Ja heel even snelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef ValHallen het volgende:
Is Faye toevallig nog voorbijgekomen in het topic?

.
.

Dat dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad aan deze:
[ afbeelding ]

quote:Leden
Zangeres Ria Brieffies †
Zangeres Angela Groothuizen
Zangeres Angéla Kramers
Zangeres Esther Oosterbeek
Zangeres Patty Zomer
Zangeres Anita Heilker (1979-1985, 1998, 2006-2008)

neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog iets gezegd over de huisarts/test?

Waarschijnlijk een buikgriepjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Denkt ze dat ze zwanger is dan?
 althans dat hopen we maar
 althans dat hopen we maar

Ze zat gisteren te stressen omdat ze wat verschijnselen ervoer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee

Nouja, ze flipte hem vannacht nogal. Ze dacht idd dat er iets was. Ik sms haar welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee

Mja, ik denk ook nog steeds dat het wellicht stress is, ivm het missen van naat ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een buikgriepjealthans dat hopen we maar

Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een buikgriepjealthans dat hopen we maar

Huisarts gebeld, maar die is op vakantie... Dus nu kan ik een test halen of 3 dagen wachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee

Ik zou een test halen, gewoon voor de zekerheid enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Huisarts gebeld, maar die is op vakantie... Dus nu kan ik een test halen of 3 dagen wachten.

Ik zou een test halen, bij de kruidvat heb je er 2 voor 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Huisarts gebeld, maar die is op vakantie... Dus nu kan ik een test halen of 3 dagen wachten.

Net op tijd gesmst dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]

Abba is wel beter dan dit hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:24 schreef JJH het volgende:
Ik had niet verwacht dit ooit over deze plaat te zeggen, maar wat een vooruitgang na de vorige twee.
 .
.

Ja datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:24 schreef JJH het volgende:
Ik had niet verwacht dit ooit over deze plaat te zeggen, maar wat een vooruitgang na de vorige twee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |