quote:Part of me doesn't want to know what I do when I'm sleeping.
Ik heb het één keer geprobeerd. Na anderhalf uur stopte de camera er opeens mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef spoor4 het volgende:
Probeer het eens en plaats hier je bevindingen, zou ik zeggen.
Ik ben... oke.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:18 schreef WSquater het volgende:
Going to try it. Als ik hier morgen vóór 12 uur nog niet heb gereageerd... waarschuw de autoriteiten!
we wachten nog...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:08 schreef GotC het volgende:
Weleens gedaanwebcam, ook met timelaps. Zal straks de gif ervan posten
coolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef GotC het volgende:
[..]
My bad, was aan t werk.
[ afbeelding ].
Van 4,5 uur slaap volgens mij.
gaaf! leuk expiriment!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef GotC het volgende:
[..]
My bad, was aan t werk.
[ afbeelding ].
Van 4,5 uur slaap volgens mij.
hoe werkt zoiets dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:57 schreef Finland. het volgende:
Ik heb wel een app op mijn telefoon die mijn slaapcyclus bijhoudt. Op zich best interessant om te zien hoe ik slaap en wanneer ik wakker ben, maar hij is niet heel erg accuraat.
In mijn iPhone zit een soort van sensor die je bewegingen kan meten (dezelfde sensor die het scherm rechtop of op landscape zet en voor je kompas), en als hij dan trillingen voelt ziet hij dit als een beweging.quote:
sjah.. dan maar met ductape op je voorhoofd plakken...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef Finland. het volgende:
[..]
In mijn iPhone zit een soort van sensor die je bewegingen kan meten (dezelfde sensor die het scherm rechtop of op landscape zet en voor je kompas), en als hij dan trillingen voelt ziet hij dit als een beweging.
Alleen als je hem dicht bij je hoofd legt dan voelt hij uiteraard meer trillingen dan wanneer hij iets verder weg ligt, waardoor het lijkt dat ik veel dieper slaap.
Loop jij te kwijlen in je kussen tijdens seks?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is het net zoiets als filmen hoe je seks hebt. Het lijkt een leuk idee maar in werkelijkheid kom je vervolgens niet meer van dat beeld af van hoe je ligt te kwijlen in je kussen.
Grappig om te zien, wel jammer dat je steeds dat dekbed over je heen houdt, doe dit ook eens in augustusquote:
paranormal activityquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:55 schreef dweeny1989 het volgende:
moet me denken aan die film waarbij ze die webcam snachs hebben aanstaan om geesten te spotten. hoe heet ie nou?
Ik heb gewoon m'n laptop naast m'n bed gezet, webcam aan en om de paar minuten een foto laten makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ah lijkt me heel gaaf om een keer te zienmaar hoe pak je dat aan?
Goeie! Maar gaat je laptop dan niet uit? En waarom heb je het niet gewoon helemaal gefilmdquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n laptop naast m'n bed gezet, webcam aan en om de paar minuten een foto laten maken. Vervolgens alles achter elkaar gezet. Wel extreem ingekort, was anders een te groot bestand.
Gewoon de instellingen aanpassen zodat je laptop aanblijftquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goeie! Maar gaat je laptop dan niet uit? En waarom heb je het niet gewoon helemaal gefilmd?
En ik vind het nog mooier zoals estranged het heeft gedaan, dat je jezelf echt van bovenaf ziet, maar kan moeilijk m'n laptop aan het plafond plakken.
Ik heb met lampje op m'n nachtkastje aan geslapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ah als ik m'n laptop op m'n kast neer zet dan kan ik gewoon m'n hele bed filmen!
Maar hoe doen jullie dat met licht? Hou je het licht aan ofzo?
Ik heb ook laptop gebruikt twee nachten geleden. Ik heb ook een lamp aangelaten en verder gewoon in HD 720p gefilmd. Kwam uit op een bestand van 12 GB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb met lampje op m'n nachtkastje aan geslapen
Ik had m'n camera op een klein statief op de kast gezet, die met een usb-kabel verbonden met de pc en elke paar minuten een foto laten maken met een programma'tje op de pc. Uiteindelijk waren het een paar duizend foto's. De camera zat trouwens ook nog op stroom aangesloten. En inderdaad een lampje aangelaten, die zie je rechts op het 'filmpje' :-)quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goeie! Maar gaat je laptop dan niet uit? En waarom heb je het niet gewoon helemaal gefilmd?
En ik vind het nog mooier zoals estranged het heeft gedaan, dat je jezelf echt van bovenaf ziet, maar kan moeilijk m'n laptop aan het plafond plakken.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ah lijkt me heel gaaf om een keer te zien
zo grappig die hand steeds.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef estranged het volgende:
6 jaar geleden ook eens gedaan... let niet op het mooie dekbed
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Vanavond een poging doen denk ik! Toch maar foto's maken ipv filmen denk ik, werkt uiteindelijk wat fijner.
Ja ik ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |