haha leuk idee!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:21 schreef mitch013 het volgende:
Eindelijk klaar met devven van een twitter love calculator. Resultaat: www.fromtwitterwithlove.com
Oracle heeft zelf ook geen kaas gegeten van front ends hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Scorpie het volgende:
Oracle Webcenter en het skinnen van een portal, maar Oracle heeft echt een hekel aan front end developers
Ik had hem draaien onder VMWare Player onder windows 7 32-bit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Devv het volgende:
Hier is mijn poging om OS X in VMware aan de gang te krijgen [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Van wat ik op internet lees, kan ik opmaken dat een OS X Snow Leopard installatie in VMware niet altijd goed samengaat met het type CPU waaronder ik Windows 7 x64 draai (Core i7 875K).quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had hem draaien onder VMWare Player onder windows 7 32-bit.
Dat is wel balen dan...quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Van wat ik op internet lees, kan ik opmaken dat een OS X Snow Leopard installatie in VMware niet altijd goed samengaat met het type CPU waaronder ik Windows 7 x64 draai (Core i7 875K).
Awesome idd, maar nog best traag met grote lijsten.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:54 schreef JortK het volgende:
Vandaag weer aan de slag met jQueryMobile
Define:grote lijsten ?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Awesome idd, maar nog best traag met grote lijsten.
Ik ben bezig een aantal phpBB functions over te zetten naar nodejs zodat we de forum authenticatie kunnen gebruiken. phpass functie van phpBB om wachtwoorden te genereren heb ik een uitbreiding gemaakt van de nodejs C++ hashlib module(https://github.com/brainfucker/hashlib)
Onder iOS heb ik pas problemen met meer dan 150 items (iPhone 4/iPad 1). Ik heb het afgekapt tot 100 items in mijn iOS applicatie.quote:Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Een listview met 50 items gaat nog niet echt soepel op mobile devices
Via XCode gewoon.quote:
Speelt lekker weg, heb steeds de neiging om met me pijltjes en spatiebalk te spelen ipv de muis. De roze raketjes lijken me wat overpowered. Zodra je die heb kan je rechts onderin de hoek gaan hangen en dan own je alles.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Ik ben verder gegaan met mijn canvas (HTML5) starfighter spelletje. Er zijn nu verschillende vliegpatronen voor de vijanden, verschillende wapens, en meerdere 'waves' van vijanden. Je kan ook wapen-upgrades krijgen (krijg je bij elke 5e vijand van een wave).
De player kan wel geraakt worden, en een healthbar is aanwezig, alleen ga je momenteel nog niet dood.
http://www.developersonly.nl/canvas_test/
Feedback is gewenst
Speelt soepel! Alleen jammer dat de besturing wegvalt zodra m'n muis buiten het canvas gaat.. maargoed dat is misschien lastig te voorkomen aangezien je events van buiten het browser window sowieso niet kan afvangen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Ik ben verder gegaan met mijn canvas (HTML5) starfighter spelletje. Er zijn nu verschillende vliegpatronen voor de vijanden, verschillende wapens, en meerdere 'waves' van vijanden. Je kan ook wapen-upgrades krijgen (krijg je bij elke 5e vijand van een wave).
De player kan wel geraakt worden, en een healthbar is aanwezig, alleen ga je momenteel nog niet dood.
http://www.developersonly.nl/canvas_test/
Feedback is gewenst
Wat vind jij van nodejs tot nu toe? Ik kan er nog niet echt mijn vinger op leggen wat het precies inhoudt en hoe het werkt. En al die plugins / uitbreidingen / obscure extra functionaliteit op github maakt het er niet makkelijker op.quote:Op maandag 28 november 2011 14:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben vandaag bezig met het maken van een realtime game-server control panel dmv nodejs en websockets
Het was in eerste instantie keyboard-besturing, maar het nadeel daarvan is dat je lastig zowel kleine bewegingen als snelle/ploselinge bewegingen kan maken, wat je echt allebei in zo'n spel nodig hebt. Dat van die roze 'raketjes' was puur voor de test.. dit is slecht de basic engine voor het spel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Speelt lekker weg, heb steeds de neiging om met me pijltjes en spatiebalk te spelen ipv de muis. De roze raketjes lijken me wat overpowered. Zodra je die heb kan je rechts onderin de hoek gaan hangen en dan own je alles.
Ik zat er al aan te denken om eventueel in een strook rondom het spel ook mouse events af te vangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:32 schreef Bigs het volgende:
Speelt soepel! Alleen jammer dat de besturing wegvalt zodra m'n muis buiten het canvas gaat.. maargoed dat is misschien lastig te voorkomen aangezien je events van buiten het browser window sowieso niet kan afvangen.
Ook met de blauw btwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie keyboard-besturing, maar het nadeel daarvan is dat je lastig zowel kleine bewegingen als snelle/ploselinge bewegingen kan maken, wat je echt allebei in zo'n spel nodig hebt. Dat van die roze 'raketjes' was puur voor de test.. dit is slecht de basic engine voor het spel.
Werkt fijn, en het kunnen launchen van een event bij de client is ideaal!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat vind jij van nodejs tot nu toe? Ik kan er nog niet echt mijn vinger op leggen wat het precies inhoudt en hoe het werkt. En al die plugins / uitbreidingen / obscure extra functionaliteit op github maakt het er niet makkelijker op.
Ik vind het asynchroon uitvoeren van code/script een zegen. Het is in het begin inderdaad even wennen als je de overstap maakt van synchroon naar asynchroon programmeren/scripten, maar het went heel snel. Ik vind dat je in web applicaties sowieso altijd zo veel mogelijk asynchroon moet doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt fijn, en het kunnen launchen van een event bij de client is ideaal!
Het is wel even wennen om alles async te doen, OnComplete functions etc, als je PHP gewend bent, waarin alles blocked is.
Heb het alleen nog maar in combinatie met websockets geprobeerd, maar voelt goed aan.
In Javascript ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:25 schreef Devv het volgende:
In .NET 4.5 kan je zelfs asynchroon programmeren zonder callbacks.
Socket.io moet ik ook in gaan duiken voor mijn app, werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef Bigs het volgende:
Een live updatende web applicatie met Websockets (en Redis voor pubsub). Super vet.. bij elke update in de datalaag wordt er een evenement gepubliceerd in Redis, waarna de javascript clients hun data bijwerken. Het is echt flitsend snel. Voor browsers zonder Websockets wordt gebruik gemaakt van een Flash ding of een long-polling XHR's (met dank aan Socket.io).
Nou technisch gezien gebruik ik Juggernaut, maar de client communicatie daarvan leunt zwaar op Socket.io. Ik moet zeggen het werkt als een trein.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Socket.io moet ik ook in gaan duiken voor mijn app, werkt dat een beetje?
Voor de geïnteresseerden; de eerste gepublishedquote:
Hmmm hoe heb ik deze post gemist. Wat ben je precies aan het doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef webbyplus het volgende:
Hoewel niet helemaal volgens de Terms of Use, ben ik momenteel bezig met een tooltje die uit het spel World of Warcraft values uitleest/presenteert. Dat doe ik met Delphi(Pascal).
Niet iets heel bijzonders. Ben bezig met een simpele radar-lezer. Op mijn form toon ik een radar waarop alle NPC's, MOBs, etcetera af te lezen zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmmm hoe heb ik deze post gemist. Wat ben je precies aan het doen?
Ah dat is idd behoorlijk tegen de ToS/ToU/EULAquote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Niet iets heel bijzonders. Ben bezig met een simpele radar-lezer. Op mijn form toon ik een radar waarop alle NPC's, MOBs, etcetera af te lezen zijn.
Daarbij heb ik een lijstje gemaakt waaraan namen toegevoegd kunnen worden. Als een van de NPC’s/MOBS de betreffende naam heeft, gaat er een alarmpje af.
Ook heb ik een AFK-timer ingebouwd waardoor de character niet uitlogd.
Kortom; handig als je op zoek bent naar rare creatures als “Time-Lost Proto Drake” of “Aeonaxx”. Je krijgt dus simpelweg een signaaltje als ie voorbij komt. Je kunt dan je PC aan laten staan, het tooltje doet de rest en waarschuwt je op tijd.
Zoals eerder gezegd; wel tegen de ToU, maar goed, wat niet weet wat niet deert…
Heb veel info kunnen vinden op http://www.ownedcore.com/(...)/wow-memory-editing/
Daar worden telkens de laatste memory offsets gepost
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 | <?php session_start(); define("_THEPIRATEBAY_", "thepiratebay.se"); class BayProxy { private $content_headers = array ( "jpg" => "image/jpg", "png" => "image/png", "gif" => "image/gif", "css" => "text/css", "xml" => "application/opensearchdescription+xml", "js" => "text/javascript", "torrent" => "application/x-bittorrent" ); private $fqdn; function __construct() { } function run() { if (isset ($_GET["p"])) { if (!$this->isFile($_GET["p"])) { $this->fqdn = $this->getFQDN($_GET["p"]); $_SESSION["fqdn"] = $this->fqdn; print ("<html>" . $this->getParsedHTML($this->getData($_GET["p"])) . "</html>"); } else { $this->getFile($_GET["p"]); } } else { if (isset ($_GET["q"]) && isset ($_SESSION["fqdn"])) { $parsed_url = parse_url($_GET["q"]); $this->fqdn = !array_key_exists("host", $parsed_url) ? $_SESSION["fqdn"] : $parsed_url["host"]; print ("<html>" . $this->getParsedHTML($this->getData($this->fqdn . "/search/" . $_GET["q"])) . "</html>"); } else { header("Location: " . $_SERVER["PHP_SELF"] . "?p=" . _THEPIRATEBAY_); } } } private function getScheme($url) { $parsed = parse_url($url); if (!array_key_exists("scheme", $parsed)) { return "http://"; } else { return ""; } } private function getFile($url) { preg_match("/\.(" . $this->getExtensions() . ")$/i", $url, $matches); if (count($matches) >= 1) { $fp = fopen($this->getScheme($url) . $url, "rb"); header("Content-Type: " . $this->content_headers[$matches[1]]); fpassthru($fp); exit; } } private function isHost($host) { return count(explode(".", $host)) > 1 && !preg_match("/php|html|htm|asp|aspx/i", $host); } private function getParsedHTMLCallback($matches) { $match = $matches[3]; do { $match = trim($match, "/"); } while (preg_match("/^\/\/$/i", $match)); $host = $this->getHost($match); if ($this->isHost($host)) { if (preg_match("/" . $this->getHost($this->fqdn) . "/i", $host)) { return $matches[1] . '="' . $_SERVER["PHP_SELF"] . '?p=' . $match . '"'; } else { return $matches[1] . '="' . $match . '"'; } } else { return $matches[1] . '="' . $_SERVER["PHP_SELF"] . '?p=' . $this->fqdn . '/' . $match . '"'; } } private function getParsedHTML($data) { return preg_replace_callback('/(href|src|action)=("|\')((http:\/\/|https:\/\/)?([a-z0-9\.-]+)?(:[0-9]+)?[a-z0-9\._\/\-\?\=%&\(\)\[\]\+\!]+)("|\')/i', array ( $this, "getParsedHTMLCallback" ), $data); } private function getData($url) { $ch = curl_init(); curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, "Opera/9.23 (Windows NT 5.1; U; en)"); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url); curl_setopt($ch, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 0); $data = curl_exec($ch); curl_close($ch); return $data; } private function getFQDN($url) { preg_match("/^(http:\/\/|https:\/\/)?([a-z0-9\._-]+(:[0-9]+)?)\/?/i", $url, $matches); if (count($matches) >= 2) { return $matches[2]; } die("Whoops, something went wrong. Please try again."); } private function getHost($url) { $host = ""; preg_match("/^(http:\/|https:\/)?(\/+)?([a-z0-9\.-]+)?(:[0-9]+)?\/?/i", $url, $matches); if (count($matches) >= 3) { $host = $matches[3]; if (count(explode(".", $host)) > 2) { preg_match("/([a-z0-9-]+)\.([a-z]{2,}|\.[a-z]{2,}\.[a-z]{2,})$/i", $host, $matches); if (count($matches) >= 1) { $host = $matches[0]; } } else { $host = $matches[3]; } } return $host; } private function getExtensionsCallback($value) { return $value . "|"; } private function getExtensions() { return trim(implode(array_map(array ( $this, "getExtensionsCallback" ), array_keys($this->content_headers))), "|"); } private function isFile($url) { return preg_match("/^(http:\/\/|https:\/\/)?[a-z0-9\.-]+(:[0-9]+)?[a-z0-9\._\/\-\?\=%&\(\)\[\]\+\!]+\.(" . $this->getExtensions() . ")$/i", $url); } } ?> <?php $proxy = new BayProxy(); $proxy->run(); ?> |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |