Als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel nu met Morpheus MW2, we falen wel een beetje
Xbox 360?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst online gespeeld en werd compleet afgeslacht.
Heb ik ook, maar heb MW2 voor de ps3quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is
[..]
Xbox 360?
Ah jammer anders kon je met ons meedoenquote:
Die heeft geen uitschuifbaar toetsenbord, he? Dat is eigenlijk wel wat ik wil...quote:
Speelt inderdaad stukken fijner dan welke console ook.quote:
nee alleen touchquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft geen uitschuifbaar toetsenbord, he? Dat is eigenlijk wel wat ik wil...
Maar hij is wel echt heel gaaf.
Ik wou dat ik nog een beetje goed was in shooters..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel nu met Morpheus MW2, we falen wel een beetje
Mee eens maar gelukkig heeft iedereen daar last van op een consolequote:
Ik dus ook niet, en dat kan ik niet hebben, vandaar dat ik dus als een gek ga oefenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog een beetje goed was in shooters..
Ik bak er niks meer van
Hmmm... Nou ja, eerst maar eens afwachten welke telefoon ik van HI mag uitzoekenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar gelukkig heeft iedereen daar last van op een console
Wolfenstein ET is wel vet hoor, is nog een topic over op FOK! waar ze battles houden, alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, en dat kan ik niet hebben, vandaar dat ik dus als een gek ga oefenen.
Heb ik vroeger heel veel gespeeldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wolfenstein ET is wel vet hoor, is nog een topic over op FOK! waar ze battles houden, alles.
Logitech Driving Force jongenquote:
Nah zelfs met oefenen lukt het niet hoor...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, en dat kan ik niet hebben, vandaar dat ik dus als een gek ga oefenen.
Ssst, niet zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah zelfs met oefenen lukt het niet hoor...
Je reactievermogen wordt stukken minder naarmate je ouder wordt![]()
![]()
Is idd waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah zelfs met oefenen lukt het niet hoor...
Je reactievermogen wordt stukken minder naarmate je ouder wordt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |