K.N.E.U.S.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En MsMessy sabbelt nu aan m'n genitaliën
Stekker eruit, en bingoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh dan ben ik allang naar dromenland.. half 12 gaat de wekker..
quote:
Pas maar op dat deze Nichtvren niet d'r tanden erin zet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En MsMessy sabbelt nu aan m'n genitaliën
nee doe maar nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dan verslaap ik me voor m'n werk..
Doe je toch nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pas maar op dat deze Nichtvren niet d'r tanden erin zet.
Ouch.. Tenminste, als het zacht plagerig is danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pas maar op dat deze Nichtvren niet d'r tanden erin zet.
Tanden tegen je eikelrandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch.. Tenminste, als het zacht plagerig is dan
Gastquote:
Yupquote:
Slapen is zo overrated.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed denk ik... 4u slaap is niet genoeg
Jij gaat letterlijk dood bij de kieteldood?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan dan weer wel tegen dat soort dingen.. Maar als je heel kriebelig over m'n lijf gaat trek ik helemaal samen
Ik kan totaal niet tegen kriebelen, word ik spastisch vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan dan weer wel tegen dat soort dingen.. Maar als je heel kriebelig over m'n lijf gaat trek ik helemaal samen
Slapenm is lekkerquote:
Nee, bij echt kietelen dan weer niet, maar dat heeele lichte aanraken..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jij gaat letterlijk dood bij de kieteldood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |