er kan er maar 1 de winnaar zijn zei Henny Huisman altijd. En dat is........ de_huig!De Emporium cd komt zo spoedig mogelijk (wanneer ik zin heb dus) je kant op. De overige deelnemers krijgen een lolly.
Gefeliciteerd, PM jullie gegevens maar
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef 16meter het volgende:
Plaat van de dag:
"als een orgasme... maar dan beter", aldus een YouTuber.
SPOILER: Catatonic Overload (Co2) @ 2Dangerous (Fear FM) 21-07-11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Als er veel FOK!kers zijn kom ik zeker ff langs!quote:Op zondag 24 juli 2011 09:19 schreef Sethje het volgende:
Nou hardstylers ik ben weer terug van een aantal heerlijke dagen op alpe dhuez / bocht 7. Gaan er mensen nog raw-hardstylen op dominator?
Presentquote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef StM het volgende:
Volgens mij gaat er een leuk aantal naar Hard Classics on the beach op dezelfde dag.
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:50 schreef Sqoudson het volgende:
Ik kan nog steeds de keuze maken, heb voor beide nog geen kaartje
Hoorde wel van T-Force dat t/m 2004 aan bod komt en de jaren later niet gewaardeerd gaan worden. Maar al met al, als de zon schijnt wordt het gezelluhg!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Als je de keus hebt, zou ik voor het early hardstyle feesie gaan
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijdquote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoorde wel van T-Force dat t/m 2004 aan bod komt en de jaren later niet gewaardeerd gaan worden. Maar al met al, als de zon schijnt wordt het gezelluhg!
Alleen Phenomenon (Showtek Remix) toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
Toch ook Mindspace? Of laat m'n geheugen me nu ernstig in de steek... :xquote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alleen Phenomenon (Showtek Remix) toch?
Jij gaat er dan voor zorgen dat onze helden, onze grote vrienden, en onze zwaar gewaardeerde dj's van Showtek langs komen voor wederom een helden set zoals ze die zo vaak afleveren?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste Fok!-ers, ik heb leuk nieuws!
Als er genoeg aanmeldingen komen voor de afterparty van Decibel bij mij thuis, zal ik zorgen voor aangenaam muzikaal entertainment!
Rinus? Dan meld ik me ook aanquote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste Fok!-ers, ik heb leuk nieuws!
Als er genoeg aanmeldingen komen voor de afterparty van Decibel bij mij thuis, zal ik zorgen voor aangenaam muzikaal entertainment!
Met Romanaquote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik zie hem al op z'n scooter aankomen rijden
Ik wil niet veel zeggen he, maar Claudia heeft Sjoerd van Showtek laatst nog gesproken, wat een baas!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:23 schreef RiKe het volgende:
Jij gaat er dan voor zorgen dat onze helden, onze grote vrienden, en onze zwaar gewaardeerde dj's van Showtek langs komen voor wederom een helden set zoals ze die zo vaak afleveren?
x2quote:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag van mij wel tot een jaartje 2006/2007 doorgaan...
Al is dat natuurlijk geen ekte early, we zullen het zien
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Ik was al fan van hem voor iedereen dat was
Pff.. ik heb nog met m geknikkerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
pff...hij is mijn nageboortequote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
The Golden years!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.
Mescal is in 2005 gereleased!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....
ook 2005 en 2006 heeft genoeg klassiekers. Als je feest Hard Classics heeft hoop ik toch dat de latere jaren ook meegepakt worden. Hoe verder we gaan in tijd hoe meer 'early jaren' ontstaan
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008
Doe je goedquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Nice kerelquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Koning Haakonquote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Om toch nog even off-topic te gaan ... kwam deze straat laatst tegen![]()
[ afbeelding ]
Gelijk het bordje maar even meegenomen?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje jongens, dit doet me goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |