Kan 'm wel waarderen!quote:
Eenschquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef 16meter het volgende:
Lekker trancy, maar mist tegelijkertijd wat body.
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blijquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat iedere vaste klant hier trance wel kan waarderen, zoals eerder al gezegd hebben de stijlen aardig wat gemeen. Meeste mensen kwamen in mijn leefdtijdscatogorie (88) eerst in aanraking met trance en daarna pas met hardstyle. Tegenwoordig komen "jongeren" vaak eerder in aanraking met house dan met bovengenoemde stijlen.
Normaal klaag ik niet zo snel over een lange break maar zoals dir vindt ik echt 3 x niks 2 minuten lang stil zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eensch
Ander nieuw plaatje van Josh & Wesz:
Zou wel eens een hitje kunnen worden...
Ik vindt hem op het eerste gehoor best leuk klinken, al moet ik met de vocals gelijk wel denken aan:
Als er een tijdmachine (wat betreft muziek) bestond zou ik graag na deze tijd terug willen net zoals de happy hardcore tijdquote:[..]
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blij![]()
House![]()
Die line-up van de eerste Sensation (2000)quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blij![]()
House![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat iedere vaste klant hier trance wel kan waarderen, zoals eerder al gezegd hebben de stijlen aardig wat gemeen. Meeste mensen kwamen in mijn leefdtijdscatogorie (88) eerst in aanraking met trance en daarna pas met hardstyle. Tegenwoordig komen "jongeren" vaak eerder in aanraking met house dan met bovengenoemde stijlen.
Ik heb hier nog wel ergens de House for kids 2 cd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de intro dacht ik nee, maar bij de climax JAquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan m'n post niet editten ineens
Maar ik had natuurlijk de verkeerde link te pakken, bedoelde deze:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vindt hem op het eerste gehoor best leuk klinken, al moet ik met de vocals gelijk wel denken aan:
Welke natuurlijk veel toffer is
voila, mijn inzending:quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Resptecquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je bent wel een stukje bij de e vergeten (schoonheidsfoutje zullen we maar zeggen).
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..
Een echte jongen van de straat jwz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |