Ja...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens even een vraag, kom je feesten makkelijk binnen als je nog geen 18 bent?
gr
Zeker niet slecht.. en hij schudt het zo uit z'n mouw.quote:
PM gestuurd...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Oproep aan:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
El_Dani
T_Killer
EDIT: 16meter (+Rita)
En eenieder die zich nog wil aanmelden voor de Decibel Afterparty:
Ik wil graag de logistiek bespreken want iedereen moet natuurlijk wel van Decibel naar mijn feestschuur zien te komenWandelen duurt twee uur en lijkt me geen optie met jullie zere voetjes. Hebben er mensen auto's, fietsen, bussen en/of tractors waarmee ze naar mij toe kunnen komen of moet ik vrijwilligers inzetten om jullie op te halen?
PM me maar eventjes trouwens met het antwoord, heb het alleen publiekelijk gezet voor degenen die zich nog niet hadden aangemeld![]()
Ga je niet meer naar Decibel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
PM gestuurd...
Helaas zal ik er niet bij zijn
quote:
Jawel ga nog steeds naar Decibelquote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook nog mensen die voor de hardstyle naar Dominator gaan?
Ook goedquote:
Haha, hier heeft voorbereidend werk in gezeten hoor, hoor je aan de afstelling van wat hij speelt ten opzichte van de pauzes en de tussenkicksquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker niet slecht.. en hij schudt het zo uit z'n mouw.
voor de early hardcore en raw hardstyle stage jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook nog mensen die voor de hardstyle naar Dominator gaan?
X2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:26 schreef T-Force het volgende:
Ja he! Maar zo werkt dat niet, allemaal terugkrabbelen
dat snap ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, hier heeft voorbereidend werk in gezeten hoor, hoor je aan de afstelling van wat hij speelt ten opzichte van de pauzes en de tussenkicks
Ja, en als je geweigerd wordt loop je even terug en probeer je het bij een andere uitsmijter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens even een vraag, kom je feesten makkelijk binnen als je nog geen 18 bent?
gr
Wel 2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:29 schreef Deceit het volgende:
toevallig iemand nog 1 kaartje decibel over?
Dankje,quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ja...
Alleen op Defqon vorig jaar hielden ze ineens grote ID controle, verder loopt er op alle feesten genoeg 18- volk rond.
gr
Ik sta de hele dag bij de Industrial, alleen tijdens Negative A en Ophidian nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
voor de early hardcore en raw hardstyle stage ja![]()
maar zal ook op de main te vinden zijn, vrienden die daar voor gaan namelijk
Dat vind ik wel heel matig, ineens haakt iedereen af van de mega-fok-afterpartyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef T_Killer het volgende:
Ik krabbel ook terug claudia. Ga niet eens naar Decibel want ik ben dan op vakantie.
ik moet helaas ook afhakenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Oproep aan:
ReMcOrE
En eenieder die zich nog wil aanmelden voor de Decibel Afterparty:
Ik wil graag de logistiek bespreken want iedereen moet natuurlijk wel van Decibel naar mijn feestschuur zien te komenWandelen duurt twee uur en lijkt me geen optie met jullie zere voetjes. Hebben er mensen auto's, fietsen, bussen en/of tractors waarmee ze naar mij toe kunnen komen of moet ik vrijwilligers inzetten om jullie op te halen?
PM me maar eventjes trouwens met het antwoord, heb het alleen publiekelijk gezet voor degenen die zich nog niet hadden aangemeld![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel matig, ineens haakt iedereen af van de mega-fok-afterparty
Ik wil best komen, maar ik denk niet dat ik naar dB ga.
Opgelet! nog slechts 4 uur om de kleurplaat in te leveren bij meneer d.versneller.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Die prijs jongequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
waarom niet?
wordt siewosie wel chill feest
Dankuwel meneer Deeltjesversnellerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Opgelet! nog slechts 4 uur om de kleurplaat in te leveren bij meneer d.versneller.
Hier wat kleuren voor je Robuust! kan je weer verder.
[ afbeelding ]
2 is niet genoeg
[..]
Die prijs jongeen er is toch niet echt iemand die mee wil. Misschien als ik weer last minute een goede deal kan maken zoals met Defqon.
Ik wacht wel op qbase
Centraal?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Deceit het volgende:
Ik wil een bus huren naar Qbase vanuit denbosch, iemand idee welk adresje ik het beste kan doen?
Same herequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die prijs jongeen er is toch niet echt iemand die mee wil.
hehe ja t staat er best krom op.. ik bedoel welke site/service etc. ik voor een partybus kan zoekenquote:
Wij hebben de beatbus!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Deceit het volgende:
Ik wil een bus huren naar Qbase vanuit denbosch, iemand idee welk adresje ik het beste kan doen?
ja maar daar kan ik niet mee heen dus heb je tips voor me om zelf iets te regelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Wij hebben de beatbus!
Dat wordt ook weer maximaal feest heen en terug.. En m'n ouders zijn de dag na Q-Base voor 2 weken weg... Vul maar in
Helaas, het zou oneerlijk zijn voor de andere deelnemers als ik het verleng. Maar als je hem maandag alsnog inscant geef ik je 1 bonuspunt bij de volgende prijsvraagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Deceit het volgende:
oh en wist je dat die kuttekening daadwerkelijk heb ingekleurd met kleurpotlood en het vergeten ben te scannen @ work?
Ben je blond en heb je dikke tetten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef StM het volgende:
Zoiets wat voor je?fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Hij heeft hem gewoon echt ingekleurdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Deceit het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EHHDUFAYT636.pdf
haha ja, ik had geen zalmkleurige kleurpotloodquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft hem gewoon echt ingekleurdWe have a winner
Het is wel opeens een negerin nu
Jepquote:
En daarna schijnt die Sam dat dus in werk gezet te hebben...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
Staat niet echt in waarom ze uit elkaar zijn. Alleen dat die Sam liever alleen werkt, weg wil bij Scantraxx en dat het daar een stel kontenlikkers zijn.
Je weet dat er ook een edit knop is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
http://partyflock.nl/party/203791:Your_Ultimate_Time_Out.html
of is dit echt voor kids?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
M'n nichtjes van 15 gaan daarheen, dus als dat je doelgroep is kan het wel hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
pics van je nichtjes?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
M'n nichtjes van 15 gaan daarheen, dus als dat je doelgroep is kan het wel hoorIk ben er ook sinds m'n 18e niet meer geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |