Onder iOS heb ik pas problemen met meer dan 150 items (iPhone 4/iPad 1). Ik heb het afgekapt tot 100 items in mijn iOS applicatie.quote:Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Een listview met 50 items gaat nog niet echt soepel op mobile devices
Via XCode gewoon.quote:
Speelt lekker weg, heb steeds de neiging om met me pijltjes en spatiebalk te spelen ipv de muis. De roze raketjes lijken me wat overpowered. Zodra je die heb kan je rechts onderin de hoek gaan hangen en dan own je alles.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Ik ben verder gegaan met mijn canvas (HTML5) starfighter spelletje. Er zijn nu verschillende vliegpatronen voor de vijanden, verschillende wapens, en meerdere 'waves' van vijanden. Je kan ook wapen-upgrades krijgen (krijg je bij elke 5e vijand van een wave).
De player kan wel geraakt worden, en een healthbar is aanwezig, alleen ga je momenteel nog niet dood.
http://www.developersonly.nl/canvas_test/
Feedback is gewenst
Speelt soepel! Alleen jammer dat de besturing wegvalt zodra m'n muis buiten het canvas gaat.. maargoed dat is misschien lastig te voorkomen aangezien je events van buiten het browser window sowieso niet kan afvangen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Ik ben verder gegaan met mijn canvas (HTML5) starfighter spelletje. Er zijn nu verschillende vliegpatronen voor de vijanden, verschillende wapens, en meerdere 'waves' van vijanden. Je kan ook wapen-upgrades krijgen (krijg je bij elke 5e vijand van een wave).
De player kan wel geraakt worden, en een healthbar is aanwezig, alleen ga je momenteel nog niet dood.
http://www.developersonly.nl/canvas_test/
Feedback is gewenst
Wat vind jij van nodejs tot nu toe? Ik kan er nog niet echt mijn vinger op leggen wat het precies inhoudt en hoe het werkt. En al die plugins / uitbreidingen / obscure extra functionaliteit op github maakt het er niet makkelijker op.quote:Op maandag 28 november 2011 14:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben vandaag bezig met het maken van een realtime game-server control panel dmv nodejs en websockets
Het was in eerste instantie keyboard-besturing, maar het nadeel daarvan is dat je lastig zowel kleine bewegingen als snelle/ploselinge bewegingen kan maken, wat je echt allebei in zo'n spel nodig hebt. Dat van die roze 'raketjes' was puur voor de test.. dit is slecht de basic engine voor het spel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Speelt lekker weg, heb steeds de neiging om met me pijltjes en spatiebalk te spelen ipv de muis. De roze raketjes lijken me wat overpowered. Zodra je die heb kan je rechts onderin de hoek gaan hangen en dan own je alles.
Ik zat er al aan te denken om eventueel in een strook rondom het spel ook mouse events af te vangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:32 schreef Bigs het volgende:
Speelt soepel! Alleen jammer dat de besturing wegvalt zodra m'n muis buiten het canvas gaat.. maargoed dat is misschien lastig te voorkomen aangezien je events van buiten het browser window sowieso niet kan afvangen.
Ook met de blauw btwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie keyboard-besturing, maar het nadeel daarvan is dat je lastig zowel kleine bewegingen als snelle/ploselinge bewegingen kan maken, wat je echt allebei in zo'n spel nodig hebt. Dat van die roze 'raketjes' was puur voor de test.. dit is slecht de basic engine voor het spel.
Werkt fijn, en het kunnen launchen van een event bij de client is ideaal!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat vind jij van nodejs tot nu toe? Ik kan er nog niet echt mijn vinger op leggen wat het precies inhoudt en hoe het werkt. En al die plugins / uitbreidingen / obscure extra functionaliteit op github maakt het er niet makkelijker op.
Ik vind het asynchroon uitvoeren van code/script een zegen. Het is in het begin inderdaad even wennen als je de overstap maakt van synchroon naar asynchroon programmeren/scripten, maar het went heel snel. Ik vind dat je in web applicaties sowieso altijd zo veel mogelijk asynchroon moet doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt fijn, en het kunnen launchen van een event bij de client is ideaal!
Het is wel even wennen om alles async te doen, OnComplete functions etc, als je PHP gewend bent, waarin alles blocked is.
Heb het alleen nog maar in combinatie met websockets geprobeerd, maar voelt goed aan.
In Javascript ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:25 schreef Devv het volgende:
In .NET 4.5 kan je zelfs asynchroon programmeren zonder callbacks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |