quote:
Ik wilde hem niet posten, omdat de TT "funny" zegt...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:01 schreef delano.888 het volgende:
Rebecca is weer bezig geweest helaas:
38,207 likes, 64,722 dislikes 302 views![]()
In het kader van ''overdrijven is ook een vak''quote:
Het water waar hij in landt is volgens mij maar 1 meter diep ofzo. Hij raakt het water, en gelijk zie je modder omhoog komenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een of ander kinderprogramma dat ik zou moeten kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dan weer niet nodigquote:
Arme beest kan niet tegen die vlijmscherpe kiezels onder zijn pootjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh ja dat is duidelijk.
In ander nieuws: OCD kat:
[ afbeelding ]
Ja want ik ben de Koning Der Misdaad mwoehahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het geen hoogpolig tapijtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Arme beest kan niet tegen die vlijmscherpe kiezels onder zijn pootjes.
Beetje dieren martelen omdat je er zo'n leuk gifje van kan maken
Buiten dat, wel garpig
Omdat jij het niet grappig vind is het ineens minder grappig?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ze worden echt steeds minder grappig.
Hij is wel grappig heurquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat jij het niet grappig vind is het ineens minder grappig?
Correctie dan: ik vind ze steeds minder grappig worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat jij het niet grappig vind is het ineens minder grappig?
Die klopt zo ontzettend hardquote:
holy shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |