Haha ik vond haar echt grappig. Zijn jachthonden. Ze ging ook steeds haar neus achterna..overal snuffelen.quote:
ik geloof dat ze niet eens meer bij het hek kan komen, er staan allemaal bosjes tegenaan zie ik op googlemapsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leukIk zal er woensdag a.s. even zelf heen rijden eerst om te checken of het hek hoog genoeg is enzo
En daarna laat ik het je weten! Wel als het droog is.
Ja, dat geklaag hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bewegend is ze nog leuker![]()
Wat een heerlijk beest Greys![]()
En arme Boor op het eind....mew, mew, mew
Caramela aka Beetle staat ook op die paginaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je kan je trouwens al inschrijven voor die dag Greys![]()
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-actueel.html#10
Gaat lekker dus, beterschap!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook zon!
En naast de keelpijn nu ook twee vreselijk ontstoken ogen
Ik ga straks even naar de apotheek voor calciumcitraat, in overleg met de diëtiste. Ik moet ook erg oppassen voor tekorten nu. Zit te wachten op telefoon van de bedrijfsarts, daar had ik om 9 uur een afspraak mee. Die heb ik vanmorgen om laten zetten in een telefonische afspraak maar tot nu toe heeft hij nog niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:08 schreef Oognip het volgende:
Jeetje nog steeds leegloop Rewimo? Zou je niet de dokter bellen voor een middel om het te laten stoppen? Duurt wel lang zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |