Ik luisterde heel sporadisch ook weleens, en idd hoorde je vaak genoeg nieuwe dingen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel. Daar kon je wel eens leuke nieuwe bands ontdekken.
Naar bed enzo..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:09 schreef Fokker89 het volgende:
ik luister niet, dat dan weer niet. waar de hell is iedereen?
Wat doe je dan als je geen foto's maakt en niet hier bent en niet aan 't batsen bent?quote:
Verdomd weinig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je geen foto's maakt en niet hier bent en niet aan 't batsen bent?
leuk he, ome adolf nadoen? maargoed dat je nu 65 jaar later leeft vriendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben ik weer, heb Omaha beach met 32 kills en 2 deaths verdedigd voor ome adolf
Vooral de codeine is een slecht plan meis..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:15 schreef MsMessy het volgende:
Probeer momenteel slaperig te worden van bier en codeine. (over slecht gesproken)
Het is maar een spel johquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
leuk he, ome adolf nadoen? maargoed dat je nu 65 jaar later leeft vriend
Is ook niet jouw muziek dus vergeven, hossel en slaapzequote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
BAM dj's aan het hosselen via twitter
oh ik luister niet mee en ga zo verder slapen
Is voor hoestbuien, maar ik blijk er niet op te reageren en ik neem niet meer dan twee tabletjes van 10mg. Ben waarschijnlijk immuun voor opiaten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral de codeine is een slecht plan meis..
ach, ik heb in de loopgaven gezeten en heb het allemaal zien gebeuren, ik mis nu nog 5 armen en 4 benen, maar als jij denkt dat het allemaal grappig is. vooral doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is maar een spel joh
Hiervoor heb ik ontelbare keren de Ally uitgehangen, wilde het wel eens vanaf de Nazikant spelen.
Dat zuigt..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is voor hoestbuien, maar ik blijk er niet op te reageren en ik neem niet meer dan twee tabletjes van 10mg. Ben waarschijnlijk immuun voor opiaten.
Een WO I-veteraanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ach, ik heb in de loopgaven gezeten en heb het allemaal zien gebeuren, ik mis nu nog 5 armen en 4 benen, maar als jij denkt dat het allemaal grappig is. vooral doen
Anders voor een andere keer of ik zet hem zo even aan op mijn mp3-speler.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
PLug in baby, ff kijken, al worden dit mijn laatste paar nummers..
ga je dood?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
PLug in baby, ff kijken, al worden dit mijn laatste paar nummers..
Nooit gemerkt dat ik zo'n poppetje had? Maar feliquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:25 schreef Fokker89 het volgende:
hee, ik ben volwaardig fokker gewordenik heb geen newbie poppetje meer
staat altijd zon blauw ding, als je nieuw bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat ik zo'n poppetje had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |