Maar geen fokker die blij wordt van jouw vriendin in m'n bed...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
jij bent toch ook een fokker?
wie's m'n vriendin dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Maar geen fokker die blij wordt van jouw vriendin in m'n bed...
Geen idee, maar het is in ieder geval een vrouw. Dus hoe mooi ze ook is...quote:
dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is trouwens een van mijn foto's, even iets anoniemer gemaakt:
[ afbeelding ]
Je leidt iedereen af met dat aanbod van 'je mag mijn vriendin wel lenen'quote:
ff de boel wakker schuddenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:56 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Je leidt iedereen af met dat aanbod van 'je mag mijn vriendin wel lenen'![]()
(geen beschuldiging, geeft wel een interessante topic-wending)
goed geluktquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
ff de boel wakker schudden
Kwam misschien wat lulliger over dan bedoeld was.quote:
Oh ja, nu maak ik me er zelf ook al schuldig aan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:00 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
we moesten van Breathtaking ontoppa blijven
Grappig. Ik na een tijdje mijn vorige PC weer in mekaar stoppen om als experimenteel apparaat te gebruiken. En dan een webcam aan hangen. Wil mezelf ook weleens filmen tijdens het slapen. Ik schijn zacht te snurken omg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
Ik heb Sleep as an droid op mijn telefoon. Die neemt ook op als ik begin te praten in mijn slaap.
on-topic blijven! Anders ben je een nog veel grotere boef...quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
Doe eens een beetje ontopic jongens
Ah nu ga ik het toch zielig vinden voor je!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |