haha leuk idee!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:21 schreef mitch013 het volgende:
Eindelijk klaar met devven van een twitter love calculator. Resultaat: www.fromtwitterwithlove.com
Oracle heeft zelf ook geen kaas gegeten van front ends hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Scorpie het volgende:
Oracle Webcenter en het skinnen van een portal, maar Oracle heeft echt een hekel aan front end developers
Ik had hem draaien onder VMWare Player onder windows 7 32-bit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Devv het volgende:
Hier is mijn poging om OS X in VMware aan de gang te krijgen [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Van wat ik op internet lees, kan ik opmaken dat een OS X Snow Leopard installatie in VMware niet altijd goed samengaat met het type CPU waaronder ik Windows 7 x64 draai (Core i7 875K).quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had hem draaien onder VMWare Player onder windows 7 32-bit.
Dat is wel balen dan...quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Van wat ik op internet lees, kan ik opmaken dat een OS X Snow Leopard installatie in VMware niet altijd goed samengaat met het type CPU waaronder ik Windows 7 x64 draai (Core i7 875K).
Awesome idd, maar nog best traag met grote lijsten.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:54 schreef JortK het volgende:
Vandaag weer aan de slag met jQueryMobile
Define:grote lijsten ?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Awesome idd, maar nog best traag met grote lijsten.
Ik ben bezig een aantal phpBB functions over te zetten naar nodejs zodat we de forum authenticatie kunnen gebruiken. phpass functie van phpBB om wachtwoorden te genereren heb ik een uitbreiding gemaakt van de nodejs C++ hashlib module(https://github.com/brainfucker/hashlib)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |