Dat vooral. Maar als je RIA's moet ontwikkelen voor bestaande web applicaties, dan is dat soms wat lastig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef mij maar controle over wat er uitgepoept wordt door die server frameworks
Best een goede kickquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Devv het volgende:
Ik heb vandaag iets cools gemaakt (ongegeneerde kick); een Silverlight applicatie die cross-domain web services aan kan roepen zonder dat er policy files op de betreffende server geplaatst hoeven te worden. Dit mag toch wel redelijk cutting-edge genoemd worden
.
Het is idd een leuke kickquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Best een goede kick
Hier nog steeds bezig met jQuery Mobile
Heb je zin om een demo te maken?quote:Op zondag 13 november 2011 15:14 schreef JortK het volgende:
Nog steeds bezig met jQuery Mobile. Echt een verademing om snel iets voor mobile devices te ontwikkelen
quote:Binding a .net application to a protocol to integrate my php/mysql application to a desktop based scan application that scans from network scanners. Fun stuff!
Ben een tijdje geleden ook met android begonnen, leuk spulquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef remi1986 het volgende:
Heb van mijn baas toestemming gekregen om me te verdiepen in programmeren voor Android. Waar mijn normale werk eigenlijk PHP/MySQL is, lijkt het me leuk om hier mee te puzzelen (helemaal onder werktijd).
Heb op androidworld aantal handige tutorials gevonden. Kijken of ik er wat mee kan.
Ik denk dat je beter eerst de basis van java kan leren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef remi1986 het volgende:
Heb van mijn baas toestemming gekregen om me te verdiepen in programmeren voor Android. Waar mijn normale werk eigenlijk PHP/MySQL is, lijkt het me leuk om hier mee te puzzelen (helemaal onder werktijd).
Heb op androidworld aantal handige tutorials gevonden. Kijken of ik er wat mee kan.
Precies daar ben ik nu ook mee bezig voordat ik binnenkort me android development aan de gang ga. Maar ondertussen bezig met een google analytics pluginquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter eerst de basis van java kan leren.
Misschien kun je ergens een simulator vinden, ik hik tegen hetzelfde probleem aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:39 schreef Devv het volgende:
Ik wil ook wel gaan ontwikkelen voor de iPhone. Maar ik heb geen Mac, dus dat gaat moeilijk worden. Het is wel een beetje de toekomst (ontwikkelen voor mobiele platformen).
Bedankt voor de tip! Stom dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht. En dat terwijl ik dagelijks in virtuele machines ontwikkel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je kunt een OSX 10.6 of 10.7 virtual machine downloaden voor onder VMWare. En dan ergens een XCode programma downloaden en daarin installeren. Werkt perfect, dat heb ik ook een tijdje gedaan namelijk.
Sencha Charts gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Oops, ben met Raphael bezig Google Analytics data te graphen:
[ afbeelding ]
Dat zou ook kunnen, maar waarom een tool opgeven als je er nog maar net mee bezig bent om vervolgens met een andere voor jouw onbekende tool aan de gang te gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |