Dat was heel jammer ja. Een wieltjesplakker die eindelijk volop in de aanval ging en hoe! En dan bam, einde carriere (ja hij heeft wel wat jaren daarna gefietst, maar ver onder zijn niveau).quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
De val van Beloki, ik moet nu nog huilen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
De val van Beloki, ik moet nu nog huilen.![]()
![]()
![]()
Smeets de kennerquote:
Idd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was heel jammer ja. Een wieltjesplakker die eindelijk volop in de aanval ging en hoe! En dan bam, einde carriere (ja hij heeft wel wat jaren daarna gefietst, maar ver onder zijn niveau).
Of Casar.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef sjeeledrees het volgende:
is een ritje voor Moncoutier of van Garderen!
Het weer is prima op de Galibier volgens de vooruitzichten donderdag, morgen en woensdag wordt het wel slecht weer, maar dan fietsen ze er niet. Mart moet eens een goede weerman aanschaffen, want vorige week zat hij er ook al faliekant naast.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef sjeeledrees het volgende:
Slecht weer, sneeuw en +3 graden??! Dan gaat een nederlander winnen
Vinoquote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker, Vino had wat moois laten zien maar die lafaarden niet.
whut is dat zo lang geledenquote:
Contador pakt 6 minuten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd gaat snel.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
whut is dat zo lang geledenik dacht en dat is twee a drie tours geleden...
Wat is je leeftijd?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
whut is dat zo lang geledenik dacht en dat is twee a drie tours geleden...
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).quote:
wat doet Beloki tegenwoordig?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).
Die gun ik het wel het meest.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
Hopelijk Sanchez in de natte afdaling morgen.
Denk dat er nog wat vluchters voor zullen zitten. Maar het zou mooi zijn als die het alsnog doet. Cunego zie ik dat ook nog wel doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
Vino was/is stukken ouder en einde carrièrequote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).
Welke Sanchez?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
twentysrie... tijd lijkt wel steeds sneller te gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd?Is gewoon al 8 jaar geleden...
Denk het niet met een groot peloton, morgen is te makkelijk. Meer kans de dag erna denk ik, meer selectieve etappe en Italiaanse wegen zijn over het algemeen chaotischer dan Fransen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |